X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
ח"כ יצחק-הלוי: אלחם נגד ביטול הרכבת לאילת
ראש עיריית אילת לשעבר הודיע כי יילחם כחבר ועדת הכספים נגד תוכניתו המסתמנת של ליברמן לבטל את המיזם היקר

באילת תוקפים את מה שמסתמן כהחלטה של שר האוצר אביגדור ליברמן, שלא לכלול את מיזם הרכבת לאילת בהשקעת המדינה, מה שמוריד את התוכנית מהפרק.
ח״כ מאיר יצחק הלוי (תקווה חדשה), לשעבר ראש עיריית אילת, אמר כי "תוואי רכבת זה חשוב ונחוץ אסטרטגית למדינת ישראל בכלל ולאילת והערבה בפרט, קו זה מהווה חיבור לחבל הארץ הדרומי ביותר במדינה.
"ממשלת ישראל אישרה והתחייבה ב-2012 וב-2016 לקדם סטטוטורית את תוואי הרכבת מדימונה לאילת, כפי שקודם תוואי הרכבת מדימונה לבאר שבע, לעניין זה הקצתה ממשלת ישראל סה״כ של 130 מיליון שקל שמתוכם נוצלו לצרכי התכנון הסטטוטורי כ-100 מיליון שקל.
אני סבור שנדרש להמשיך וליישם את החלטת הממשלה ככתבה ולשונה".
בכוונתו להיפגש עם שר האוצר ליברמן ולהבהיר לו את חשיבות המשך התכנון הסטטוטורי של תוואי הרכבת. עוד הודיע שכחבר בוועדת כספים, בכוונתו להיאבק בעניין.
ראש עיריית אילת לשעבר, גבי קדוש, אמר: "הנושא החשוב הזה כבר היה אמור להגיע לבשלות ולהיות מקודם בהרבה, וצר לי שדווקא בתקופה זו, של מערכת בחירות באילת, אנחנו נתקלים בבשורות וכותרות מצערות כאלה. אולם כותרות לחוד ומעשים לחוד - מבחינתי ההצהרות האלה לא רלוונטיות, לא לי ולא לתושבי אילת".
עלות הקמת קו הרכבת לאילת מוערכת כיום בכ-40-35 מיליארד שקל לפחות, וכוללת הכפלת מסילות קיימות דרומית לבאר שבע, חשמול המסילה הקיימת מבאר שבע עד לדימונה והבאת רכבות מהירות חדשות ועשרות קרונות לארץ. כמו-כן תידרש רכישת ציוד חדיש רב ויקר כדי לסלול את קו הרכבת לאילת, בתנאי הקרקע הקשים בדרום הנגב ובערבה.

תאריך:  13/07/2021   |   עודכן:  13/07/2021
+תשתיות התחבורה הציבורית ברהט ישודרגו
13:27 13/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, ישקיע 12 מיליון שקל בהקמת מסוף אוטובוסים בכניסה לעיר רהט, וכן מפרץ חנייה לאוטובוסים, מבנה התרעננות לנהגים ותחנות מונגשות

[צילום: יח"צ]
+בקרוב: מסחר ותעסוקה ברכבת מודיעין מרכז
10:18 13/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דירקטוריון רכבת ישראל אישר: מסחר ותעסוקה ייבנו במתחם תחנת רכבת מודיעין מרכז  ▪  רשות מקרקעי ישראל תוציא מכרז בזמן הקרוב

הדמיית פיתוח מתחם הרכבת במודיעין
+החיילים דחפו, וצה"ל הופך למסיע רשמי
01:31 13/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעוד כחודש ייכנס לתוקפו הסכם בין צה"ל ומשרד הביטחון למשרד התחבורה שבו יפעיל הצבא מערך הסעים שיאפשר להרחיב מאוד את המערך בימי ראשון וחמישי ויביא להורדת עשרות אלפי חיילים מהתחבורה הציבורית הרגילה

מראות שלא יחזרו?

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ יצחק-הלוי: אלחם נגד ביטול הרכבת לאילת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בעוד כחודש ייכנס לתוקפו הסכם בין צה"ל ומשרד הביטחון למשרד התחבורה שבו יפעיל הצבא מערך הסעים שיאפשר להרחיב מאוד את המערך בימי ראשון וחמישי ויביא להורדת עשרות אלפי חיילים מהתחבורה הציבורית הרגילה
עידן יוסף
קיים מחסור חמור של כ-800 אלף מ"ר עבור מתקני תשתית לתפעול אוטובוסים, והפער הזה צפוי לגדול עם הרחבת צי האוטובוסים    במתקנים רבים קיימות מגבלות סטטוטוריות שאינן מאפשרות הסדרה של תשתיות לטעינת אוטובוסים חשמליים, בהן מחסור בזכויות בנייה בהיקף מספק להקמת מבני השנאה
עידן יוסף
איתמר לוין
המערכת תפותח בשיתוף משרד התחבורה ונציבות השוויון, ותודיע מראש לנהג שאדם בעל מוגבלות ממתין בתחנה    אמורה להיכנס לשימוש בתוך שנה ולהיות מוטמעת גם בחברות אוטובוסים אחרות
עידן יוסף
ועדת הכספים האריכה את רישיונות המפעילים הקיימים בחצי שנה נוספת    משרד התחבורה: "לו היינו מפרסמים בשנה האחרונה מכרזים, לא היינו מצליחים לקבל הצעות. צריכה להתקבל החלטת מדיניות על אופן המשך יישום הרפורמה"    משרד התחבורה מתקשה להכניס את תאגידי המוניות הזוכים לפעילות מלאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il