X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

למה גורם החיסון?
במאמר זה, אינני מתכוון להמליץ או שלא להמליץ על חיסונים מפני מחלות ומניעתם, וחשוב לי להדגיש שאני גם לא נגד חיסון, כל אחד ואחת צריכים להבין ולהחליט על כך בעצמם, כוונתי היא לנסות להסביר את תופעות הלוואי והנזק הבריאותי, שנגרמים כתוצאה מהחדרה של חומרים זרים לגוף הפיזי שלנו.
חיסון תפקידו לרפא וגם למנוע מחלות עתידיות ומטרתו לנטרל וירוסים, חיידקים וכל מיני טפילים שחודרים לגוף הפיזי שלנו, לשם התרבות אשר גורמים לנו לנזק בריאותי.
לגוף הפיזי שלנו יש מערכת חיסונית, שצריכה לזהות ולנטרל את אותם מזיקים שחדרו לגוף הפיזי שלנו, ואת זה המערכת החיסונית שלנו עושה באמצעות יצור נוגדנים, שמתבצע באמצעים ביולוגים, כלומר הידע קיים בתת מודע שלנו, אך אין לנו את המודעות העצמית לכך, והנוסחה ליצור אותם נוגדנים ביולוגיים מיוצרים בתוך גופינו הפיזי, ואת האמצעים לריפוי יש לגוף הפיזי שלנו.
כדי שהגוף הפיזי שלנו יחיה ויתפקד באופן מאוזן ויציב עלינו להפעיל, להזין ולתחזק אותו באופן מכוון. במידה וההפעלה, ההזנה והתחזוקה של הגוף הפיזי מדויקת, והוא מתפקד באופן יציב ומאוזן אנחנו מאפשרים למערכת החיסונית שלנו לתפקד וליצר את אותם הנוגדנים הביולוגים, שינטרלו את אותם מזיקים שחדרו לגופנו.
צריך לזכור, שכך שרדנו את כל תהליך ההתפתחות האבולוציונית שלנו עד היום, גם בתקופות שלא היו חיסונים.
כדי להגיע לרמת מודעות עצמית מתקדמת ומפותחת יותר, עלינו ללמוד לחיות באורח חיים רגוע ושלו, שיש בו סדר ושגרה.
כיוון שאת החיסון מזריקים לגוף הפיזי שלנו, ואין בחיסון את אותם החומרים הביולוגים שהגוף הפיזי מייצר, אלא חומרים אחרים, המצב הזה יוצר מצב שבו הגוף הפיזי אינו יכול לתפקד באופן שהוא רגיל אליו, מאוזן ויציב, כלומר אותם החומרים חודרים למערכת הדם שלנו ומשנים את הרכבו, שינוי הרכב הכימי בדם שלנו, גורם לשינוי בתפקוד הגוף הפיזי ובהתנהגותו. שינוי בתפקודו של הגוף הפיזי, כתוצאה משינוי בהרכב הכימי של הדם, גורם לכך שבן האנוש מתנתק מהאני העצמי שלו, מזהותו האמיתית.
כלומר, אותם חומרים כימיים שאינם מתאימים ואינם תואמים, גורמים למצבי הזיה, שגורמים לניתוק מהאני העצמי, מהזהות האמיתית שלנו ולתרגום שגוי של המציאות האמיתית, כלומר ליצירת אשליה.
חשוב להגדיש שאותם חומצות אמיניות, שהם חלק מהרכבו הכימי של הדם מגיעות ומאפשרות לכל תא ותא בגופנו לתפקד באופן מאוזן ויציב, מכוון.
לכן, כדי להגיע לרמת מודעות עצמית והתפתחות זו, צריך להבין במגוון רחב של נושאים שהעיקריים שבהם זה הרוגע הפנימי, שזה מצב שבו הגוף הפיזי שלנו, מתפקד ללא הפעלת הרגשות הפנימיים שבנו.
מסקנה: ההרכב הכימי שמכיל הדם שלנו, אמור להכיל את אותם חומצות אמיניות, שנוצרות בעיקר מפרוק כימי של התזונה והשתייה והאוויר שאנחנו מכניסים לתוך גופנו הפיזי.
חיסונים, כלומר הזרקת חומרים כימיים לגופנו הפיזי, משנה את ההרכב הכימי הקבוע שמכיל הדם שלנו, מה שגורם לכל מיני תופעות לוואי, ולשינוי התנהגותי, שגורם לניתוק מהאני העצמי מהזהות האמיתית שלנו, וכן לתרגום שגוי של המציאות האמיתית.
לסיכום, חיסון הוא אמצעי חיצוני שאמור לרפא, להגן ולשמור על גופנו הפיזי. המערכת החיסונית הטבעית שלנו, זהו אמצעי ריפוי פנימי, שאמור להגן ולשמור עלינו מפני אותם מזיקים. להחדרת חומרים כימיים, שאינם מתאימים לגוף הפיזי שלנו יש השפעה, בעיקר אם אלו תינוקות.
תופעות הלוואי, כתוצאה מחיסון ותופעות של קשיי תקשורת והפרעות מוטוריות הם כנראה רק חלק מתופעות לוואי רבות. החדרת חומרים שאינם מתאימים לגוף הפיזי שלנו, גורמים להוצאת הגוף הפיזי מהתפקוד המאוזן והיציב שעליו לעבוד ולתפקד באופן מכוון. החיסון הוא אמצעי עזר למקרה הצורך.
המסר: לחומרים שמחדירים לגופנו יש השפעה וההשפעה יכולה להיות לטווח הקצר ולטווח הארוך, ובאין-סוף אפשרויות לפגיעה, אבל גם לריפוי למי שזקוק. למערכת החיסונית הטבעית שקיימת בגופנו הפיזי, אין השפעה והיא אינה מזיקה לנו.
וכדי שהמערכת החיסונית הטבעית שלנו, תהיה יעילה לכשנצטרך אותה, עלינו להבין איך לחיות באורח חיים אחר, כיוון שבאורח החיים הנוכחי מערכת החיסונית שלנו היא חלשה, ולא ממצה את יכולותיה, ולכך יש השפעה, לכן עלינו לעשות לעצמנו סדר תודעתי חדש, ולחיות באורח חיים אחר מהקיים כיום, אנחנו צריכים לחיות באורח חיים רגוע ושלו שיש בו סדר ושגרה.

תאריך:  08/01/2010   |   עודכן:  08/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תופעות לוואי ונזק בריאותי הנגרמים מחיסונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il