X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

תנועת נאמני תורה ועבודה, ברכה על ההסכמות בנושאי דת ומדינה שהגיעו אליהם במסגרת הממשלה העתידה לקום, שפורסמו הערב.
"אנו מברכים על ההסכמות החשובות שפורסמו, שמקדמות שורה של נושאי ליבה בנושאי דת ומדינה, אשר יחזקו ויביאו לידי ביטוי את דמותה היהודית והדמוקרטית של מדינת ישראל. אחד מן ההישגים הגדולים בנושאים אלו הוא יצירת התחרות בתחום הכשרות, תיקון אותו קידמה התנועה במשך שנים, אשר יביא לשינוי משמעותי ביותר עבור כל צרכני הכשרות ויחזק את שמירת הכשרות בישראל", נמסר מן התנועה.

תאריך:  07/06/2021   |   עודכן:  07/06/2021
+סמוטריץ' נגד אורבך: "שחצן חצוף, שקרן, ורודף כבוד ותפקידים"
12:43 08/06/21  |  מירב ארד

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': רוב מניין ובניין רבני, מנהיגי ומצביעי הציונות הדתית, שמתנגדים בכל תוקף לבגידה בערכים ובבוחרים ולהקמת ממשלת שמאל-תומכי טרור, הם לא הציונות הדתית של ניר אורבך. רק הוא כמובן. רציתי לכתוב שהוא אפס. אבל הוא שחצן חצוף, שקרן, ורודף כבוד ותפקידים שאם היה מקבל שיריון אצלינו היה בא מיד".

+ח"כ שיקלי: העלבונות כלפי ניר אורבך לא משרתים שום מטרה
11:54 08/06/21  |  איציק וולף

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) אמר כי הוא ‏מצר ובאותה נשימה מכבד את החלטתו של ח"כ ניר אורבך על תמיכתו הצפויה בממשלת בנט-לפיד. לדבריו, העלבונות כלפיו וכלפי יתר חברי ימינה לא משרתים שום מטרה. "חילופי שלטון חלקים הם מרגעי המבחן החשובים בכל משטר דמוקרטי גם לממשלה וגם למעצבי דעת הקהל".

+ח"כ זוהר על הודעת ח"כ אורבך: האופורטוניזם ניצח את האידיאולוגיה
11:47 08/06/21  |  איציק וולף

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, אמר בתגובה להודעת ח"כ ניר אורבך על תמיכתו הצפויה בממשלת בנט-לפיד וטען כי "‏האופורטוניזם של בנט ניצח את האידיאולוגיה".

+ח"כ אורבך: החלטתי להצביע בעד ממשלת האחדות
11:33 08/06/21  |  איציק וולף

ח"כ ניר אורבך (ימינה) הודיע כי החליט להצביע בעד אישור ממשלת האחדות בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד.

+לפיד: זה קורה, ממשלת האחדות יוצאת לדרך, מודה ליו"ר הכנסת
11:10 08/06/21  |  איציק וולף

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, הביע שביעות רצון מהודעת יו"ר הכנסת על קיום ההצבעה על השבעת הממשלה ה-36 ביום ראשון. "זה קורה. מודה ליו"ר הכנסת, יריב לוין, על קביעת מועד ההשבעה ביום ראשון, ג' בתמוז תשפ"א, 13 ביוני 2021. ח"כ קארין אלהרר תכנס את הועדה המסדרת לקביעת סדר היום. ההסכמים הקואליציוניים יונחו עפ"י חוק. ממשלת האחדות יוצאת לדרך לטובת אזרחי מדינת ישראל", צייץ.

+סיעות יהדות התורה וש"ס יתכנסו לישיבה משותפת
10:50 08/06/21  |  איציק וולף

סיעות יהדות התורה וש"ס יתכנסו היום לישיבה משותפת, לצורך קיום דיון והיערכות להקמת הממשלה החדשה שבה לא תהיינה שותפות. על פי הודעת הסיעות, "עם פרסומם של ההסכמים הקואלציוניים ולנוכח הסכנה של הקמת ממשלת שמאל חילונית, והגזרות החמורות הצפויות לקיום עולם התורה, ולצביון היהודי של מדינת ישראל, תתכנסנה סיעות יהדות התורה וש"ס לישיבה משותפת, והערכות לבאות".

