X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתיווכו של בית הדין לעבודה בירושלים

הסתיימה שביתת הפרקליטים

המכרזים לתפקידי פרקליטים ומשפטנים יוקפאו לפחות לשלושה חודשים; הצדדים יקיימו מו"מ במטרה "להביא לפתיחת תפקידים משפטיים לפרקליטים ולמשפטנים כאחד"
▪  ▪  ▪
אברהמי. תיווך [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

הפרקליטים בשירות המדינה הפסיקו את שביתתם (יום ב', 12.7.21), ובמקביל הוקפאו המכרזים שהיו עילת השביתה. הצדדים ינהלו מו"מ על איוש הדדי של משרות בשירות המדינה בידי פרקליטים ומשפטנים. ההסכמה הושגה בתיווכו של נשיא בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים, אייל אברהמי.
ארגון הפרקליטים הודיע בשבוע שעבר על שביתה מיידית, בשל החלטת נציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ, לפרסם מכרזים למשרות פרקליטים שיהיו פתוחים לכל המשפטנים המועסקים בשירות המדינה. הפרקליטים הם עובדי פרקליטות המדינה ופרקליטויות המחוזות, ואילו המשפטנים ממלאים את יתר התפקידים של עורכי הדין (כגון יועצים משפטיים). מזה עשרות שנים יכולים הפרקליטים להתמודד על תפקידי משפטנים, אך נמנעת התמודדות הפוכה. בית הדין הארצי לעבודה קבע אשתקד, כי מדובר באפליה פסולה של המשפטנים והורה להימנע ממנה. צוות בין-משרדי ליישום פסק הדין החליט על צעדים מעשיים למימושו ועל-רקע זה פרצה השביתה.
על-פי ההסכמה הלילה, לא יוצאו מכרזים לתפקידי פרקליטים ומשפטנים ויוקפאו ההליכים במכרזים הקיימים שטרם הוכרעו, וזאת לפחות עד לדיון הבא בבית הדין שיתקיים ב-19.10.21. הצדדים יקבעו שמונה מועדים לפגישות, בהם ישתתפו גם נציגי ארגון המשפטנים, וימסרו לבית הדין ארבעה דיווחים עד לדיון הבא. "מטרת הפגישות להביא לפתיחת תפקידים משפטיים לפרקליטים ולמשפטנים כאחד, תוך יצירת איזון ראוי ומנגנונים מתאימים, בין היתר בשים לב לפסיקה הקיימת", הודיעו הצדדים.

תאריך:  12/07/2021   |   עודכן:  12/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דניאל הרשקוביץ
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
"המסר עבר והגענו להבנות"    ח"כ וליד טאהא חשף את רשימת הדרישות ולא שלל הצבת אולטימטום נוסף: "מקווה שלא, אבל אם צריך - זה יקרה"
מירב ארד
הכתובת בת ה-3,100 שנה התגלתה ליד קריית גת    הארכיאולוגים: "כינויו של השופט גדעון בן יואש בתנ"ך היה ירובעל, אך אין לדעת אם הכלי שעליו נכתבה הכתובת בדיו, היה שייך לו"
עידן יוסף
הממשלה מקדמת את הארכת הפז"ם של חיילים בשירות הצבאי ל-32 חודשים במקום 30 כיום    הסיבה: מחסור בכוח אדם, בעיקר ביחידות הלוחמות ובמסגרות תומכות הלחימה והמקצועות
עידן יוסף
ועדת החוקה החלה לדון בחוק לקביעת מנגנונים לשימור הפריטטיות וקיום הרוטציה    יו"ר הוועדה: "ככל שפסק הדין של בית המשפט העליון יקרין על ההסדרים שבהצעת החוק, הדברים יילמדו ויישקלו ויינתן להם משקל ראוי בדיוני הוועדה"    אוחנה: "להזדעק נגד הצעת החוק הזו שמחזקת את הממשלה על חשבון הכנסת"
איתמר לוין, יצחק דנון
תובע את חברות הביטוח שהנפיקו פוליסות נושאי משרה לקבוצות בזק ויורוקום, בטענה שהן מסרבות לשלם את הוצאותיו    שילם עד כה 4.45 מיליון שקל למשרדו של ז'ק חן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il