X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיון ראשון בשאלת מיסוי זוכי מדליות:

"עושים מעשה שיקל על האזרחים שלנו"

ח"כ אופיר כץ הוסיף: "אין מספיק תקצוב לספורטאים האלה, ומי שמגיע משקיע את כל הונו, אז עד שהם מגיעים לכך גובים מהם מס כה גבוה, לכן הגשתי את הצעת החוק שלי בנושא" רשות המיסים תבחן את הנושא
▪  ▪  ▪
ח"כ קושניר בדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ועדת הכספים החלה (יום ב', 20.12.21) בהכנת הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 259) (פטור ממס על מענק לזוכה בתחרות במסגרת המשחקים האולימפיים או הפאראלימפיים), התשפ"ב-2021 (מ/1468) -לקריאה שנייה ושלישית.
הצעת החוק קובעת כי במטרה לתמוך בספורטאים המייצגים את ישראל וזוכים להישגים במשחקים האולימפיים או במשחקים הפאראלימפיים, אלה יהיו פטורים ממס הכנסה על מענק המשולם לספורטאי בשל זכייה במקום הראשון, השני השלישי בתחרויות אלה.
במסגרת הדיון מוזגו מספר הצעות חוק פרטיות עם הצעת החוק הממשלתית. ההצעה זכתה לתמיכה גורפת מצד חברי הכנסת. בנוסף קראה הוועדה לבחון גם את הכללת זוכי המדליות באליפויות אירופה ואליפויות העולם במסגרת ההטבה, וכן את זוכי המדליות במשחקי העולם - כ-30 ענפים שאינם מוגדרים כאולימפיים אך הינם ספורט מקצועי לחלוטין.
יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר פתח את הדיון וציין כי "זהו רגע נדיר בו יש הסכמות בין אופוזיציה לקואליציה, יש פה הצעת חוק ממשלתית, והצעות חוק של מספר חברי כנסת, תמימות דעים. מה שנצטרך לעשות זה למזג את הצעות החוק ואחר כך נתחיל לדון לגופו של עניין ונבין מה המשמעויות של פטור ממס לאולימפיאדות, וכן לאליפויות עולם ואליפויות אירופה".
ח"כ יריב לוין: "מדובר בהצעת חוק שהוגשה ביוזמת סיעת ישראל ביתנו בכנסות קודמות, שבאה לתקן מצב אבסורדי שמצד אחד באים לספורטאי העילית שהביאו לנו כבוד רב, ורוצים לתת להם מענק על כך, ומצד שני מכווצים את המענק שלהם כמעט לחצי. זה בלתי סביר ובלתי הגיוני. ראוי שמי שהגיע להישגים יקבל את המענקים האלה".
ח"כ אופיר כץ: "אנחנו רגילים להטיל מיסים על האזרחים וסוף-סוף אנחנו עושים מעשה שיקל על האזרחים שלנו. מדינה שלמה התרגשנו מהזכיות שראינו באולימפיאדה האחרונה, אני בטוח שיש עוד הרבה שיכולו להביא הישגים אבל אין מספיק תקצוב לספורטאים האלה, ומי שמגיע משקיע את כל הונו, אז עד שהם מגיעים לכך גובים מהם מס כה גבוה, לכן הגשתי את הצעת החוק שלי בנושא. אני קורא לצרף גם את המקצועות שאינם אולימפיים, שמקיימים פעם ב-4 שנים תחרות. מדובר גם כן בבודדים, והם מקבלים חצי מהסכום שמרווחים האולימפיים, הם גם משקיעים את חייהם ומביאים כבוד למדינה. בנוסף אני קורא לקבוע כי גם אם החקיקה תסתיים לאחר תום 2021, היא תכלול את הזוכים בשנה זו.
ח"כ סימון דוידסון: "עד לפני מספר חודשים הייתי יו"ר איגוד השחייה ואני מבין את המצוקה שלהם. עד שהשחיינים לא מגיעים למצטיינים בנוער הם לא מקבלים שקל ואין תמיכה. רק כשמגיעים לאליפויות באירופה מתחילים לעזור להם. מדובר על קריירה של המון שנים, זו לא שנת מס אחת, העול הכלכלי הוא על המשפחה. מדינת ישראל בחוק הזה מוקירה את הספורטאים ואת משפתחם, זה יום שמחה לכנסת. למרות שמשחקי העולם הם לא אולימפיים, מדובר על המון ענפים שהם אף לא בקטגוריה הזו. בהתאמה, הם מקבלים 50% מהמענק שמקבלים הספורטאים האולימפיים, כך שלא מדובר בהרבה כסף. לפיכך, מן הראוי שנוסיף אותם לרשימה, מה שיחזק את הענף של המשחקים הלא אולימפיים".