+ההצבעה על הממשלה - ביום ראשון
10:39 08/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הכנסת הודיע כי ביום ראשון תקיים מליאת הכנסת ישיבה מיוחדת לדיון ולהצבעה על כינון הממשלה החדשה  ▪  לאחר מכן תתקיים גם הצבעה להחלפת יו"ר הכנסת  ▪  משמעות ההודעה: גוש השינוי יחויב לפרסם הסכמים קואליציוניים סופיים עד ליום שישי בבוקר

לפיד ובנט. ההסכמים יפורסמו ביום שישי [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+"בנט פרגמטי יותר מכפי שחושבים"
07:22 08/06/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

רוב הפרשנים סבורים שההרכב השברירי של הממשלה החדשה יוביל לכך שהיא תתמקד בענייני פנים ושממשלת בנט-לפיד תשאף לשקם את התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, אחרי ההטיה המובהקת של נתניהו לטראמפ – מדווח וושינגטון פוסט

בנט לא יהיה מעוניין בקטטה עם וושינגטון [צילום: סוזן וולש ומנחם כהנא, AP]
+ח"כ שטרית: ניאבק בנחישות בכל ניסיון לפגוע בעם, בארץ ובמורשת
07:10 08/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ קטי שטרית אומרת כי הממשלה הנרקמת היא לא פחות מאסון שנולד בחטא ובמרמה. לדבריה, בכל מקום שבו יעלה חשש לפגיעה בעם ישראל, בארץ ישראל או במורשת ישראל, היא והליכוד ייאבקו בנחישות בכל הכלים הפרלמנטריים הקיימים. "חשבתם שלא קל להרכיב ממשלה, אלי אבידר? אתם תגלו מהר מאוד שעוד יותר קשה לשמור עליה", דבריה.

+רגבים: פוטנציאל הרסני של הפקרת הנגב בממשלה
23:02 07/06/21  |  איציק וולף

תנועת רגבים תוקפת את ההסכמים הקואליציוניים הצפויים בין מפלגות הקואליציה המסתמנת וטוענת כי מתברר שבנט וסער, שהאשימו את נתניהו בחוסר המשילות בנגב, לא רק שלא מקדמים את פתרון הבעיה, אלא מעמיקים אותה.
"מעבר לאישור הלבנת אלפי מבנים לא חוקיים על כ11,000 דונם במסגרת "שלושת היישובים", הרי שבהסכמים הקואליציוניים לא נקבע מה יקרה עם יתר הפזורה הבדואית הבלתי חוקית בעוד תשעה חודשים, ולמפלגות ימינה ולתקווה חדשה לא תהיה יכולת אמיתית להשפיע על הסוגיה כאשר קיום הממשלה תלוי ברע"מ. רשות הסדרת התיישבות הבדואים וועדת הפנים, שהם גורמי המפתח לסוגיה- נמצאים בשליטה מוחלטת של השמאל ורע"מ. המצב הזה מהווה פוטנציאל הרסני של הפקרה מוחלטת של הנגב ומתן פרס להשתוללות הבניה הבדואית הבלתי חוקית", טענו בתנועה.

+ימינה: לא תהיה הסכמה למנוע ריצה לכנסת
22:58 07/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מפלגת ימינה מכחישה את הפרסום על הסכמות שהתקבלו בינה לבין יש עתיד לחקיקה שתמנע מנתניהו להתמודד בבחירות לאחר שיסיים את כהונתו הנוכחית כראש ממשלה  ▪  "מדובר בהצעה שעלתה, לא סוכמה והיא גם לא תהיה. הדבר היחידי שהיה והוסכם הוא הגבלת כהונת רה"מ ל-8 שנים או לשתי קדנציות"

