X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שגריר ארצות הברית בישראל, תומס ריצ'ארד ניידס, הגיש את כתב ההאמנה שלו לנשיא המדינה בירושלים הנשיא הרצוג הביע הערכה לנשיא האמריקני ביידן והדגיש כי אם ישראל תבחין שהקהילה הבינלאומית לא פועלת באופן מספק נגד הגרעין האירני - היא תדע להגן על עצמה
▪  ▪  ▪
הרצוג. שומרים על כל האופציות על השולחן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הצהיר (יום א', 5.12.21) כי אם הקהילה הבינלאומית לא תפעל באופן נחרץ נגד הגרעין האירני - תדע מדינת ישראל להגן על עצמה בעצמה. את הדברים אמר הנשיא בטקס קבלת כתב ההאמנה של שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'ארד ניידס, שנכנס לתפקידו לפני כחצי שנה.
"אדוני השגריר, בלי ספק האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של אירן. אנו עוקבים מקרוב אחר המשא המתן של הקהילה הבינלאומית עם אירן. ישראל תברך על פתרון דיפלומטי מקיף שיפתור אחת ולתמיד את סוגיית איום הגרעין האירני. במקרה שלא יושג פתרון כזה ישראל שומרת את כל האופציות על השולחן, ואם הקהילה הבינלאומית לא תנקוט צעדים נחרצים בנושא זה—ישראל תעשה זאת. ישראל תגן על עצמה בעצמה", אמר הרצוג. ברקע הדברים עומדות שיחות המשא-ומתן המתנהלות בעיר וינה בין אירן לבין המעצמות על החזרה להסכם הגרעין. ממשלת ישראל מתחה ביקורת על כך שהמעצמות הסכימו לפתוח את הדיונים בהסרת העיצומים מעל אירן, ולא בצעדים הנדרשים מצד אירן לעצירת ההתקדמות שלה בתוכנית הגרעין.
הנשיא הרצוג אמר לשגריר ניידס כי הוא מבקש לנצל את ההזדמנות להביע את הערכתו העמוקה לנשיא האמריקני, ג'ו ביידן, על תמיכתו הבלתי נלאית ומחויבותו חסרת הפשרה לברית הברזל בין ארה"ב לישראל. "זוהי ברית שחייבת להיות מעל כל פוליטיקה מפלגתית, אשר זוכה לתמיכה של כל ממשל באשר הוא. שתדע, אדוני השגריר, שעבור אזרחי ישראל, יש לכך משמעות לאין שיעור", אמר.
עוד הוסיף כי ידוע לו שלשגריר ניידס אכפת לך מהקשר בין ארצות הברית לישראל וכי הוא מתכוון לפתח ולהעמיק אותו בתקופת שירותו בישראל. "ישראל מצפה לעבוד ביחד בהרמוניה ובשיתוף מלא. אתה מגיע לאזור שבו יותר תקווה. הסכמי אברהם שינו לחלוטין את המצב האסטרטגי והאזורי", דברי הנשיא הרצוג.

תאריך:  05/12/2021   |   עודכן:  05/12/2021
+הנשיא הרצוג: האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של אירן
15:55 05/12/21  |  מירב ארד

נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס קבלת כתב ההאמנה של שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'ארד ניידס: "בלי ספק האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של איראן. אנו עוקבים מקרוב אחר המשא המתן של הקהילה הבינלאומית עם איראן. ישראל תברך על פתרון דיפלומטי מקיף שיפתור אחת ולתמיד את סוגיית איום הגרעין האיראני. במקרה שלא יושג פתרון כזה ישראל שומרת את כל האופציות על השולחן, ואם הקהילה הבינלאומית לא תנקוט בצעדים נחרצים בנושא זה—ישראל תעשה זאת. ישראל תגן על עצמה בעצמה".

+סעודיה מגייסת את צרפת לחזית מול אירן
15:27 05/12/21  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה

פגישה שנערכה בשבוע שעבר בריאד בירת סעודיה הינה בעלת חשיבות רבה לחזית המתגבשת נגד אירן. מה משמעות הפגישה וכיצד היא קשורה לביטחון ישראל?

עמנואל מקרון ומוחמד בן סלמן [צילום: בנדר אלג'אלוד/ארמון המלוכה הסעודי]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרצוג: ישראל תגן על עצמה בעצמה מאירן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
ירון פרידמן
פגישה שנערכה בשבוע שעבר בריאד בירת סעודיה הינה בעלת חשיבות רבה לחזית המתגבשת נגד אירן. מה משמעות הפגישה וכיצד היא קשורה לביטחון ישראל?
איציק וולף
ראש הממשלה שב וגיבה את לוחמי מג"ב שהרגו אמש את המחבל בשער שכם    "מנעו רצח ופעלו בתושייה מבצעית תוך שברירי שנייה בודדים"    קרא להבהיר לאירן כי אי-אפשר להעשיר אורניום ולשאת ולתת בו-זמנית
עידן יוסף
סוכנות הידיעות פארס שמזוהה עם משמרות המהפכה דיווחה כי כלי טיס בלתי מאויש יורט מעל המתקן בנתנז    הפיצוץ היה עוצמתי ונזק נגרם לדלתות בתים באיזור
מירב ארד
גורמים אירופים הביעו מורת רוח מהדרישות הגורפות של הממשלה החדשה באירן    בלינקן: "אירן לא רצינית ולכן סיימנו את סבב השיחות הזה בוינה"
עידן יוסף
לדברי דדי ברנע, ההסכם המסתמן גרוע ובלתי נסבל    "עינינו פקוחות, אנו דרוכים, ונעשה יחד עם עמיתינו במערכת הביטחון את כל שנדרש כדי להרחיק את האיום ממדינת ישראל, ולסכלו בכל דרך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il