X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"הסכם שיתוף פעולה" בין ממשלת גרמניה לרשות הפלשתינית על מאות מיליוני יורו להשקעה בשטחי C ראשי שדולת א"י: בנט וגנץ נותנים ידם, ביודעין, למימון טרור ולמימון ההשתלטות הפלשתינית על שטחי C
▪  ▪  ▪
בנט ופרנק וולטר שטיינמאייר [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

הרשות הפלשתינית וגרמניה חתמו על "הסכם שיתוף פעולה", שבמסגרתו התחייבה גרמניה לתת לממשלה הפלשתינית כ-100 מיליון אירו במשך שנתיים. ראש הממשלה הפלשתיני, מוחמד אשתייה, אמר כי הכספים ישמשו למיזמים חיוניים במספר תחומים, בהם פיתוח הרשויות המקומיות הפלשתיניות בשטחי C. כך דווח בכאן חדשות.
בימין מתרעמים על ההסכם. גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן", אמר: "בשקט-בשקט ממשלת ישראל נוטשת את שטחי יהודה ושומרון ומאפשרת לרש"פ לכבוש דה-פקטו את השטח כאילו ישראל איננה קיימת. מדינות אירופה אשר אמורות להיות בנות ברית שלנו משקיעות מיליארדים מכספי משלם המיסים שלהם בכדי לפגוע בריבונותה של מדינת ישראל. הגיעה העת שהממשלה תעמוד באופן ברור מול הציבור הישראלי ותסביר מה תוכניותיה לגבי שטחי איו"ש ולא תאפשר לממשלות זרות לקבוע עובדות באופן חד-צדדי מדי שבוע".
ראשי שדולת א"י בכנסת ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק: "לא יאומן, ממשלת גרמניה נותנת 400 מיליון ש"ח לרשות הפלשתינית, ואילו ממשלת ישראל נותנת לרשות הפלשתינית יותר מממשלת גרמניה. כל זאת בזמן שראש הממשלה הפלשתיני מצהיר בפירוש שהכספים יושקעו בהשתלטות על שטחי C, או במשכורות מחבלים. בנט וגנץ נותנים ידם, ביודעין, למימון טרור ולמימון ההשתלטות הפלשתינית על שטחי C.
"אנו קוראים לממשלת ישראל, ולעומד בראשה, להתעורר ולבטל את התוכנית למימון הרשות הפלשתינית מכספי משלם המיסים הישראלי, לפעול נגד המימון הגרמני וכמובן לעצור גם את ההשתלטות הפלשתינית הלא-חוקית על שטחי C, כפי שהתחיבה הממשלה בהסכמים הקואליציוניים״.
ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "‏ממשלות ישראל הפקירו ומפקירות גם היום את הכיבוש הערבי של יהודה ושומרון שמתקדם בקצב מבהיל. גרמניה עמוק במאמצים וזה מתחיל להיות מאוחר מדי. דרושה התגייסות ממשלתית מהירה לפעולות בשטח ולנקיטת צעדים בזירה הבינלאומית".
ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) תקף את הממשלה: "הכספים האירופיים ממשיכים לזרום לרשות הפלשתינית לפעולות נגד ישראל. אך אל לנו להתפלא, הפעם מדובר גם במדיניות של ממשלת ישראל שמתירה בעצמה בנייה בשטחי C ומעבירה חצי מיליארד לרשות הפלשתינית. בכל מדינה עם טיפה כבוד עצמי, השגריר הגרמני היה מוזמן לשיחת נזיפה על התערבות פסולה".

תאריך:  17/09/2021   |   עודכן:  17/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרמניה תעניק 100 מיליון אירו לרש"פ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עם שבע נמנע מטרור כי יש לו
מה להפסיד  |  18/09/21 13:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
מטה האסירים הביטחוניים הודיע על השעיית שביתת הרעב שתוכננה בבתי הכלא בישראל לאחר ששב"ס נענה לדרישותיו    ארבעת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע ונלכדו הורשו להיפגש עם עורכי דינם ומסרו פרטים חדשים על בריחתם
איציק וולף
לדברי גנץ, שביקר בפיקוד המרכז, אם יהיו ארגוני טרור שינסו להרים את ראשם - תדאג ישראל "להוריד אותו", כלשונו. "זה נכון באיו"ש וזה נכון גם ברצועת עזה. אנחנו נמשיך לאפשר למיליוני תושבים לחיות ונמשיך לפעול בכל האמצעים".
איתן קלינסקי
ביום הכיפורים, כשרבים יאמרו בבתי הכנסת: "כל באי עולם יעברון לפניך...", אשא בלבי תפילה, שבשנת תשפ"ב ישוררו הלבבות את המלים משירה של המשוררת חיה קדמון, שנכתב לפני יותר מיובל שנים - "תאומים ילדה אותנו הארץ הזו"
איציק וולף
שרת הפנים שקד: ראש הממשלה בנט לא יפגש עם אבו מאזן ולא מתכוון להיפגש איתו    סער: הרשות הפלשתינית משלמת משכורות למחבלים ותובעת אותנו בהאג, הם לא רוצים בסיום הסכסוך
יעקב קורי
כשאתה נוכח לדעת, בלי אג'נדות, אידיאה פיקס ודיעות מקובעות, שפתרון של שתי מדינות לשני עמים לא עובד, שאוסלו נכשל, שהנסיגה מהגדה נכשלה, שהנסיגה מעזה נכשלה, שהקמת שתי מדינות דה פקטו נכשלה, לא להמשיך לטעון שאתה לא ישן בלילה והבית שלך לא בנוי עד שאתה לא מקים לאויבים שלנו עוד בית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il