ח"כ נירה שפק: "ההצעות ראויות, אנו מדינה ששמה לדגל את העידוד בהישגים, בפריצה ואין כמו הספורט שמציב אותנו במקום הזה. חשבתי רבות על נושא המס במיוחד בהמשך לדבריו של ח"כ דוידסון. המקצועות הללו, מדינת ישראל לא משקיעה בהם בכסף, הם עושים זאת בעצמם, גם על חשבון הזמן שלהם ושל משפחתם. לכן, לבוא ולקחת מהם מס על משהו שהם אלה שבנו והיו המקורות שלו, ללא תמיכה של המדינה, זה לא ראוי".
ח"כ עופר כסיף: "יש תת-תקצוב של ספורט נשים באופן קיצוני, שראיתי את המספרים הזדעזעתי עד כמה. זה דבר שמצריך מהפכה ממשית. בנוסף יש מקצועות מסוימים בספורט שאינם מתוקצבים כמעט כלל ולא ניתן לייצר שם הישגים למרות שיש ספורטאים ראויים".
ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי: "איאד שלבי ספורטאי ערבי, חירש, אילם, על כסא גלגלים שזכה בזהב במשחקים הפאראלימפיים בשחייה. עד לזכייה הוא נסע כל יום עם אבא שלו משפרעם לחיפה להתאמן. הגיבורים הם שקופים ובאים ממקומות פריפריאליים, אני מסכימה עם ח"כ כסיף, יש להשקיע גם בצעירים שיש בהם פוטנציאל ועדיין לא הגיעו להישגים".
גיא גולדמן, ממונה חקיקה, רשות המיסים: "כדי לפתור ממס צריך לתקן את הפקודה, הרעיון היה לתת הכרה לתחרויות בהן יש ממד סמלי, בהם רבים בציבור עוקבים ושמחים בזכיות. חברי הוועדה צריכים לקחת זאת בחשבון ככל שהם מעוניינים להרחיב את החוק. לגבי אליפויות עולם ואליפויות אירופה - אין לנו עדיין הערכה תקציבית, קיבלנו רעיונות להרחבות, דובר גם על אילת. אנחנו מבינים שזה לא מאות מיליונים. אין לנו התנגדות, הצגתי רק את הרקע לנוסח הממשלתי".
חנן דנציגר, סגן ראש מינהל ספורט: "כולם מבינים את המשמעות של מה זה להיות ספורטאי, אנחנו מחכים שהחוק יושלם ונוכל לחלק את הכספים. לעניין גביע העולם אין הבדל בין ענפים אולימפיים או לא אולימפיים עליהם דובר, בטח לא ברמת ההשפעה על הספורטאים, כולם מתאמנים באותה עצימות, אין הבדל במעטפת שהם נדרשים לה. יש גם מעבר של ענפים מגדר של לא אולימפיים לאולימפיים ולהפך. יש 29 ענפים לא אולימפיים, ו-34 ענפים אולימפיים. השנה היו 4 זכיות באולימפיים, הג'ודו נקרא ענף אישי ולא קבוצתי כמו כדורגל או כדורסל. בענפים הלא אולימפיים ב-2017 היו 6 בארד ואחד בכסף. אני מקווה שבפעם הבאה יהיו כמה מדליות זהב, כי יש כמה ספורטאים בטופ".
אריק קפלן, מנכ"ל אילת - ועד הספורט שאינו אולימפי: "ב-2009 ו-2013 זכו במדליה אחת בגביע העולם, ב-2017 זכו כבר 7. ההעפלה לגביע העולם קשה יותר לאולימפיאדה, כי מגיעים לשם 6-8 הטובים בעולם בלבד. הזוכים מקבלים מראש 50 אחוז מהסכום שמקבלים הענפים האולימפיים והפראולימפים, אבל התקציב שלהם מגיע מאותה תקנה תקציבית של מדינת ישראל, לכן אין שום סיבה להפלות פה את הספורטאים. מאז 2009 מדובר על 300-400 אלף שקלים בסך-הכל".
רשות המיסים ציינה כי תבחן את הנושא.
בתום הדיון קרא יו"ר הוועדה לרשות המיסים לגבש חקיקה הכוללת את דרישות הוועדה, ותאפשר את בחינת הרחבת החקיקה המוצעת: "בסוף משרד הספורט מתקצב את הספורטאים האלה, נראה מה מופיע שם וכך נקבע מה נכנס לחוק. לדיון הבא שאני מקווה שיקרה השבוע, כדי שנספיק להניח את החוק בהקדם לקריאה השנייה והשלישית במליאה, אני מבקש נוסח שיכלול גם את אלופי עולם ואלופי אירופה וכן את אלופי איילת, בוא נראה מה המשמעויות".

