X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסיום חקירתו, הסב, שמוליק פלג, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים פלג: "הבאתו של איתן לישראל בוצעה בצורה חוקית ואחרי התייעצות משפטית"
▪  ▪  ▪
שמוליק פלג [צילום: מן הטלוויזיה]

יומיים אחרי שדודתו של הילד איתן בירן (6), ניצול אסון הרכבל, התלוננה על חטיפה שלו ממשמורת באיטליה, נחקר (יום ג', 14.9.21) במשטרה סבו מצד אמו, שמוליק פלג, מפתח תקוה, בחשד למעורבות בפרשה. בסיום חקירתו הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. מן המשטרה נמסר שהחקירה בעניין נמשכת. גם במשטרה מבינים כי המחלוקת בעניין משמורת תוכרע בבתי המשפט.
‏בית משפט באיטליה קבע במקביל כי שמואל פלג חטף את נכדו.
ממשפחתו של פלג נמסר: "היום התייצב סבו של איתן לחקירה במשטרה שאליה זומן, בעקבות השבתו של איתן לביתו שבישראל לפי רצון הוריו. הסב שיתף פעולה עם חוקריו וענה על כל שאלה שנשאל. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים עד יום שישי". הסב עצמו מסר: "הבאתו של איתן לישראל בוצעה בצורה חוקית ואחרי התייעצות משפטית".
במקביל, אתמול פתחה המשטרה באיטליה בחקירה נגד הסב. בשבת, דודתו של הילד, איה בירן-נירקו, האפוטרופסית החוקית שלו, הגישה תלונה על חטיפה בתחנת המשטרה המקומית. זאת אחרי שאיתן הועבר לישראל בניגוד להסכמתה.
"אני לא אימא של איתן", אמרה בירן-נירקו בראיון לכאן 11. "אני לא יכולה להיות אימא של איתן. אבל אני הדמות האימהית בבית, ובמשך החודשיים וחצי הראשונים, כמעט שלושה חודשים, ישנו על המזרן שלנו בחדר ילדים, למקרה שאיתן יתעורר בלילה". לדבריה, "במעשה שלו עבר לכאורה שמואל פלג על 'אמנת האג' בדבר חטיפת ילדים. לפי האמנה, המשמורת צריכה להיקבע במקום מגוריו הקבוע ואוסרת על העברת ילד ממדינה למדינה ללא הסכמת הוריו או האפוטרופוס שלו".
משפחתו הישראלית של איתן טענה מנגד כי הגשימה את צוואת הוריו. "איתן האהוב חזר לישראל לאחר שאיבד את כל משפחתו, כפי שרצו הוריו", מסרו. "מיד עם הגעתו לישראל נמצא איתן בטיפול רפואי אינטנסיבי של צוות רפואי בכיר בבית החולים שיבא, לנוכח מצבו המורכב והרגיש שלא ניתן לפרטם מטעמים מובנים. הבאתו של איתן לישראל נעשתה באופן המגשים את צוואת הוריו, הוא לא נחטף ולא שום דבר מופרך או דומה לכך. הוא נמצא בחיק המשפחה עטוף באהבה וחום כפי שראוי שיהיה לו".

תאריך:  14/09/2021   |   עודכן:  14/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סבו של איתן בירן נחקר; בית משפט איטלקי: זו חטיפה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לדברי גנץ, שביקר בפיקוד המרכז, אם יהיו ארגוני טרור שינסו להרים את ראשם - תדאג ישראל "להוריד אותו", כלשונו. "זה נכון באיו"ש וזה נכון גם ברצועת עזה. אנחנו נמשיך לאפשר למיליוני תושבים לחיות ונמשיך לפעול בכל האמצעים".
איתמר לוין
העיתונאי ברוך קרא טען, כי שני אינו מגלה למופיעים בפניו את קשריו עם עו"ד יעקב סידי    נציב התלונות קובע: סידי מעולם לא ייצג את שני, וממילא אין חובת גילוי ובוודאי שאין עילת פסלות
איתמר לוין
השופט אלכסנדר רון הרשיע קשיש במעשים מגונים כלפי נערה על-פי החוק למניעת הטרדה מינית - למרות שאין בו עבירה פלילית שכזאת - במקום להרשיעו על-פי החוק העונשין    שטיין: העונש שגזר שטיין - ארבעה חודשי מאסר על תנאי - הוא קל כנוצה
איציק וולף
שרת הפנים הודיעה על הקמת צוות לבחינת שינוי שיטת ההעסקה של עובדי סיעוד זרים והעברת ההעסקה מהמטופלים הסיעודיים ובני משפחותיהם לחברות שיקבלו היתר מיוחד
איציק וולף
הגלגל הענק הגבוה ביותר בעולם, ששובר את שיא הגובה של הגלגל הענק מלאס וגאס ב-82 מטרים, ייפתח בדובאי בחודש הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il