X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת החשמל חנכה תחנת משנה חדשה באלפי מנשה התחנה אמורה לשרת את יישובי מרכז השומרון ולמנוע הפסקות חשמל רבות הנגרמות מעומסים ומחוסר יכולת לעמוד בצריכה בשל הגידול באוכלוסיה
▪  ▪  ▪
גידול של 8% באוכלוסיה [צילום: יוסי וייס]

חברת החשמל חנכה (יום ה', 4.3.21) תחנת משנה חדשה האמורה לשרת את תושבי השומרון ולמנוע הפסקות חשמל שהפכו בשנים האחרונות לתדירות. עד היום קיבלו כל יישובי השומרון את החשמל מתחנת אריאל, אך הגידול המהיר של האוכלוסיה - העומד על קצב של כ-8%, פי ארבעה מהממוצע הארצי - הביא לעומסים כבדים על המערכת. בשל כך, כמעט בכל מערכת גשמים משמעותית סובלים תושבי השומרון מניתוקי חשמל רבים.
תחנת המשנה החדשה שהוקמה באלפי מנשה אמורה לספק מתח של 20 מגהוואט ליישובי האזור. התחנה צפויה לאפשר אספקת חשמל איכותית יותר לרבים מיישובי השומרון בהם: אלפי מנשה, צופים, יקיר, נופים, רבבה, ברקן, מעלה שומרון, קרני שומרון, ואורנית.
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ציין בטקס חנוכת תחנת המשנה כי תשתיות חזקות הן הדרך למליון אזרחים בשומרון. "בהמשך למהפיכת התחבורה שכבר בעיצומה ותהליך שדרוג מערכות המים והביוב, כעת גם נושא תשתיות החשמל מקבל את מקומו. בימים אלו אנחנו מקדמים יחד תכנית אב לחשמל למרחב יו"ש, בעלות מוערכת של עשרות מיליארדי שקלים", אמר. לדבריו, כבר עתה מתבצעים מספר פרוייקטים בשטח, שמועילים בצמצום הפסקות החשמל בימי החורף, ובראשם תחנת המשנה החדשה באלפי מנשה.
משה כהן, מנהל אגף רשת ירושלים והנגב בחברת החשמל, אמר כי החברה פועלת באופן שוטף ורציף לשדרג את מערכות החשמל, כדי להגביר את אמינות האספקה ורציפותה. "זוהי השליחות שלנו ואלו הן המשימות לטובת ולרווחת כלל לקוחות החברה באשר הם. בזכות התחנה, החשמל לתושבים יהיה חשמל אמין, זמין ואיכותי הרבה יותר שיסייע לתנופה ולצמיחת האזור כלכלית וחברתית", אמר.

תאריך:  05/03/2021   |   עודכן:  05/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה כהן  משה כהן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון לשעבר, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מאשים את ראש הממשלה ואת שר הביטחון בפיזור הצהרות ללא כיסוי בנושא המאבק נגד הגרעין האירני    "לא יותר מהצהרות אלקטורליות לטובת קישוש מספר קולות"
איציק וולף
מחלקת החקירות ברשות ניירות ערך הודיעה לחברה כי עליה להעביר ידיעות ומסמכים במסגרת חקירה בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח בטלפון עם סגנית הנשיא האמריקני    השיחה עסקה במאבק נגד נגיף הקורונה, בהחלטת בית הדין בהאג לפתוח בחקירה נגד ישראל ובהמשך שיתוף הפעולה המודיעיני בין המדינות נגד אירן
עידן יוסף
הח"כ מימינה: "מי שנלחם במתווה ניסים הוליך אותנו בעיניים פקוחות לתהום של קבלת גיורים רפורמיים"    קורא לשינוי סעיף הנכד בחוק השבות: "אנחנו במו ידינו מעלים למדינת ישראל רבבות של גויים"    יוליה מלינובסקי: "כל עוד זה תלוי בי ובישראל ביתנו, לא יהיה בחוק השבות שינוי, לא בפסיק ולא בנקודה"
עידן יוסף
על-פי הנתונים, מי שבדמו נמצאו פחות מ-150 יחידות נוגדנים היו בסיכון מוגבר להדבקה נוספת    הציבור לא נענה בהמוניו: עד כה התחסנו רק 15% מהמחלימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il