X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמנכ"ל משאבי אנוש באינטל הודיעה לעובדי החברה בארצות הברית שעליהם להתחסן נגד קורונה או להגיש בקשת אישור חריגים עד ל-4 בינואר 2022 בקשות החריגים ייבחנו עד לחודש מרס ומ-4 באפריל ייצאו לחל"ת כל העובדים שלא יתחסנו ולא יציגו אישור חריגים ההודעה אינה רלוונטית לאלפי עובדי אינטל ישראל
▪  ▪  ▪
בוחנים את הדיון המשפטי המתנהל בג'ורג'יה ובמקומות נוספים [צילום: AP]

חברת אינטל הודיעה לעובדיה בארצות הברית כי עובדים שנמנעו מקבלת חיסון נגד קורונה, אשר לא קיבלו אישור חריגים בנימוקים דתיים או רפואיים, ייאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום מחודש אפריל 2022. ההודעה אינה רלוונטית לאלפי עובדי חברת אינטל בישראל.
על-פי סוכנות הידיעות AP, ההודעה נמסרה לעובדי אינטל בחודש שעבר ולפיה עליהם להתחסן נגד קורונה או להגיש בקשה לאישור חריג עד ל-4 בינואר 2022. זאת, תוך ציון החובה שהוטלה על-ידי מדינות שונות בארצות הברית על חברות ומעסיקים לוודא שעובדיהם מחוסנים נגד קורונה. מוקדם יותר החודש פסל בית משפט בג'ורג'יה את החובה שהוטלה בהקשר זה על המעסיקים, אך מדינת ג'ורג'יה מערערת על הפסיקה. "אנחנו בוחנים מקרוב את המצב המשפטי ומצפים שייקח זמן לבירור התיק בג'ורג'יה, כמו גם תיקים משפטיים דומים אחרים", נכתב בהודעה של אינטל.
ב-7 בדצמבר נשלח מזכר לעובדי אינטל על-ידי סמנכ"ל משאבי אנוש באינטל, כריסטי פמביאנצ'י, ובו ציינה פמביאנצ'י כי 4 בינואר נותר המועד האחרון להתחסנות או להגשת בקשת חריגים. לדבריה, עובדים שאינם מחוסנים ושאינם מעוניינים לקבל את החיסון נגד קורונה נדרשים להציג הצדקות דתיות או רפואיות להתנגדותם זו ולהגיש אותם. זאת, ללא קשר לשאלה האם הם עובדים מהמשרד או מהבית.
בקשות החריגים צפויות להיבחן על-ידי אינטל עד ל-15 במרס. עובדים שלא יקבלו אישור חריגים יתחילו חופשה ללא תשלום ב-4 באפריל. החל"ת המדובר צפוי להימשך לפחות שלושה חודשים. עוד הדגישה כי לא מדובר בפיטורים וכי עובדי אינטל שייצאו לחופשה ללא תשלום ימשיכו לקבל את ההטבות של ביטוחי הבריאות המגיעים להם כחלק מתנאי ההעסקה שלהם.

תאריך:  22/12/2021   |   עודכן:  22/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינטל הודיעה לעובדים בארה"ב: חיסון או חל"ת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במסגרת ההעברות בוועדת הכספים, נכלל קיצוץ רוחבי בסכום של כ-1.595 מיליארד שקל בעודפי משרדי הממשלה השונים משנת 2020, והעברתם למימון הגדלת קצבאות הנכות לשנת 2021, ולצרכים נוספים
עידן יוסף
הצוות לטיפול במגפות ממליץ לחסן גם צוותים רפואיים    קבינט הקורונה: בכיתות עם שיעור התחסנות נמוך בערים אדומות ילמדו מרחוק    התקבל מתווה הקניונים בו יוחל התו הסגול וכן תו ירוק לחלק מהחנויות    תו ירוק זמני למתחסנים במנה ראשונה
עידן יוסף
אומר כי יו"ר מזכירות הליכוד משתף פעולה עם אנשי שמאל מ"הליכודניקים החדשים"    "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך"
עידן יוסף
השר אלי אבידר הצביע נגד מעבר ל-50% נוכחות בעבודה במגזר הציבורי והממשלתי    "יוצרים כאן אווירה וסגר בפועל מבלי להכריז על סגר. הדבר יגרום לנזק כלכלי בלתי הפיך"    רה"מ בנט: "האומיקרון בישראל מתקדם בדיוק לפי הציפיות וההערכות של הממשלה"
יצחק דנון
אדריאן ברסקה טוען שהבנק מסרב להעניק שירותים לקיבוץ שהוא משמש כמזכירו, בטענה של "חוסר אמון" עימו - למרות שהבדיקה הפנימית בעניינו לא העלתה דבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il