X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הציור 'ילדה עם בלון' של האמן הבריטי בנקסי, שנגרס במפתיע לפני שלוש שנים דקות ספורות אחרי שנמכר תמורת 1.4 מיליון דולר נמכר היום בשם 'אהבה בפח' במחיר גבוה כמעט פי 20 מדובר במחיר שיא תמורת יצירת אמנות של האמן
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך יוטיוב]

ציור של האמן הבריטי בנקסי שנגרס במפתיע דקות ספורות לאחר שנמכר לפני שלוש שנים במכירה פומבית לפני שלוש שנים נמכר היום (יום ה', 14.10.21) כציור גרוס תמורת סכום של 25.4 מיליון דולר. מדובר במחיר שיא שאדם משלם תמורת עבודת אמנות של בנקסי, ובמחיר כפול כמעט פי 20 מן המחיר שבו נמכר הציור לפני שנגרס.
הציור 'אהבה בפח' - קנבס חצי גרוס בתוך מסגרת ומחוצה לה, שעליו ציור של ילדה שמושיטה את ידה לעבר בלון בצורת לב - הוצע בבית המכירות סות'ביס בלונדון במחיר התחלתי של בין 5.5 ל-8.2 מיליון דולר. תשעה קונים פוטנציאליים שהיו באולם המכירות ועוד קונים פוטנציאלים נוספים שהיו על קו הטלפון התחרו ביניהם במשך 10 דקות על הציור עד שהציור נמכר במחיר כפול פי שלושה ממחירו ההתחלתי.
המכירה המקורית של הציור, שנקרא לפני שנגרס 'ילדה עם בלון', התקיימה באוקטובר 2018. קונה אירופי אנונימי הציע סכום של 1.4 מיליון דולר תמורת הציור וזכה בו ומייד באותו רגע החלה לפעול מגרסה סמויה שהייתה בתוך המסגרת וגרסה חצי מהציור.
בעקבות התקרית המוזרה ספג בית המכירות סות'ביס ביקורת על כך שלא הצליח להבחין במגרסה הסמויה בבדיקות שערך לציור. הקונה האירופי האנונימי החליט שהוא לא מבטל את הקניה וכעת אפשר לומר בהחלט שהשיג תשואה נאה פי 20 על השקעתו.

צפו ברגע שבו הציור גרס את עצמו

תאריך:  14/10/2021   |   עודכן:  14/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הציור הגרוס נמכר ב-25.4 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דירקטוריון רב-בריח אישר הקצאת 1,765,000 כתבי אופציה שאינם סחירים לדירקטור יהודה שגב ו-353,000 כתבי אופציה לכל אחד מארבעת המועמדים לדירקטוריון - בהם אסי ברטפלד ורוני מילוא    ההקצאה למועמדים כפופה לאישור המינויים באסיפה הכללית של החברה
איציק וולף
ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות מביעה חשש מסוים בשיעור מקרי דלקת קרום הלב העומד על 1 ל-7,000, וחושפת כי הפחד הגדול ביותר שלה הוא מהשלכות ארוכות טווח של תחלואה הכוללות שינויים מוחיים    "לא רצים לחסן ילדים, מחכים ל-FDA ואחר כך יתקיימו דיונים במשרד הבריאות"
איציק וולף
ד"ר פיטר מרקס, מבכירי ה-FDA, אמר כי אם הצוות יבחין שיש ראיות שתומכות באישור זריקות הדחף - יש להעניק את האישור לכל החברות שמייצרות את החיסונים נגד קורונה, "כדי שלא לבלבל את הציבור"
איציק וולף
הנסיך הבריטי ויליאם, השני בתור לכתר הבריטי, מותח ביקורת על המיליארדרים שנמצאים במרוץ להשקת תיירות חלל    "זקוקים שהמוחות הטובים ביותר של העולם יתמקדו בלנסות לתקן את כוכב הלכת שלנו, לא בלנסות למצוא את המקום הבא להגיע אליו"
עידן יוסף
ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים דורשת לתת מענה בדיור בחוק המטרו    סגן הממונה על אגף התקציבים: "בחוק המטרו הרחב יבוא ביטוי להיצע הדיור שיגדל בעקבות המטרו"    נקבע התאריך לתחולת הוראות החוק שתחייב היטל השבחה באזורי המטרו המיועד    סעיף הקיזוזים לרשויות שלא ייתנו את חלקן למימון המיזם ייצא מנוסח מהחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il