תאריך:  20/12/2021   |   עודכן:  20/12/2021
+אושרו התשלומים המעודכנים שהומלצו לחברי הכנסת
02:41 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכנסת אישרה את המלצות הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים לחברי הכנסת, בעניין גילום מס הכנסה לרכבי השרד של יו"ר הכנסת וראש האופוזיציה, וכן בעניין מימון לינת ח"כים בבתי מלון במוצאי שבת

חשב הכנסת חיים אבידור [צילום: דוברות הכנסת]
+הוקשח סופית מנגנון השחרור המנהלי לאסירים
02:07 21/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת בתי הסוהר (מס' 57 והוראות שעה), התשפ"ב-2021. 13 חברי כנסת תמכו מול 3 מתנגדים.
הצעת החוק כוללת מספר שינויים בנוגע למנגנון השחרור המינהלי. ראשית, להקשיח את התנאים שבשלם יוכל אסיר להשתחרר בשחרור מנהלי אוטומטי ללא בחינת ועדת השחרורים, ולקבוע כי אסירים שנגזר עליהם עונש של שלוש שנות מאסר ומעלה, ישתחררו בשחרור מינהלי רק אם קיבלו גם שחרור על תנאי, לאחר שוועדת השחרורים בחנה את עניינם באופן פרטני, וזאת לעומת רף של ארבע שנות מאסר כיום.
שנית, תוארך את הוראת השעה הקובעת תקופות שחרור מינהלי מורחבות בשבעה חודשים, בשני שינויים: א. אסירים שהורשעו בעבירות מין, אלימות במשפחה ואלימות חמורה, שנגזרו עליהם פחות משלוש שנות מאסר, יהיו זכאים לשחרור המינהלי המורחב רק אם ועדת השחרורים בחנה את עניינם באופן פרטני ומצאה שהם מתאימים לשחרור מוקדם. ב. יצומצמו תקופות השחרור המינהלי המורחב לגבי אסירים שנגזרו עליהם בין 18 ל-36 חודשי מאסר.

