X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשת המאוחדת תמנה כ-200 עמדות הטענה, וצפויה יותר מלהכפיל את עצמה במהלך השנתיים הקרובות ותגיע לכ-500 עמדות הטענה במתחמי התדלוק של דור אלון, בכביש 6 ולאורך צירי התנועה, במרכזי קניות ותרבות, במרכזי תעסוקה ובשכונות מגורים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אפקון, אודי אליהו [צילום: אפקון]

דור אלון, מקבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות מוטי בן-משה, ואפקון תחבורה חשמלית, העוסקת בטעינת רכבים חשמליים בבעלות אפקון החזקות וקרן ההשקעות הליוס, מתכננות להשיק בקרוב את רשת הטעינה הווירטואלית הראשונה בישראל שתאפשר למשתמשי הרכב החשמלי לטעון את רכבם במיקומים שונים - במתחמי התדלוק של דור אלון לאורך צירי התנועה, במרכזי קניות ותרבות, ובמרכזי תעסוקה ומגורים.
כבר היום, אפקון ודור אלון מחזיקות ומפעילות כל אחת רשת טעינה ציבורית בפרישה ארצית מאילת ועד קריית שמונה עם עשרות עמדות אולטרה מהירות היחידות בישראל, והצדדים הודיעו כי בכוונתן לפרוש בשנים הקרובות מאות עמדות נוספות.
הרשת המאוחדת תמנה כ-200 עמדות הטענה, וצפויה יותר מלהכפיל את עצמה במהלך השנתיים הקרובות ותגיע לכ-500 עמדות הטענה במתחמי התדלוק של דור אלון, בכביש 6 ולאורך צירי התנועה, במרכזי קניות ותרבות, במרכזי תעסוקה ובשכונות מגורים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
מנכ"ל דור אלון, עמית זאב ומנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית, אודי אליהו, ציינו כי מטרת הרשת האחודה אפקון-דור אלון הינה להנגיש את הרשתות הציבוריות של שתי החברות ביישומון אחד ולאפשר לבעלי רכב חשמלי לנסוע לכל מקום ללא "חרדת טווח" בנוחות וביטחון על-פי צרכיהם האישיים, וכי ניסיונן המוכח של כל אחת מהחברות בהקמה ותפעול של עמדות טעינה - עשרות מהן אולטרה-מהירות, מהווה זרז מהותי להרחבת צי כלי הרכב המונעים בחשמל לאורך כבישי ישראל.
"שיתוף הפעולה הוא בשורה של ממש לבעלי רכבים חשמליים, לאיכות הסביבה ולמשק הישראלי. כחברה העוסקת בפתרונות אנרגיה, אנו רואים את כניסת הרכב החשמלי כאבולוציה טבעית ונשמח להעמיד לרשות לקוחותינו הפרטיים וכן לציי הרכב רשת אחודה המונה מאות נקודות בפרישה ארצית, שתאפשר למשתמשים לטעון את רכבם בכל רחבי הארץ, בבית, במשרד ובדרכים", אמר עמית זאב, מנכ"ל דור אלון. לדבריו, בשנים הקרובות, ככל שתגבר כניסת הרכב החשמלי לישראל, ישקיעו אפקון ודור אלון עשרות מיליוני שקלים בפרישת מטענים ברחבי הארץ ובהעצמת הרשת המתקדמת והגדולה בישראל.
אודי אליהו, מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית, הוסיף כי רשת הטעינה האולטרה מהירה הראשונה בישראל, אשר תופעל באמצעות יישומון אחד ומוקד נהגים אחד תשרת את טובת נוחות הנהגים ובכך תמשיך להוביל את המהפכה החשמלית בישראל ותקדם תחבורה חשמלית.

תאריך:  16/06/2021   |   עודכן:  16/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפקון ודור אלון ישיקו רשת טעינה וירטואלית לרכב חשמלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: "החפיפה הזאת הייתה יותר איך יוצאים מכאן לחפיפת הצוותים"    לגבי הישיבה בספסלי האופוזיציה אמר: "יש אפשרויות לעשות בעיות - ואנחנו נעשה אותן"
איתמר לוין
התביעה ביקשה הפסקה של שבועיים להכנת החומרים החדשים שהתגלו בפלאפון ובדוא"ל של ישועה, ולאחר מכן לשמוע את עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר    ההגנה טענה שלא תהיה מוכנה לחקירתו של ברגר    השופטים החליטו תחילה להמשיך את המשפט בשבוע הבא, אך שינו את ההחלטה לנוכח הסכמת הצדדים
מירב ארד
פרופ' אסף יסעור לנדאו, ראש המכון ללימודי ים של אוניברסיטת חיפה: "תחשבו על עלייה של שני מטרים שמתרחשת בתוך 200 שנים כיום. החוף בתל אביב נעלם, חלקים מהעיר מוצפים, כל ערי החוף סובלות מהצפות, אובדן מבנים בחוף והמלחה של בארות. מהממצאים שמצאנו זה מה שעבר על תושבי האזור שלפני כאלפיים שנים"
מירב ארד
מטוסי קרב תקפו מתחמים צבאיים של חמאס בתגובה על שיגור בלוני התבערה מהרצועה    היעדים: מתחמים צבאיים של חמאס ששימשו כמחנות וכאתרי מפגש של פעילי טרור
איתמר לוין
שר המשפטים דאז חשף את שמה של עדה המקורבת לחפץ, תוך הפרת צו איסור פרסום    ביהמ"ש: ההפרה נעשתה במכוון, אך אין מנוס מסילוק על הסף של התביעה בשל החסינות העומדת לאוחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il