X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוק השבות הפך לרועץ למדינת היהודים, לא רק בסוגיית הפשיעה בשל ריבוי הנכרים נאמר 'זכאי הגירה' ולא 'זכאי עלייה' ובוודאי לא 'זכאי שבות'
▪  ▪  ▪
אין פיתרון קסם [צילום: פלאש 90]

"והוצאתי... והצלתי... וגאלתי... ולקחתי...
והבאתי אתכם אל הארץ" (ו, ו-ח)
"אנוכי ארד עמך מצרימה ואנכי
אעלך גם עלה" (בראשית מו, ד)
אין יום שאין קללתו מרובה מחברו בעמודי הכרוניקה המוקדשים לפשיעה הקשה בישראל. כמעט מדי לילה נרצח מאן-דהו על-ידי 'ידידו' משכבר הימים. חלק מתיאורי הרצח הם זוועתיים במיוחד, מן הסוג שלא שמעתן אוזן מעולם בתקשורת הישראלית. ולא רצח בלבד אלא פשיעה מטורפת בתחום המין והסטיות; שחיטות, שיסוף, ביתור, אינוס לפני ואחרי, פדופיליה וכיו"ב. חלק מאירועי הפשיעה הנוראית מתרחשים בחסות אדי אלכוהול, ובתמהיל שתיינות ושיכרות שלא הכרנו מעולם בישראל. ומי יודע מה ילד לילה בשבוע שבין כתיבת השורות לבין קריאתן?
אין לי פיתרון קסם, וגם לא תרופה קונבנציונלית, פרט כמובן לחינוך וחינוך וחינוך, שלוש פעמים ביום במשך 30 שנה. אינני מקנא לא בשירותי הרווחה, לא במשטרת ישראל ולא במערכת השפיטה והכליאה אשר אמורים לטפל ולעסוק בפשיעה חייתית זו, הגואה בעולמנו האכזר, הנהנתני והמתירני.

זכאי הגירה ולא עלייה

לצערנו חוק השבות הפך לרועץ למדינת היהודים, לא רק בסוגיית הפשיעה אלא בעיקר בהגברת נישואי התערובת. גם אם מדובר באזרחים מועילים ותורמים לחברה, ורובם הם כאלו, עדיין מדובר במי שאינם יהודים. משכך, חורה לי השימוש במושג המקודש - ביהדות ובציונות - 'עלייה'. הביטוי הראוי יותר הוא 'הגירה', ובו הרבינו להשתמש ברשימה זו. אמור מעתה 'זכאי הגירה' ולא 'זכאי עלייה', ובודאי לא 'זכאי שבות'.
יעקב זכה להבטחת שיבה לארץ בלשון "ואנכי אעלך גם עלה", כמצוטט בראש המדור. גם במעמד הסנה התבשר משה "אעלה אתכם מעני מצרים" (ג, יז). והנה בפרשתנו ההבטחה האלקית 'ירדה' ומצטמצמת ללשון "והבאתי אתכם". מבלי שבינותי בספרים עלה/ירד בדעתי כי כידוע יציאת מצרים כללה ערב רב אשר התעקש 'לעלות אתם' (יב, לח), ובצידם לא מעט פושעי-ישראל שנגאלו בתוך אחיהם. שמא לפיכך מיעט הקב"ה את הבשורה וכינה אותה 'הבאה' תחת עליה. אמור מעתה 'זכאי הבאה'.
(נכתב במוצ"ש שמות).

