X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת גולן טלקום, שבבעלות סלקום, הציעה לכסות את חובותיה של חברת אקספון לבנקים ולנושים תמורת 100% מהון המניות והפעילות שלה
▪  ▪  ▪

חברת גולן טלקום, שבבעלות מלאה של חברת סלקום, הציעה לכסות את חובותיה של חברת אקספון לבנקים, תמורת רכישת מלוא הון המניות שלה בסכום של כ-120 מיליון שקל. ההצעה הוגשה (יום ו', 13.8.21) יחד עם בקשה למנהל ההסדר של אקספון להעמיד אותה להצבעה במסגרת אסיפת הנושים של אקספון הצפויה להתכנס ב-19 באוגוסט.
עיקרי ההצעה שהגישה גולן כוללים, כאמור, רכישה של 100% מהון המניות המונפק והנפרע של אקספון או את פעילותה (כפי שיוחלט בעתיד), כפוף לכך שהממכר יהיה נקי מכל חוב, התחייבות, תביעה קיימת או עתידית שעילתם לפני מועד הרכישה או נובעים מהרכישה עצמה.
עבור הזכויות והפעילות תשלם גולן את מלוא החובות לנושי אקספון (זולת החובות כלפי בעלי השליטה באקספון): פרעון חוב אקספון לבנק מזרחי (המוערך על בסיס המידע שמסרה אקספון, בסך שאינו עולה על 40 מיליון שקל) ופרעון יתר חובות אקספון לעובדים, רשויות ונושים רגילים מלבד החוב לחברה (המוערכים על בסיס המידע שמסרה אקספון, בסך שאינו עולה על 20 מיליון שקל), ובלבד שסך התשלום לנושי אקספון לא יעלה על 60 מיליון שקל.
בהודעה שמסרה גולן לבורסה נכתב כי רכישת אקספון תכלול נטילה של כל החוב של אקספון כלפי החברה וכי ברכישת מניות אקספון, אקספון תמשיך לפעול בשוק התקשורת וכפועל יוצא מכך ספקי אקספון הנוכחיים יוכלו להמשיך ולספק את שירותיהם לאקספון וליהנות מהמשך שיתוף פעולה עסקי עימה. עובדי אקספון ימשיכו להיות עובדיה ולקוחות אקספון ימשיכו להיות לקוחותיה. ברכישת פעילות אקספון, גולן תיכנס בנעלי אקספון. אקספון (או גולן, לפי הענין) ימשיכו לקיים את התחייבויות אקספון כלפי לקוחות אקספון וכן יציעו לעובדי אקספון המשך העסקה לתקופה של לפחות שנתיים.
התדרים שהוקצו לרשת המשותפת לחברה ולאקספון ימשיכו להיות מוקצים לרשת והקבוצה תישא בדמי הרישיון ואגרות התדרים בגינם, תוך הבטחת איכות הרשת והשירות ללקוחות העושים בה שימוש. כן יובטח המשך ההשקעות ברשת.
בתקופת הביניים שתידרש לצורך קבלת האישורים הרגולטריים לעסקה, תעמיד גולן לאקספון מימון ביניים בסך של עד 3 מיליון שקל לחודש ולתקופה של עד שלושה חודשים, באמצעות הפחתה מהתמורה שעל אקספון לשלם לחברה בגין הסכם השיתוף והשימוש ביניהן.
העסקה מותנית בקבלת אישורים רגולטוריים של משרד התקשורת והממונה על התחרות. זאת, בשל האחזקות הנרחבות של חברת סלקום בשוק התקשורת הישראלי. כמו-כן נדרש אישור אסיפות הנושים ובית המשפט של חדלות פרעון.

תאריך:  13/08/2021   |   עודכן:  13/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לוחמי הטליבאן שצרו על קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן הודיעו כי הצליחו להשתלט עליה ועל מקומות אסטרטגיים כמשרד המושל ותחנות משטרה מקומיות    חבר פרלמנט אפגני דיווח: הרבה חיילים מצבא אפגניסטן נכנעים והשאר נמלטו
איציק וולף
נוסע שעלה בשבות רחל לאוטובוס מאריאל לירושלים נדרש על-ידי הנהג לעטות מסכה    לאחר שהחל לקלל והתבקש להימנע מכך - תקף את הנהג באמצעות מכשיר הטלפון שלו    אגד תעבורה הפסיקה את כניסת האוטובוסים לשבות רחל עד לסוף היום
איציק וולף
איציק וולף
שר החינוך לשעבר, ח"כ יואב גלנט, קורא לשרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, לעמוד מול הלחצים ולהימנע מהענקת פרס ישראל לפרופ' עודד גולדרייך    "מכבד את פסיקת בג"ץ אך סבור שהשופטים טעו בפסיקתם. תנועת החרם היא איום על עצם קיומה של מדינת ישראל"
איציק וולף
אישור החירום שניתן על-ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני הוא עבור אוכלוסייה מצומצמת של מדוכאי חיסון הכוללת מושתלי איברים ומטופלים שאובחנו כבעלי רמה חיסונית נמוכה    ראש ה-FDA: לאחר סקירה יסודית של המידע הזמין, ה-FDA החליט שקבוצה קטנה של אנשים פגיעים עשויים להרוויח מקבלת מנת החיסון השלישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il