בנט. הצעה עלתה, אך לא סוכמה ולא תהיה [צילום: מן הטלוויזיה]
+פריטטיות ותקציב תוך 140 יום
22:52 07/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

לראשונה צפוי לכהן בישראל ראש ממשלה שמפלגתו אינה חתומה על הסכמים קואליציוניים עם רוב המפלגות האחרות החברות בקואליציה  ▪  בממשלה יהיו שני גושים - גוש ימינה-תקווה חדשה שעליו יהיה אחראי נפתלי בנט, וגוש יש עתיד, כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה ומרצ שעליו יהיה אחראי יאיר לפיד  ▪  צירוף סיעות נוספות לקואליציה אחרי הקמת הממשלה - רק בהסכמה בין בנט ללפיד

בנט ולפיד. כל אחד אחראי לגוש שלו [צילום: רענן כהן]
+הסכם גג קואליציוני יצורף כנספח מחייב להסכם בין ימינה ליש עתיד
22:43 07/06/21  |  איציק וולף

מפלגת ימינה, שבראשה עומר מי שמיועד לכהן כראש הממשלה הבא, נפתלי בנט, תהיה חתומה על הסכם קואליציוני רק מול מפלגת יש עתיד. מפלגת יש עתיד, שבראשה עומד יאיר לפיד, תהיה חתומה מלבד ההסכם הזה גם על הסכמים מול כל שאר המפלגות השותפות לממשלה.
עם זאת, ההסכם שבין ימינה ליש עתיד יכלול נספח שיהווה "הסכם גג" שיחייב את כל שאר המפלגות. עוד קובע ההסכם בין המפלגות כי צירוף סיעות נוספות לקואליציה לאחר הקמת הממשלה ייעשה בהסכמת ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי.

+אדלשטיין: צריך להחליף את נתניהו
21:27 07/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הבריאות שוחח עם פעילים בולטים במפלגת הליכוד בניסיון גישוש לקראת התמודדות עתידית על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאמני תורה ועבודה: מברכים על התחרות בתחום הכשרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
מפלגת ימינה מכחישה את הפרסום על הסכמות שהתקבלו בינה לבין יש עתיד לחקיקה שתמנע מנתניהו להתמודד בבחירות לאחר שיסיים את כהונתו הנוכחית כראש ממשלה    "מדובר בהצעה שעלתה, לא סוכמה והיא גם לא תהיה. הדבר היחידי שהיה והוסכם הוא הגבלת כהונת רה"מ ל-8 שנים או לשתי קדנציות"
איציק וולף
לראשונה צפוי לכהן בישראל ראש ממשלה שמפלגתו אינה חתומה על הסכמים קואליציוניים עם רוב המפלגות האחרות החברות בקואליציה    בממשלה יהיו שני גושים - גוש ימינה-תקווה חדשה שעליו יהיה אחראי נפתלי בנט, וגוש יש עתיד, כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה ומרצ שעליו יהיה אחראי יאיר לפיד    צירוף סיעות נוספות לקואליציה אחרי הקמת הממשלה - רק בהסכמה בין בנט ללפיד
איציק וולף
שר הבריאות שוחח עם פעילים בולטים במפלגת הליכוד בניסיון גישוש לקראת התמודדות עתידית על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו
איציק וולף
בליכוד הגיבו על מסמך קווי היסוד הצפוי של ממשלת בנט-לפיד ועל הסעיף במסמך העוסק בחקיקה להגבלת כהונת ראש הממשלה. לטענת הליכוד, מדובר בחקיקה דיקטטורית
איציק וולף
גוש השינוי פרסם את מסמך קווי היסוד של הממשלה המסתמנת בראשות נפתלי בנט    במסמך לא מופיעה התחייבות להימנעות מצעדים מדיניים חד-צדדיים שהופיעה בטיוטות    אין התייחסות לסוגיות הגיור, הכשרות ותחבורה ציבורית בשבת    הממשלה תחוקק חוק להגבלת כהונת ראש הממשלה לשמונה שנים או לשתי קדנציות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il