משבות להגירה

חוק השבות במקורו היה מאבני התשתית של מדינת ישראל, והצידוק המרכזי לייסודה. מסעיפו הראשון בוקע משק כנפי הגאולה: "כל יהודי זכאי לעלות לארץ". במרוצת השנים, בעקבות פולמוסי 'מיהו יהודי' שחזרו על עצמם בווריאציות שונות, נערך בחוק תיקון-מקלקל והוכרה זכאות הגירה לישראל גם של בן, נכד ובני זוג של יהודי וצאצאיהם. מזה שנים רבות הטפל מרובה על העיקר, והנכרים מהווים מעל 75% מהיקף העליה-ההגירה לישראל, מארבע כנפות תבל. בצד זה יש להוסיף את גל ההגירה מאתיופיה אשר מזה כ-12 שנה איננה בחסות חוק השבות (משלא הוכרה יהדותו של שבט הפלאשמורה) אלא מכח מחווה הומניטרית (רובם עוברים גיור כהלכה ויהדותם מושלמת).
אך גם חוק השבות המקורי, שנחקק בתש"י (1950) מפנה עורף ליהודים (כהלכה) קרימינלים ומסכני שלום הציבור. בסעיף 2 כתוב לאמר: "חוץ אם הוא (1) פועל נגד העם היהודי. (2) עלול לסכן את בריאות הציבור או בטחון המדינה. (3) בעל עבר פלילי העלול לסכן את שלום הציבור". כמעט שלא נעשה שימוש בהגבלות אלו, אך משהעם היושב בציון הגיע 'עד הלום', מבחינת עוצמת הפשע, אני מחפש את האבידה גם תחת פנס זה - ההגירה הנכרית המאסיבית.
חוק השבות עטור בהילה של 'קדושה' וקשה מאד לשנותו, מה גם שמחיקת 'סעיף הנכד' לא תפתור את בעיית נכריוּת הבנים ובני הזוג. הדרך לצמצום יבוא הפשע ושאר מרעין בישין הוא לסגור/לצמצם את פעילות הסוכנות בארצות עתירות פשע. די לנו בתוצרת שלנו, בפשיעת אחינו היהודים. מי שירצה להגר לכאן, גם אם איננו יהודי, נקבלו בסבר פנים יפות על-פי חוק. אך נפסיק לחזר אחריהם גם במחיר אי-הצדקת קיומה העיקרי של הסוכנות, אשר פג תוקפה בתחום העלייה.

פשע מיובא

אינני מחפש את הפיתרון 'תחת הפנס' ואני יודע כי השכרות, האלימות והפשיעה חוצים את כל המגזרים, ברמות שונות ובאיפיונים שונים. אף-על-פי-כן אפנה מבט לזירת העלייה הלא-יהודית הנושאת עמה חיידקים של פשעי-על, אלימות ושכרות.
כבר כתבנו בעבר במדור זה כי כנראה קיים מתאם סטטיסטי בין הפשיעה הקשה והזוועתית ובין היות המבצעים האכזרים - לא יהודים. יודע אני כי גם יהודים כשרים על-פי ההלכה מצויים בדיוטה התחתונה של עולם הפשע, אך הלב מסרב להאמין כי רוצח יהודי יחסל משפחה שלמה, יאנוס את האם לאחר הרצח, או ישסף גרונות וכיו"ב. כל אימת שאני שומע זוועה שכזו אני מצפה להודעה הצפויה בעקבותיה: "הלוויה נערכה בגבעת ברנר / בקיבוץ עינת, בבית העלמין האזרחי"...

גיליון 1307 פרשת וארא תש"ע.
תאריך:  14/01/2010   |   עודכן:  14/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לסגור את הסוכנות היהודית בארצות הפשע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חותם על כל מילה!
drtd  |  14/01/10 15:18
2
הסוכנות גוף אנכרוניסטי מסוכן
דני בז  |  15/01/10 00:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
מישהו זוכר שרק יומיים לפני רעידת האדמה בהאיטי, הייתה רעידת אדמה בקליפורניה? מישהו יודע כמה ימים נותרו עד לרעידת האדמה בישראל?
יריב כליף
למרות שההרגשה היא שזאת מחלת פרקים, לא מדובר בסוג של דלקת פרקים    הטיפול בפיברומיאלגיה נעשה באמצעות תרופות להפחתת כאב ושיפור השינה
שי בלוססקי
אנו, בני אברהם היושבים בארץ המובטחת, אכן יצאנו מגלות מצרים, אולם נכנסנו לגלות שנייה בארצנו אנו - גלות של תודעה
יואב אבידר
שיעורי האירובי עם המדרגה, פופולריים מאוד וכיום הם השתכללו עוד יותר על-ידי שילוב צעדים מעולם המחול העכשיווי    כל העצות לאימוני כושר בטוחים ומחטבים על המדרגה
ד"ר רונית אשכנזי
אינני אוהבת ואני לא מקבלת את הגישה שהמורה הוא פאסה והתלמיד הוא הכל יכול    לדעתי, יש הרבה מאוד יכולות לשניהם וצריך פשוט לשתף פעולה, ברשתות חברתיות ובדרכים אחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il