X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: בועז גנות]
Think Israel - Buy Israeli
קונים כחול-לבן באמריקה
מיזם משותף של ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב עם מטה כחול לבן יסייע בחשיפת מוצרים ישראלים לקהילות הגדולות של יהודים ופרו ישראלים בצפון אמריקה המטה והנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה בניו-יורק מזמינים יצרנים ישראלים לשווק מוצרים על פלטפורמת המכר של ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשיה בשיתוף הנספחות הכלכלית של המשרד בניו-יורק, מודיעים על שיתוף פעולה ייחודי עם ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב - ACHI (American Communities Helping Israel) במטרה להרחיב את מעגל הלקוחות והמכירות של יצרנים ישראלים בעלי "תו מיוצר בישראל" בשווקי ארה"ב וקנדה.
הרחבת מעגל הלקוחות והמכירות תתאפשר באמצעות הצגת מוצרים כחול-לבן על גבי פלטפורמת המכר של ארגון ACHI בסימון ייעודי של המוצרים ככאלו המיוצרים בארץ ומסומנים ב"תו מיוצר בישראל" (כחול-לבן). שיתוף הפעולה יעודד חברי קהילות יהודיות וקהילות פרו ישראליות בארה"ב ובקנדה לקנות מוצרים המיוצרים בישראל ובכך עשוי לתמוך בתעסוקה ולחזק את הכלכלה בארץ.
ארגון ACHI הקים פלטפורמת מכר אשר עליה מציגים עסקים ישראלים את מוצריהם ושירותיהם כאשר הפלטפורמה מקודמת ומשווקת על-ידי הארגון בססמה "Think Israel - Buy Israeli” המעודד את קהלי היעד, קהילות יהודיות וקהילות פרו ישראליות בצפון אמריקה להעדיף ברכישותיהם עסקים ומוצרים ישראלים.
מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשיה פועל לקידום ומינוף רכישות מתוצרת הארץ לטובת צמיחה כלכלית וליצירת מקומות תעסוקה. בין היתר מקדם המטה יוזמות ופרויקטים שיווקיים להגדלת הרכש מתוצרת מקומית כגון הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן על פלטפורמת ShoppingIL של גוגל המוקם במהלך חגי הקניות של חודש נובמבר, ניתנת חסות של המטה להכשרה של יצרנים כחול-לבן באמצעות האקדמיה של ShoppingIL של גוגל למכירות ושיווק ברשת, כמו-כן המטה עולה עם קמפיינים פרסומיים לעידוד העדפת תוצרת הארץ ברשתות חברתיות ובמדיה הכללית ופרויקטים נוספים לעידוד רכש כחול-לבן. יצרנים כחול-לבן מוזמנים לעקוב אחר פעילות המטה לעידוד הרכש מתוצרת הארץ ולהצטרף אליה.
ההצטרפות לפעילות כיצרן כחול-לבן היא ללא עלות, אך מותנית בקיום אישור לסימון מוצרים ב"תו מיוצר בישראל", כשההתקשרות תיעשה ישירות בין היצרן לארגון ACHI.

יצרן בעל "תו מיוצר בישראל" המעוניין להצטרף לפלטפורמת המכר של ארגון ACHI יבצע את הרישום ישירות מול הארגון. לתנאים והצטרפות ל"תו מיוצר בישראל" ניתן להירשם כאן.
לפנייה לנספחויות משרד הכלכלה
תאריך:  16/08/2021   |   עודכן:  16/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חמש דירות אשר נרכשו על-ידי משרד הבינוי והשיכון עבור דיירי הדיור הציבורי נמכרו פעם נוספת לרוכשים אחרים. שלוש מתוך חמש הדירות נמכרו באמצעות שותפות עם חברת א.ר.י.ן-יה יזמות בניה ונדל"ן
עידן יוסף
עדיין אין שליטה על האש, אך ראש הממשלה מעריך שתושג עד הצהריים    חשש לפגיעה באזור עין כרם, עמינדב והיישובים במערב ירושלים    עדיין אין צפי לסיום השריפה ולחזרת התושבים שהתפנו לבתיהם    נמשכים החיפושים נעדר מבית החולים איתנים
עידן יוסף
למעלה מאלף עובדים זרים פנו השנה לעזרת משרד הכלכלה    ראש מנהל עובדים ברשות אוכלוסין וההגירה: יש כיום 56 אלף עובדים זרים באופן חוקי בענף הסיעוד ויש כ-77 אלף בעלי היתרים להעסקה
עידן יוסף
עידן יוסף
ראשי רשויות מתריעים מפני הסכנה    המשרד להגנת הסביבה שוקל להעביר מאיתו את סמכויות החברה להגנת מצוקי החוף שאמונה על הנושא ולהטמיען בחברת נמלי ישראל    יו"ר הוועדה לפנ"צ: "המינימום זה שורה בספר התקציב הקרובה שתסדיר את הטיפול בזה. המשימה היא לאומית והפתרון צריך להיות לאומי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il