X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היקף השכר ששולם בחודש שעבר גדול ביותר ממיליארד שקלים לעומת יוני אשתקד על-רקע תשלום דמי ההבראה משכורת הנטו הגיעה לסכום של 7,965.27 שקלים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המשק הישראלי ממשיך במגמת ההתאוששות ממשבר הקורונה ובחודש יוני 2021 נרשמה עלייה של כ-25 אלף איש במספר מקבלי משכורות הנטו לעומת חודש מאי. - כך עולה מנתוני חברת מס"ב (מרכז סליקה בנקאי). במס"ב צופים כי על-רקע החלטת הממשלה, שנכנסה לתוקף בחודש יוני, לשנות את מדיניות תשלום דמי האבטלה נראה במהלך החודשים הבאים עליה בהיקף התעסוקה במשק.
מספר מקבלי המשכורות בגין חודש מאי (20 ביוני 2021 עד 10 ביולי2021) עומד על 3.49 מיליון ישראלים. מדובר על עליה בשיעור של 0.68% לעומת החודש הקודם בו קיבלו שכר 3.47 מיליון ישראלים. מנתוני העברת "משכורות הנטו" בגין חודש יוני השנה עולה כי כמות מקבלי המשכורות במשק עלתה בהיקף של כ-25 אלף איש, אבל היא עדיין נמוכה בכ-160 אלף איש לעומת הכמות שקיבלה שכר בגין חודש מרס 2020, לפני תחילת משבר הקורונה והשפעותיו על המשק הישראלי. במרס 2020 הועברו תשלומי שכר ל-3.65 מיליון ישראלים, נתון גבוה ב-4.4% מכמות מקבלי השכר ביוני 2021.
היקף תשלומי השכר בגין חודש יוני רשם זינוק בשיעור של 12.99% ועמד על סכום כולל של 27.84 מיליארד שקלים, לעומת סכום כולל של 24.64 מיליארד שקלים ששולמו בגין משכורת מאי 2021. מדובר על עלייה של יותר מ-3.2 מיליארד ש"ח לעומת הסכום שהועבר (בין התאריכים 20 במאי ל-10 ביוני) בגין משכורת חודש מאי. הזינוק בהיקף תשלומי השכר מיוחס לתשלום דמי ההבראה במשק המתבצע בגין משכורת חודש יוני במגזר הציבורי ובחלק מהמגזר הפרטי. מדובר בסכום הגבוה ביותר ששולם בגין השכר במשק והוא גבוה ביותר ממיליארד שקלים לעומת משכורת יוני 2020 וגבוה בלמעלה מ-850 מיליון שקלים לעומת היקף תשלומי השכר בגין משכורת יוני 2019.
שכר הנטו הממוצע ששולם בגין משכורת יוני עלה בשיעור של 13.08% לעומת השכר הממוצע ששולם בגין משכורת מאי. ביוני משולמים דמי ההבראה ומשכורת הנטו הממוצעת על סכום של 7,965.27 שקלים לעומת סכום שכר נטו ממוצע של 7,097.51 ש"ח ששולם בחודש הקודם. שכר הנטו הממוצע בגין חודש יוני 2020 עמד על 7,974.39 שקלים וביוני 2019 עמד השכר הממוצע על סכום של 7,739.55 שקלים.
אודליה משה אוסטרובסקי, מנכ״לית מס״ב: ״היקף תשלומי השכר במשק הגיע בחודש יוני לשיא של כמעט 28 מיליארד ש״ח. מדובר בנתון גבוה על-רקע תשלום דמי ההבראה במגזר הציבורי ובחלק מהמגזר הפרטי. הנתון הזה מעיד על המשך מגמת ההתאוששות של שוק התעסוקה ממשבר הקורונה, למרות שהמשק עדיין רחוק ב-160 אלף משרות משיא ההעסקה טרום המשבר״.

תאריך:  20/07/2021   |   עודכן:  20/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוני 2021: עלייה של כ-25 אלף איש במספר מקבלי משכורות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח עם אלן ז'ופ, מנכ"ל יוניליוור השולטת בחברת הגלידות בן אנד ג'ריס    ראש הממשלה הדגיש, כי מבחינתה של מדינת ישראל מדובר במעשה שיש לו השלכות חמורות, חוקיות ואחרות, והיא תפעל באופן תקיף כנגד כל פעולה של חרם המופנה כנגד אזרחיה
עידן יוסף
רשות התחרות מפרסמת תוצאות בחינה של השפעת הטיפול הממשלתי במחסור בחמאה    תוצאות הבדיקה העלו כי הסרת המכס מן החמאה הגדילה את היצע המוצרים ופתרה את המחסור בחמאה ובתוך כך גם בלמה את מגמת ההתייקרות
איציק וולף
שר הביטחון האשים את לבנון באחריות לירי הרקטות לעבר ישראל לפנות בוקר    הצהיר כי מדינת ישראל לא תאפשר למשבר החברתי, הכלכלי והפוליטי בלבנון להפוך לאיום ביטחוני על ישראל    "אני קורא לקהילה הבינלאומית לפעול כדי להחזיר את היציבות ללבנון"
מירב ארד
בפעם הראשונה בהיסטוריה ייוצרו מוצרים חדשים על הירח    השיגור יערך בעזרת משגר פלקון 9 של SpaceX בבעלות אילון מאסק    יונתן גייפמן, מנכ"ל הליוס: "האפשרות לייצור עצמאי של חמצן על פני הירח היא מפתח להקמת תשתיות על הירח"
איציק וולף
שוחט היה ראש עיריית צפת במשך כעשר שנים    מינויו תלוי באישור נציבות שירות המדינה ובאישור ממשלת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il