X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בר-לב על התוכנית למאבק בפשיעה בחברה הערבית:

המאבק בפרוטקשן - לאחריות משרד הבט"פ

השר לביטחון פנים ציין כי פנה לראש הממשלה שנעתר להעביר את הנושא למשרד לביטחון פנים. ציין כי יהיו עידכוני חקיקה שיאפשרו לבוא לאותה חברת שמירה וגם להגיש נגדם כתבי אישום
▪  ▪  ▪
בר לב. טיפול בארבעה שלבים

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, נאם (יום ג', 19.10.21) בכנס מיוחד של המכון למחקרי ביטחון לאומי, שבאוניברסיטת תל אביב, העוסק בהתמודדות עם הפשיעה והאלימות בחברה הערבית.
בנאומו חשף השר את השינויים המתוכננים בחוק חברות השמירה: "היום כל נושא ״חברות השמירה״ הוא באחריות משרד המשפטים, שנותן את האישורים ומבצע את המעקב, וידוע שהפרוטקשן נעשה דרך חברות השמירה האלה, פנינו לראש הממשלה והוא נעתר להעביר את הנושא למשרד לביטחון פנים, ולהוסיף עידכוני חקיקה שמאפשרים לבוא לאותה חברת שמירה ועל-פי עקרונות מסוימים גם להגיש נגדם כתבי אישום".
בר-לב הדגיש כי "מדובר במהלך חשוב במסגרת המאבק בתופעת הפרוטקשן, המהלך כולל שלושה אלמנטים מרכזיים: ראשית, העברת כלל הטיפול לידי הבט"פ. שנית, החמרת הענישה הפלילית על הפרת הוראות החוק המסדיר את פעולת חברות השמירה, לרבות פעולה ללא רישוי או הפרת תנאי הרישוי. שלישית, יצירת אפשרות חוקית לחלט רכוש שהושג תוך ביצוע עבירה לפי חוק חברות השמירה".
בנאומו אמר השר כי ההתמודדות עם הפשיעה ברחוב הערבי נשענת על ארבעה מרכיבים: יד חזקה, יד משתפת, שיתוף פעולה בין משרדי וחקיקה. היד החזקה היא האכיפה שבמסגרתה יינתן מענה בלתי מתפשר כנגד האלימות והפשיעה ביישובים הערביים ובערים המעורבות תוך מיקוד מאמץ ואכיפה מוגברת כנגד תופעות עבריינות בחברה הערבית וריסוק פעילות משפחות הפשע. "היד המשתפת היא מדובר בפעולות מניעה, במסגרתן יפעלו המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל והרשות לביטחון קהילתי לפיתוח תשתיות קהילתיות וליצירת החיבורים הנדרשים לחיזוק האמון של הציבור. המרכיב השלישי, פרויקט "מסלול בטוח", שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה בהובלת סגן השר, ח"כ יואב סגלוביץ".
בר לב סיפר כי ביקש מראש הממשלה לעמוד בראש הצוות והציע שסגן השר יואב סגלוביץ יהיה מתכלל העבודה הבין-משרדית. "המרכיב הרביעי המוביל את התוכנית הוא חקיקה. זו חקיקה שנועדה לטפל בפערים הקיימים בספר החוקים של מדינת ישראל שבחסותם פועלים עבריינים בלי חשש אמיתי מענישה",צ יין בר לב.
לדוגמה, מנה השר בר-לב את השינויים האחרונים בייבוא רובי האיירסופט לארץ, את הצעת החוק הטילה עונשי מינימום על הנושאים אמצעי לחימה בלתי חוקיים ועידכון החוק סמכויות אכיפה וחיפוש, כניסה ותפיסה - שעברה שלשום בוועדת השרים.

תאריך:  19/10/2021   |   עודכן:  19/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאבק בפרוטקשן - לאחריות משרד הבט"פ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שרת הפנים מותחת ביקורת על שותפה לממשלה, יאיר לפיד, שטען שבכנסת יש צאצאים אידיאולוגיים של יגאל עמיר    "תיוג של ציבור מצביעים גדול - כמתנגדי ומתנקשי הדמוקרטיה - הוא עוול נוראי שנעשה לאנשים אידאולוגיים נחושים וערכיים"    על הציוץ של ח"כ פינטו נגד נתניהו: "נוסח לא נכון, טוב שנמחק"
איציק וולף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית תיקונים לחוק הנתיבים המהירים שנועדו לאפשר סלילת שני נתיבים מהירים חדשים לגוש-דן - מצפון ומדרום    נהגים יוכלו להיכנס לנתיב ללא הרשמה מראש, אך במקרה כזה ייאלצו לשלם דמי גביה בנוסף לאגרה
איציק וולף
החברה חתמה על חוזה עם מושב בדרום לשותפות בפרויקט סולארי בהספק של כ-33 מגה וואט ובהשקעה של כ-100 מיליון שקל    הפרויקט שיוקם על שטח של 200 דונם בבעלות המושב כפוף לשינויי תב"ע יהיה בבעלות משותפת של להב אנרגיה (74%) ושל המושב (26%)
יצחק דנון
יוני דוקן טוען שדניאל הרשקוביץ פיטר אותו מתפקיד מנהל אגף הבריאות בנציבות, לאחר שסירב לשתף פעולה במינוי בלתי תקין של עובד בכיר בלשכת מנכ"ל משרד הבריאות
יצחק דנון
תובעת 9.2 מיליון שקל תמורת הטיפול הרפואי ב-22 נכי משרד הביטחון המבוטחים בה, ומבקשת לקבל את הנתונים שיאפשרו לה לדרוש סכומים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il