X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים
עגמה נפשנו לשמע הכוונה לכונן ממשלה חדשה, אשר חלק מרכזי ומשמעותי מתוכה, כולל מי שמבקשים, חלילה, לפגוע ביסודות הדת, לפרוץ פרצות חמורות בחומת היהדות, לקעקע מורשת הדורות עליה נשען בית ישראל.
כוונותיהם של אלו קשות, רח"ל, לעניין שמירת השבת, שמירת היחוד של עם ישראל, פגיעה בחינוך הטהור המסור מדור לדור ועוד כיוצא באלו.
ותגדל התמיהה שבעתיים, ורב הכאב על חילול השם - כאשר מי שעומדים כבסיס מרכזי להקמת ממשלה כזו, הינם חברים בסיעה הנקראת 'ימינה', המצהירים על עצמם ומציגים עצמם כיהודים מאמינים בה', שומרי תורה ומצוות.
לא יאומן כי יסופר הדבר, ואם חלילה וחס יקום ויהיה - הרי זה מעשה שהינו התרסה כלפי שמיא ח"ו והוא עוון מר וקשה.
מחשבה שאינה טובה אין הקב"ה מצרפה למעשה, ועל כן, הננו קוראים לכל יהודי מאמין בה', לכל מי שמגדיר עצמו כנוטר מסורת ובוודאי כשומר תורה ומצוות לחזור בו מכוונתו ולא לתת יד למעשה שהינו בגדר של עקירת דת ופגיעה ביסודות הלכה. וכולנו בתפילה על אחים תועים שהקב"ה יערה עליהם רוח ממרום וישובו בתשובה ולא יכשלו בשרירות ליבם.
וה' הטוב הבוחר בעמו ישראל באהבה, ישפיע שפע טוב ממרום לכל ההולכים בדרכיו, יפרוש סוכת שלומו עלינו ועל כל ישראל - ואך טוב וחסד ישיגונו כל הימים.

מועצת גדולי התורה של מפלגת דגל התורה פרסמה גילוי דעת נגד מפלגת ימינה. במכתב נקראו חברי ימינה לחזור בהם מתמיכה בהקמת ממשלת השינוי בנימוק שהיא ״עוון מר וקשה״ וחילול השם.
גילוי הדעת מתפרסם ביומון יתד נאמן, המכנה ממשלה שכזו "ממשלת זדון", לצד ראיון עם יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, שאומר: אנחנו לא הולכים הביתה, אנחנו הולכים לאופוזיציה. נילחם ולא נוותר על קוצו של יוד. אם ממשלת בנט-לפיד תקום, הם לא יידעו רגע של מנוחה".

תאריך:  31/05/2021   |   עודכן:  31/05/2021
+"אין תפקיד כפוי טובה משר אוצר"
13:17 01/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לתפקידו המיועד בממשלת השינוי העתידית: "מאז 1996 לא היה תקציב מדינה שלא ליוויתי אותו. אני מכיר את המשק הישראל, מכיר את המבנה הממשלתי ואני חושב שעם כל הניסיון שלי זה אתגר עבורי"  ▪  על המו"מ הקואליציוני אמר: "בנסיבות שנוצרו כולם הצליחו להתעלות מעל הפוליטיקה והמשקעים ולהתגבר על הכל"

ליברמן. איש לא מאמין לנתניהו [צילום: לשכת עורכי הדין]
+"להבין מה מוטל על הכף, עדיין לא מאוחר"
12:14 01/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוסיף: "ההקרבה בחיים הפוליטיים שווה כל אם אתה יודע שהלכת אם כל מה שהאמנת בו והציבור שלך תמך בו"  ▪  אדלשטיין: "לא נאפשר לאיש להפר הבטחות על ההתיישבות"

יריב לוין בבית אל [צילום: דוברות בית אל]
+מקבל המנדט יוכל לכהן כרה"מ החלופי
10:12 01/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עו"ד אודית קורינלדי-סירקיס הודיעה לעו"ד מיכאל ראבילו, שפנה אליה בשם הליכוד, כי ח"כ יאיר לפיד יחויב להבהיר את הרכב הסיעות והאם מדובר בממשלת חילופים כפי שדרש  ▪  הבהירה לעו"ד ראבילו שהוא עצמו פנה אליה וביקש לוודא שמקבל המנדט לא יחויב להיות הראשון כראש ממשלה בממשלת חילופים

לפיד. יידרש לפרט את סוג הממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+ליברמן: רק השבוע הציע נתניהו להעביר המנדט לסער
08:55 01/06/21  |  איציק וולף

‏יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס אל טענת הליכוד שלפיה ח"כ יאיר לפיד לא יכול להעביר לח"כ נפתלי בנט את המנדט להרכבת הממשלה ואמר כי רק השבוע נתניהו הציע לסער ולבנט רוטציה משולשת כשסער יכהן ראשון. "משום מה הוא לא חשב על המוקשים המשפטיים הללו", טען בסרקזם.

