X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על השבתה כללית בחברה, וזאת בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז ב-4.10 ההשבתה תכלול את כל הטיסות היוצאות של ק.א.ל, למעט טיסות חירום שיאושרו בוועדת חריגים.
▪  ▪  ▪
[צילום: חברת ק.א.ל]

gל רקע הודעת חברת ק.א.ל (קווי אוויר למטען) כי תזמן 23 מטייסיה (מחצית מכלל טייסיה) לשימוע לפני פיטורים, הכריז (יום ג', 26.10.21) איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על השבתה כללית בחברה, וזאת בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז ב-4.10. ההשבתה תכלול את כל הטיסות היוצאות של ק.א.ל, למעט טיסות חירום שיאושרו בוועדת חריגים.
בהסתדרות מציינים כי טייסי חברת ק.א.ל, שטסים לסין ולהונג קונג, סובלים משהייה ממושכת בתנאי בידוד קשים, אך כל ניסיונות ההסתדרות והוועד לנהל מו"מ בעניין עלו בתוהו.
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "הזדעזענו לשמוע על תנאי הכליאה של טייסי ק.א.ל. בסין. בחלק מהפעמים הטייסים חויבו להסתגר בחדר לתקופה הזויה של 4 ימים רצופים תוך איסור של פתיחת חלונות בחדר. במקום שהנהלת החברה תחבק את טייסיה, היא החליטה בצעד קיצוני לסגור את הקו לסין ולפטר כ-50% מטייסי החברה. מדובר בקו אדום, לא אנושי, שמפעיל אצלנו כארגון עובדים וכבני אדם מגננה טבעית ומוצדקת. נשמור ונגן על טייסי ק.א.ל בכל האמצעים העומדים לרשותנו".
ועד טייסי ק.א.ל: "כל מה שביקשנו מההנהלה הוא לדון איתנו כדי להגדיר נוהל מסודר לשהיות הבידוד כדי שתהיה לטייסים ודאות בנוגע לניהול חייהם, וכדי שהם יוכלו לדעת שהם יכולים לחזור הביתה אחרי פרק זמן סביר למשפחותיהם. אנו קוראים להנהלת ק.א.ל להתעשת ולשבת איתנו כדי שנוכל להגיע להסכמות לטובת כולם".

תאריך:  26/10/2021   |   עודכן:  26/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות הכריזה על שביתה כללית בחברת ק.א.ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מיום שישי ה-5 בנובמבר תחל סופרבוס את השלב השני להפועלת אשכול התחבורה הציבורית במרכז ירושלים    תקבל גם לידיה את קווים 74 ו-75 המופעלים כיום בידי אגד
מירב ארד
צייץ בטוויטר: "אני מברך את מי שהוביל את החקירה ואת מי שעומד נגד הטרור"    השרה מיכאלי תקפה אתמול את ההחלטה: "האופן שבו נעשתה ההצהרה גרמה לישראל נזק גדול"
עידן יוסף
באיטליה לא יודעים לציין מקרים מתועדים שבהם המערכות פעלו והצילו ילדים שנשכחו ברכב    משרדי האוצר והתחבורה בישראל בוחנים מנגנונים אפשריים לצורך מתן תמריצים כלכליים לקניית מערכות ההתרעה
איתמר לוין
הנציבות תבעה 300,000 שקל מקיבוץ איילון בטענה לאפליית פעוט שעל הרצף האוטיסטי    בית משפט השלום בחיפה קבע: הטיפול היה הולם, לא הייתה אפליה, הנציבות לא בדקה את הטענות
מירב ארד
מנהל התרופות האמריקני צפוי לאשר את מתן החיסון לילדים בני 5-11    במהלך הניסוי שערכה פייזר הושגו תוצאות של 91% יעילות    מנכ"ל משרד הבריאות הנחה את קופות החולים לזמן את ההורים עם ילדיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il