X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הפנים אישר את הקמת תיאטרון הבימה כתאגיד עירוני בת"א החתימה היא פרי עבודה מאומצת של האגף לתאגידים עירוניים במשרד הפנים שהסדיר את העברת התיאטרון לידי עיריית תל אביב באמצעות הקמת תאגיד עירוני חדש
▪  ▪  ▪
תיאטרון הבימה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש חתם (יום ד', 10.11.21) על אישור הקמת תאגיד עירוני לעיריית תל אביב עבור "תיאטרון הבימה". החתימה היא פרי עבודה מאומצת של האגף לתאגידים עירוניים במשרד הפנים שהסדיר את העברת התיאטרון לידי עיריית תל אביב באמצעות הקמת תאגיד עירוני חדש אשר יתפעל וינהל את התיאטרון כפוף לתקנון שאושר על-ידי משרדי הפנים, המשפטים, התרבות, הספורט והאוצר.
בשנת 2019 נקלע תיאטרון הבימה לקשיים כספיים משמעותיים, כולל חובות כבדים והפרת התחייבויות לנושים, ובעקבות כך הוגשה בקשה לפירוק התיאטרון, כאשר החלטת בית המשפט עיכבה את ביצוע הפירוק, והתיאטרון נוהל עד היום על-ידי נאמנים שמונו על-ידי בית המשפט במטרה להבריא את המוסד הלאומי.
לאור כך, פנתה המדינה לראש עיריית תל אביב בבקשה לנהל ולתפעל את התיאטרון תחת "תאגיד עירוני" חדש שיוקם, כך שלא יהיו חובות עבר, והתיאטרון יהיה נקי מהתחייבויות. עיריית תל אביב נענתה לבקשה תוך הקמת צוות מקצועי ליישום ההחלטה.
במרס 2021 הוגשה על-ידי עיריית תל אביב בקשה למשרד הפנים להקמת התאגיד, משרד הפנים, באמצעות האגף לתאגידים עירוניים, בחן את הנושא לעומקו כולל בדיקה קפדנית ועסקית של התאגיד הן בפן הכלכלי והן בפן המשפטי של הכנת תקנון הבימה ולאחר מאמצים מרובים מול משרדי הממשלה השונים, אושר התקנון וכאמור אושרה בשעה טובה הקמת התאגיד על-ידי משרד הפנים.

תאריך:  10/11/2021   |   עודכן:  10/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיאטרון 'הבימה' אושר כתאגיד עירוני וניצל מסגירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בבקשת חברה לפירוקה לפי פקודת החברות בעילה של חדלות פירעון האגרה תעמוד על 1,400 ש"ח במקום 400 ש"ח    בבקשת חברה שאינה חדלת פירעון לפירוקה תעלה האגרה ל-1,153 ש"ח    בבקשת פשיטת רגל שמגיש נושה תעמוד האגרה על 1,400 ש"ח במקום ל-1,600 ש"ח
איתמר לוין
הותרה לפרסום זהותו של החשוד ברצח יזם הנדל"ן ברחובות בחודש שעבר    סניגורו: פרי נתן לו ערבות אישית, ולכן הוא האדם האחרון בעולם שהיה רוצה במותו; אין לו כל קשר לאירוע
איתמר לוין
האחים עאמר ומוחמד סנוקרט סיפקו במשך עשרה חודשים שמונה מפעילים בלתי מוסמכים והועמדו לדין במסגרת המאבק בתאונות העבודה בבנייה    נדונו ל-30.5 ול-20 חודשי מאסר
מירב ארד
קודם לכן הוצא לוי מדיון בכנסת על יוקר המחיה לאחר שהתעמת עם חברי הכנסת    מלאת-מקום הממונה על רשות התחרות: נהחקירה החלה עוד לפני שנקבע הדיון ותימשך בימים הקרובים    מנכ"ל שופרסל: "הרווחיות ברשת לא שונה מרשתות בכל העולם"
איציק וולף
עמותת משמר הדמוקרטיה פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיחזור בו מהסדר הטיעון שנחתם עם ח"כ חיים כץ    "הסדר הטיעון אינו משקף את החומרה במעשיו של חבר הכנסת, שהיועץ עצמו עמד עליה בשלבים קודמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il