X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במגזר הקווי רשמה החברה הפסד של 11 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 23 מיליון שקלים אשתקד הפסדים אלו נרשמו למרות עלייה של 6% בהכנסות המגזר הקווי, אשר הסתכמו ב-260 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל פרטנר היוצא, איציק בנבנישתי [צילום: יח"צ פרטנר]

רווחי חברת הסלולר פרטנר צנחו ברבעון הראשון של השנה ב-22% ועמדו על 28 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של 36 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2020.
רווחי החברה במגזר הסלולרי זינקו ב-200% ועמדו על 39 מיליון שקל לעומת 13 מיליון שקלים ברבעון הראשון אשתקד. במגזר הקווי רשמה החברה הפסד של 11 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 23 מיליון שקלים אשתקד. הפסדים אלו נרשמו למרות עלייה של 6% בהכנסות המגזר הקווי, אשר הסתכמו ב-260 מיליון שקל.
סך ההכנסות של חברת פרטנר ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ב-833 מיליון שקל (252 מיליון דולר), עליה של 3% מ-827 מיליון שקלים ברבעון הראשון אשתקד.
נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה יש לפרטנר כ-2.9 מיליון מנויים. מהם - כ-2.55 מיליון מנויי Post-Paid וכ-355 אלף מנויי Pre-Paid. במהלך הרבעון נוספו למצבת המנויים של החברה 67 אלף מנויים. נתח השוק הסלולרי של החברה מוערך ב-27%. זאת, בדומה לנתח השוק בסוף הרבעון הרביעי של 2020 ולעומת 25% מן השוק הסלולרי בישראל בסוף הרבעון הראשון אשתקד. שיעור הנטישה הרבעוני של מנויי הסלולר ממשיך לרדת ועומד על 6.8% לעומת 7.2% בסוף הרבעון הקודם ולעומת 7.5% בסוף הרבעון הראשון אשתקד.
ב-5 באפריל 2021 התפטר מתפקידו מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי. ב-1 ביוני 2021 צפוי להחליף אותו אבי צבי, שמינויו אושר במהלך החודש האחרון על ידי דירקטוריון החברה. צבי ניהל בעבר את הזכיינית רשת, עד למיזוגה עם ערוץ 10.

תאריך:  26/05/2021   |   עודכן:  26/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו טוען כי הרשויות בישראל מטייחות את המחדלים שהביאו לאסון מירון שבו נהרגו 45 בני אדם    "גם למשפחות ההרוגים בהר מירון מגיע לדעת את האמת, ועדת חקירה ממלכתית עכשיו"
איציק וולף
ההסכמות יתממשו לכדי הסכם קואליציוני אם יתברר שיאיר לפיד מצליח לגבש רוב לממשלה בתוך שבוע    על הפרק - שיפור התחבורה השיתופית בישראל
אביתר בן-צדף
רוב הגברים עברו אותו    כריסטין וורמות, המיועדת להיות שרת הצבא האמריקני, אמרה בשימוע לאישור מינויה בסנאט, כי היא חוששת, שמבחן הכושר הקרבי גורם להרבה נשים לעזוב את הצבא
איציק וולף
הרשויות באיטליה עצרו את מנכ"ל החברה המפעילה את הרכבל שאחת הקרוניות שלו התרסקה לצלע הר, את מנהל העסקים של החברה ואת ראש מערך ההנדסה שלה    חשודים שידעו כי הקרון נסע ללא בלמים תקינים מ-26 באפריל    היום יוטסו לישראל ארונותיהם של חמשת הנספים הישראלים באסון
איתמר לוין
"ה'הנחה המיטיבה' שהניח השופט שטיין סותרת לחלוטין את ממצאי העובדה שקבע בית המשפט קמא ושאותם אימץ השופט שטיין... מדובר לכל היותר בטענה הנוגעת ליישום שגוי של הדין וזאת במסגרת הערת אגב, שלא נדרשה כלל לצורך ההכרעה בערעור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il