+מדי שנה מנהלת הפרקליטות עשרות
תיקים פליליים נגד הורים שגנבו מזון
02:05 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך לפי הסנגוריה הציבורית  ▪  יו"ר וועדת העבודה והרווחה: שוק תחליפי-החלב ריכוזי, אין תחרות ואין אופק לירידת המחיר  ▪  משרד הכלכלה: אין כשל-שוק המצריך התערבות ממשלתית ופיקוח מחיר

רומי ראוך-מלאך מארגון הבנק החברתי מספרת על אם המערבת קמח ומים לתינוק שלה, כתחליף לחלב [צילום: ערוץ כנסת]
תחליפי חלב אם [צילום: ריק פלד/AP]
+האוצר התבקש לבחון מערכתית את ענף ההימורים
01:41 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה העלה את הדרישה בדיון על הגרלות הצ'אנס של הפיס, שהתקיים לבקשת ח"כ אלי כהן  ▪  ח"כ כהן: אין היגיון לקיים את אותה הרגלה שבע פעמים ביום - הדבר האחרון שצריך להתגאות בו הוא הקמת מתנ"סים מכספי המסכנים  ▪  יו"ר מפעל הפיס: הבעיה היא בהימורים הלא-חוקיים שהם 60% מהשוק והסכנה להתמכרות היא פי 7 - שם הכל מותר ואם לא תשלם גם ישברו לך את העצמות

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ויסוצקי ווולט על כוונת רשות התחרות
00:39 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ממלאת-מקום רשות התחרות בוועדת הכלכלה: אנחנו בודקים את המעמד המונופוליסטי של ויסוצקי ואת חברת וולט וחשש להפרת חוקי תחרות של יבואן לגו  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: מתי יבוא היום שבכל שבוע המאסדרים הם שיחשפו קרטלים או מונופולים סמויים?

מיכל כהן, רשות התחרות [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מסתמן: דרעי יודה בעבירות מס ויתפטר מן הכנסת
20:38 20/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

העסקה המסתמנת צפויה לכלול ריכוך של עבירות המס שבהן יואשם דרעי, ולא צפויה לכלול עונש מאסר או עונש של עבודות שירות  ▪  ההתפטרות הצפויה אינה דרישה של היועץ המשפטי לממשלה

דרעי. לא מעוניין בקביעה שיש קלון בעבירות צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בקריאה ראשונה: הממשלה תוכל לקבוע נסיבות בהן בידוד במלונית יהיה על חשבון השוהה
19:00 20/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 11) (מימון מקום לבידוד מטעם המדינה), התשפ"ב-2021. 7 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע לבטל את הקביעה שהשהייה במקום לבידוד מטעם המדינה תהיה תמיד במימונה של המדינה. כמו-כן, מוצע להסמיך את הממשלה לקבוע בתקנות או בהכרזה נסיבות שבהן השהייה במקום לבידוד מטעם המדינה תהיה במימון השוהה.

+בקריאה ראשונה: הקלת מבחני הכנסה נוספת על נכי צה"ל לצורך קבלת גמלה
18:59 20/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הנכים (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 31 והוראת שעה), התשפ"ב-2021. להצעה הממשלתית הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ אופיר כץ. 21 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה, כהוראת שעה למשך שנה, להקל את מבחני ההכנסה החלים על נכי צה"ל שמשלמים להם תגמולי מחייה - תגמול נצרך, תגמול מחוסר פרנסה ותוספת מיוחדת עקב פרישה מוקדמת. נוסף על האמור, מוצע להעניק לאגף השיקום סמכות לקבל מרשות המיסים מידע על הכנסותיהם מעבודה של הנכים ביחס לנכים הזכאים לתגמולים המשולמים בהתאם למבחן הכנסה. הוראה זו מוצעת כהוראת קבע החל מה-31.12.22 (שר הביטחון, לאחר התייעצות עם שר האוצר, רשאי לקבוע בצו מועד מוקדם יותר).

+גנץ: אין לישראל משענת אסטרטגית משמעותית יותר מארה"ב
18:49 20/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון לוועדת החוץ והביטחון: "אירן מגיעה למשא-ומתן בלי קלפי מיקוח אמיתיים. אפשר וצריך לשבור את אסטרטגיית משיכת הזמן של אירן"  ▪  "לבנון - הזירה האופרטיבית הקשה ביותר"

בני גנץ, רם בן-ברק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+טאהא למקורביו: בנט לא מבין שותפות אמיתית מהי
17:54 20/12/21  |  עידן יוסף

ברקע המאבק על חוק החשמל, אמר יו"ר ועדת הפנים, ח"כ ווליד טאהא, למקורביו: "איילת שקד הכריזה מלחמה על כל רע"ם. ראש הממשלה נפתלי בנט לא מבין שותפות אמיתית מהי" ועוד.

