X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשבועות האחרונים פורסמו נגד ולדר חשדות כי הוא ביצע עבירות מין נגד נשים ונערות שבאו אליו לייעוץ וטיפול היום הוא נמצא מת בבית העלמין סגולה, ליד הקבר של בנו
▪  ▪  ▪
חיים ולדר [צילום: מתוך יוטיוב]
מודעת משטרת ישראל המחפשת אחר חיים ולדר

הסופר החרדי חיים ולדר נמצא (יום ב', 27.12.21) ללא רוח חיים על קבר בנו בבית העלמין סגולה בפתח תקוה. בימים האחרונים הוגדר ולדר כנעדר. בשבועות האחרונים פורסמו נגד ולדר חשדות על עבירות מין אותן הוא ביצע, לכאורה, בנשים, נערות וילדים שבאו לקבל ממנו ייעוץ. על-פי תחקיר שפורסם בעיתון הארץ, ולדר ניצל מינית שתיים מהנשים כשהיו בנות 12 וחצי ו-15, ואחת מהן הייתה בת 20 כשהגיעה אליו לטיפול.
ולדר היה סופר חרדי מוכר מאוד, שכתב כ-80 ספרים וקיבל את פרס ראש הממשלה "מגן לילד". לאחרונה פורסמו החשדות נגדו בתחקיר של עיתון הארץ.
בית הדין של הרב שמואל אליהו, הרב הראשי של העיר צפת, פרסם עדויות חדשות שהגיעו לידיו על פגיעות מיניות מצד ולדר בנשים, בנערות ובילדים. בעמוד הפייסבוק של לשכת הרב נכתב: "הגיעו לפנינו עדים שהעידו כי הוא נאף עם נשים נשואות שנים רבות עד שגרם להן להתגרש ולהיות אסורות על בעליהן. ראינו מעשה בית דין על כך וחיזקנו את הדברים בהוכחות נוספות חד-משמעיות. כמו-כן שמענו הקלטות בקולו שמעידות על מעשים חמורים בעריות שהוא עשה, ומצאנו שהוא אשם בלי שום ספק".
לאחר התאבדות ולדר פרסם הרב אליהו הודעה שבה כתב כי חבל שהוא בחר בדרך הזו. "הצענו לו שיתקן את מה שהוא קלקל. שיבקש סליחה מהנפגעות. שישנה את דרכו. שלא יפגעו עוד נשים. היה יכול ללמד לרבים דרך תשובה. חבל שהוא בחר בדרך של התאבדות. אנו מחזקים את הנפגעות הרבות בשעה קשה זו, חייהן קודמים לחייו", כתב.

תאריך:  27/12/2021   |   עודכן:  27/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסופר חיים ולדר נמצא ללא רוח חיים על קבר בנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
SOTTE' MIN BEN ARCHI TERORIST
Haim Mevin USA  |  27/12/21 18:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אומר שלא ראה את מילצ'ן ופאקר מעניקים מתנות לנתניהו; מאשר קיומה של ידידות קרובה מאוד בין נתניהו למילצ'ן    "נתניהו היה משוכנע שמוזס עומד מאחורי כל דבר נגדו, כולל בחיים הפוליטיים. אי-אפשר לתאר את זה"
מירב ארד
900 ילדים בגילאי 18-0 אומתו אתמול לנגיף הקורונה, המהווים 51.4% מכלל המאומתים    ד"ר אפרת אפללו בוועדת החינוך: "מה שקורה הוא שבתי הספר נסגרים בגלל עלייה בתחלואה בבתי הספר. אחת הדרכים היא צמצום מגעים"
מירב ארד
החלת ההטבות מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים: הסכמי המכר נחתמו לפני פקיעת תוקף ההטבות והבנייה בפועל תחל רק לאחר פקיעת תוקפן
איתמר לוין
בשנת 2015 תקף האיש ילדה בת שמונה, נתפס כמעט על חם והתוודה בצורה ספונטנית בפני שוטר - אך התיק נגדו נסגר    שנתיים מאוחר יותר הוא תקף שתי ילדות נוספות, ורק אז הורשע גם על התקיפה הראשונה
מירב ארד
עימותים בוועדת הפנים בדיון בהכנת חוק החשמל לקריאה שנייה ושלישית    ח"כ יואב קיש תקף את טאהא: "אתה חוצפן ופושע ככה לא מעבירים חוק במדינת ישראל"    ח"כ טאהא לבן-גביר: "אתה אדם מסוכן ואני מפחד שתשלוף פה נשק"    בן-גביר בתגובה: "טאהא סותם פיות בוועדת הפנים כדי להעביר חוק לטובת עבריינים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il