X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה: מסתמן שינוי מתווה לגבי רף הבדיקות בשאלה מי יצטרך להיבדק, ונדבקים רבים לא יצטרכו להיבדק אושר חיסון רביעי לבני 60 ומעלה כדי להחריג את האוכלוסייה בסיכון בנט מעביר את האחריות לאזרחים פטור מבידוד למחוסנים
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנט. לא מצליחים להשתלט [צילום: אמיל סלמן/פול פלאש 90]

ברקע השתוללות זן האומיקרון של הקורונה בישראל: ראש הממשלה נפתלי בנט כינס (יום א', 2.1.22) מסיבת עיתונאים במשרד רה"מ בירושלים, ובמהלכה הוא הודיע כי מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, עדכן אותו ואת שר הבריאות ניצן הורוביץ על החלטתו לאפשר מתן חיסון רביעי לצוותים רפואים ולמבוגרים מעל גיל 60. "ההחלטה התקבלה על-פי מיטב השיקולים המקצועיים", אמר בנט, "ולאחר שפרופ' אש התייעץ עם מומחים שונים".
על ההנחיות המבולבלות וקיום מסיבות עיתונאים ב-8 בערב אמר בנט: "המגיפה הזאת מתפשטת הרבה יותר מהר מגלים קודמים".
עוד הוא הודיע שהוחלט על פטור מבידוד למחוסנים מגיל 5. ראש הממשלה הוסיף שתלמידי בבתי הספר היסודיים יוכלו להיבדק במוסדות החינוך.
לנוכח תורי הענק לבדיקות, שמדינת ישראל אינה ערוכה לקראתם, אמר ראש הממשלה כי מסתמן שרף הבדיקות יעלה ולא כולם יצטרכו ללכת להיבדק, כך שיהיו לא מעט נדבקים שכלל לא ייבדקו. בנט העריך כי כבר בשבוע הבא עשוי מספר הנדבקים לחצות את רף ה-20 אלף, ובשיא הגל אף להגיע ל-50 אלף. הממשלה שוקלת: בדיקות PCR רק לבני 60 ומעלה ולמי שיש לו תסמינים. גורמים במערך: בתוך ימים זמן ההמתנה לתוצאות יתארך והן יהיו לא רלוונטיות.
"האומיקרון שונה מזנים קודמים ומתנהג אחרת", פתח ראש הממשלה את נאומו, "ולכן גם מחייב אותנו להתאים את כל מה שידענו עד כה על הקורונה. אנחנו בישראל נערכנו לגל האומיקרון מוקדם מאוד, לפני כולם. לפני חמישה שבועות סגרנו את מדינת ישראל לכניסת זרים. זה עיכב מאוד את כניסת האומיקרון לתוך המדינה".
"קנינו זמן יקר וניצלנו אותו היטב", הוסיף בנט, "רכשנו מלאי משמעותי של תרופת פייזר, תרופה מבוקשת מאוד בעולם שהתחרות עליה קשה. התרופה הזאת יעילה ביותר ותסייע לאנשים רבים בסיכון לעבור בשלום את המחלה. הכשרנו ואנחנו מכשירים את בתי החולים ווידאנו שהם ערוכים, לשיא הגל. דאגנו שקופות החולים ייערכו לקליטת מאושפזים בקהילה ודאגנו למלאי חיסונים למבוגרים ולילדים".
בכירים במשרד הבריאות אומרים כי התו הירוק לא רלוונטי בשל היקף ההדבקה של מחוסנים.

תאריך:  02/01/2022   |   עודכן:  02/01/2022
+הליכוד: הקורונה מנהלת את בנט, לא הפוך
23:55 02/01/22  |  עידן יוסף

הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים. הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".

+אורה מרמת השרון קיבלה תרופה לקורונה
22:54 02/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מכבי שירותי בריאות העניקה לראשונה לארבעה מטופלים בארץ את תרופת פייזר נגד מחלת הקורונה

אורה. קיבלה 3 זריקות ונדבקה [צילום: יח"צ]
+הציונות הדתית: בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה
22:27 02/01/22  |  עידן יוסף

הציונות הדתית: "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות, בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה, מסיר את ידיו מאחריות על בטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל ומפקיר אותם לגורלם. אזרחי ישראל ראויים למנהיגים ישרים ומקצועיים שיודעים להוביל. בנט, זה גדול עליך".

+טוויטר חסמה מקורבת לטראמפ בשל הפצת חדשות כזב
19:18 02/01/22  |  עידן יוסף

רשת טוויטר החליטה לחסום את חשבון הטוויטר האישי של מרג'ורי טיילור גרין, חברת המפלגה הרפובליקנית הנחשבת כמקורבת לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. זאת, לטענת ראשי טוויטר, בשל הפצת חדשות כזב בנושא מגפת הקורונה.

+"תו ירוק ללא הצגת בדיקות - הפרת איזון חוקתי"
18:22 02/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת חוקה קורא לנציגי הממשלה להימנע מכפיית חיסונים פסיבית  ▪  "אתם רוצים ללכת למשהו שהוא סמי כפיית חיסונים, זו לא דעת המחוקק. במדינת ישראל לא יוצרים מצב שבו לאדם אין ברירה אלא לעבור פרוצדורה רפואית"

[צילום: ערוץ כנסת]
"לא הבאנו את התיקון כדי להוסיף עליו עוד קומות" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ייתכן שנחצה את ה-50 אלף מאומתים ביום"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כישלונר עלוב ל"ת
מגיב ותיק  |  3/01/22 09:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
יו"ר ועדת חוקה קורא לנציגי הממשלה להימנע מכפיית חיסונים פסיבית    "אתם רוצים ללכת למשהו שהוא סמי כפיית חיסונים, זו לא דעת המחוקק. במדינת ישראל לא יוצרים מצב שבו לאדם אין ברירה אלא לעבור פרוצדורה רפואית"
איתמר לוין
האומיקרון הביא את אדמס לבטל את חגיגות ההשבעה, וכעת עליו להתמודד עם המשבר הכלכלי הקשה והירידה החדה בביטחון הציבור שגרמה המגיפה - מנתח אקונומיסט
איציק וולף
מזכ"ל הסתדרות המורים פנתה למשרד החינוך בטענה כי מורים נדרשים לשלם במצטבר מאות שקלים על בדיקות אנטיגן בשל חשיפה למאומתים במסגרת עבודתם    רק לא מחוסנים נדרשים לשלם כיום 52 שקל לבדיקה אחת    הציעה להכשיר את ממוני הקורונה בבתי הספר כבודקים מוסמכים לבדיקות אנטיגן
מירב ארד
הבהירה: "שנגיע למצב שבו התחלואה המיובאת היא שולית ותעמוד על 5% או פחות מהתחלואה שיש במדינת ישראל, כל הדבר הזה יפסק"    שר התיירות דורש לסיים את בידוד מחוסנים מחו"ל: "אין לזה ערך רפואי"
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי מי שמכוון טילים לעבר ישראל יישא באחריות    "סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר"    העריך שבזמן הקרוב צפויים עשרות אלפי מאומתי קורונה חדשים מדי יום והצהיר שהמדיניות שבה תנקוט הממשלה תיקבע על-פי יכולת הספיקה של בתי החולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il