+גם שמאל, גם שנאה, גם בחירות חמישיות
08:26 01/06/21  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

נפתלי בנט הוא אדם אוהב ישראל. מה מחבר אותו עם גוש השנאה, מי שהדבק המחבר ביניהם הוא אך ורק ההסתה כנגד ראש ממשלה. כמה זמן ייקח עד שלהט השנאה וההסתה נגד ראש הממשלה הנוכחי יופנה אל ראש ממשלת גוש השנאה?! תמוה מאוד שמכל הבטחות והתחייבויות הבחירות שלו, שאותן הפר, בחר נפתלי בנט לדבוק רק בהתחייבות הטכנית מכולן והפחות ערכית - מניעת בחירות חמישיות - וגם אותה בסופו של דבר לא יקיים

בנט ושקד [צילום: יוסי זלינגר/פלאש 90]
+בכיר בגוש השינוי: נכריז היום על ממשלה
07:52 01/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

למרות המחלוקות של הרגע האחרון - בעיקר סביב חברותה של איילת שקד בוועדה לבחירת שופטים וסביב סמכויות משרד החקלאות - צפוי יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, להכריז היום שעלה בידו להרכיב ממשלה  ▪  מפלגת הליכוד פנתה אל יועמ"ש בית הנשיא ואל יועמ"ש הכנסת בטענה: אין ללפיד סמכות להעברת המנדט לידיו של בנט

לפיד. "עלה בידי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+"האולטימטום של שקד - עז"
03:39 01/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במפלגתו של בצלאל סמוטריץ' אומרים כי אין באמת תנאי סף לכניסה של ימינה לממשלה בכך שאיילת שקד תתפוס את מקומה של מרב מיכאלי בוועדה לבחירת שופטים  ▪  לדבריהם, חבירת ימינה ללפיד כבר סגורה, ומדובר בהצגה לתקשורת בלבד, כפי שרמזה מיכאלי עצמה

הפגנה מול ביתה של איילת שקד [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+זעם בליכוד על הניסיון לשריון שקד במקום השני
23:02 31/05/21  |  עידן יוסף

חברי כנסת בליכוד זועמים על ההצעה לשריין את איילת שקד במקום השני במפלגה. אחד מהם אמר היום: "מעדיף לשבת באופוזיציה ולא לתת לה להתקדם אצלנו" (כיכר השבת).

+החל מהלך לקידום קיום בחירות מקדימות בליכוד
23:00 31/05/21  |  עידן יוסף

בסביבת נתניהו זועמים הערב על מספר בכירים בליכוד שלטענתם חפצים בסיומה של כהונת נתניהו ולרבות תפקידו כיו"ר המפלגה וטוענים: ״הדבר הראשון שנעשה, בין אם נלך לבחירות ובין אם לאופוזיציה, זה בחירות מקדימות לראשות הליכוד״ (חדשות 20).

+מיכאלי נוטה לתת את תיק התפוצות לנחמן שי
20:54 31/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה מרב מיכאלי נוטה לתת את תיק התפוצות לנחמן שי ולא לאמילי מואטי או גלעד קריב מאחר שמדובר בחברי כנסת חדשים חסרי ניסיון פוליטי (ערוץ כנסת). במשרד צפוי לקום אגף יהדות מתחדשת.

+ליברמן: רק מה שעובר את צהר ייכנס להסכם
19:51 31/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ישראל ביתנו מגדיר את גבולות ההסכם הקואליציוני בנושאי דת ואומר כי נפגש עם רבנים בנושא  ▪  תקף: "נציגי גנץ אמרו: 'אין לנו שום בעיה להעביר לאיווט את תיק החקלאות'. מישהו מנהל מלחמת קודש על תיק החקלאות - האם זה רק תירוץ?"

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מועצת גדולי התורה פרסמה גילוי דעת נגד ממשלת השינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו מגדיר את גבולות ההסכם הקואליציוני בנושאי דת ואומר כי נפגש עם רבנים בנושא    תקף: "נציגי גנץ אמרו: 'אין לנו שום בעיה להעביר לאיווט את תיק החקלאות'. מישהו מנהל מלחמת קודש על תיק החקלאות - האם זה רק תירוץ?"
איתמר לוין
"הביטחון בידיים טובות עכשיו ויישאר בידיים טובות ואחראיות גם בממשלת השינוי. שיקולים פוליטיים לא ייכנסו לנושאי הביטחון"    מדבר על "אזעקת אמת" לשמירה על החוסן הפנימי
מירב ארד
אמש נמשכה הפגישה בין הצוותים השעה 03:00    השאיפה של יאיר לפיד היא להכריז עוד היום "עלה בידי"    ח"כ שקד תלווה באבטחה צמודה בעקבות איומים    נתניהו מתכוון להמשיך להפעיל לחץ על חברי ימינה
עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית הודיע על פתיחת שורות המפלגה למיפקד ועל בחירות מקדימות    ""אם חלילה תקום אכן ממשלת האנדרוגינוס הבלתי אפשרית, היא לא תחזיק מעמד. רגע אחרי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה מימין יממשו את מאוויי השמאל להפיל את נתניהו ואת הימין, השמאל יתהפך עליהם ויזרוק אותם"
איתמר לוין
קורא לאנשי סיעות הימין בממשלת השינוי המתגבשת שלא לתמוך בה, וטוען שאם לפיד לא יצליח להקים אותה - ניתן יהיה להרכיב ממשלת ימין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il