+הכנסת אירחה את התלמידה שהותקפה בבית ספרה
17:47 20/12/21  |  עידן יוסף

ליאן מושטין, תלמידת כיתה ז', שהותקפה בבית ספרה בבאר שבע, התארחה ביציע מליאת הכנסת מלווה באמה ובשרת החינוך יפעת שאשא ביטון. יו"ר הכנסת מיקי לוי בירך את ליאן ובשם חברי הכנסת אמר לה: "אנחנו מחזקים אותך".

[צילום: דוברות הכנסת]
+גינויים בימין לפגישת גנאים-סלאח
16:12 20/12/21  |  עידן יוסף

גינויים בימין לפגישה בין ח"כ מאזן גנאים (רע"ם) לראאד סלאח. ח״כ משה ארבל (שס) אמר כי ״פגישתו המחויכת של ח״כ גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״ם ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור״.
ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר: "חבר הקואליציה בממשלתם של בנט שקד, סער ואלקין, ח״כ מאזן גנאים, נפגש עם מי שהסית לרצח ישראלים ואף השתחרר לאחרונה מהכלא. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לאיילת שקד, לנפתלי בנט ולניר אורבך - תתעוררו. הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער".
מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות".

+אושרה לשנייה ושלישית: הארכת גיל הפרישה להורה שילדו נפטר
15:29 20/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החוק נקבע כהוראת-שעה שתוקפה יפוג בעוד ימים אחדים - ועתה הוא הוארך לשנה נוספת. המעסיק לא יוכל להכריח עובד כזה לפרוש מעבודתו, למשך ארבע שנים  ▪  לפי הערכות המשרד לשוויון חברתי, בשנתיים האחרונות גודל הקבוצה שעליה חל החוק - כ-5,300 אזרחים ותיקים

[היו"ר אפרת רייטן-מרום. חוק מוסרי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+יגולם מס הכנסה לרכבי השרד של יו"ר הכנסת והאופוזיציה
14:45 20/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

עוד המליצה הוועדה, לאשר מימון לינה במוצאי-שבת לח"כים שמתגוררים לפחות 140 ק"מ מירושלים, שיגיעו לדיון ועדה של הכנסת שתתחיל ביום ראשון עד השעה 10:00 בבוקר

הדיון בוועדת הכנסת [צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"עושים מעשה שיקל על האזרחים שלנו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
עוד המליצה הוועדה, לאשר מימון לינה במוצאי-שבת לח"כים שמתגוררים לפחות 140 ק"מ מירושלים, שיגיעו לדיון ועדה של הכנסת שתתחיל ביום ראשון עד השעה 10:00 בבוקר
איציק וולף
ועדת הפנים של הכנסת הודיעה על ביטול הדיון שתוכנן להיום על חוק החשמל    מחלוקת קשה בין יו"ר הוועדה, ח"כ וואליד טאהא ממפלגת רע"ם, לשרת הפנים איילת שקד ביחס לנוסח החוק
עידן יוסף
לנוכח ריבוי מעשי ההרעלה לאחרונה מבקשים חברי הכנסת בתמיכת הממשלה להחמיר את הענישה בנושא ןהטלת נטל ההוכחה על בעלי השטח
עידן יוסף
הצעת חוק הנתמכת בידי הממשלה מבקשת להנהיג איזון ראוי המאפשר להקל על רוכשי דירות בסכומים נמוכים על פני רוכשי דירות יוקרה באמצעות ריווח מס
עידן יוסף
חברי הכנסת מכל סיעות האופוזיציה הגיעו לישוב המפונה שבדרך אליו בוצע הפיגוע הרצחני ביום חמישי על-מנת למחות ולדרוש שינוי מדיניות מיידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il