X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנהלת הנמל טוענת כי העובדים האטו את קצב תיקון התקלות ואף מבצעים פחות משמרות נוספות וכי נזקי שביתת ההאטה הלכו והצטברו עד כדי מצב שחלק משמעותי מפעילות הנמל אינו מתקיים לטענת ההנהלה, השיבושים ננקטים עוד בטרם הוכרז סכסוך העבודה ב-11 בינואר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי אומר כי טענת המדינה לפיה הרפורמה בנמלים פתחה לתחרות גם את תחום המטען הכללי מעולם לא נידונה מול ההסתדרות ולא התבררו השלכותיה.
במכתב למנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מיכל פרנק ולסגן הממונה על השכר במשרד האוצר איליה כץ הוסיף אדרי כי עמדת המדינה ה"שערורייתית" עלתה לראשונה על ידה, מעולם לא נשמעה בחדרי המו"מ והיא "נחזית כשליפה גחמתית ולא אחראית מהמותן, כצעד שיביא חורבן והרס ודאיים לא רק ליחסי העבודה בנמלים כי אם גם לנמלים עצמם".
לדבריו, מדובר בצעד שעלול לערער מן היסוד את יחסי העבודה במשק כולו והרפורמה בנמלים התייחסה להקמת שני רציפי מכולות בתפעול פרטי וזאת בלבד.
במכתבו מבקש אדרי שהמדינה תחזור בה מעמדתה בנוגע לפריקת המטען הכללי. "עליכם להתעשת, לחזור בכם מהאמור ולבוא עם ההסתדרות בדברים לגיבוש דרכים לגיטימיות לסיום המשבר בתוך יחסי העבודה".

נמל אשדוד פנה (יום ה', 20.1.22) לבית הדין לעבודה נוכח שיבושי האטה שנגרמים בפעילות הנמל כתוצאה מן הצעדים הארגוניים שהחלה לנקוט ההסתדרות.
בקשת הנהלת נמל אשדוד מוגשת לאור שיבושי האטה הננקטים בנמל על-ידי עובדי סקטור בתי מלאכה - ענף ציוד מתמחה החל מחודש אוקטובר 2021. העובדים האטו את קצב תיקון התקלות ואף מבצעים פחות משמרות נוספות. לטענת הנהלת הנמל, נזקי שביתת ההאטה הלכו והצטברו עד כדי מצב שחלק משמעותי מפעילות הנמל אינו מתקיים. שיבושים אלו ננקטים עוד בטרם הוכרז סכסוך העבודה ב-11 בינואר 2022.
לטענת הנהלת הנמל, נציגות העובדים בחרה לנקוט, ולא בפעם הראשונה, בצעדים כואבים אך "בלתי נראים", כדי ליהנות מ"שביתה דה לוקס", שיבושים שאיש מהעובדים ונציגותם לא ייאלץ לשאת באחריות לתוצאותיהם, וזאת בית הדין הנכבד מתבקש שלא לאפשר עוד.
בבקשה נטען כי כתוצאה מהשיבושים הננקטים, החל מחודש אוקטובר 2021 ישנה האטה בקצב הטיפול בתקלות במנופי הגשר שבמסופי המכולות וכן במנופים המוצבים בעורף הלוגיסטי של אותם הרציפים. התארכות הזמן שבו המנופים תקולים משליכה באופן ישיר על קצב השירות ללקוחות החברה בפריקת והעמסת אניות בקו המים, ושיבוש חלונות הזמן המוקצים לפריקה או טעינה של האניות הפוקדות את הנמל.
הנזקים הכספיים והתדמיתיים הנגרמים לחברה, הנמצאת בתקופה רגישה ביותר לנוכח פתיחת הנמלים הפרטיים והתגברות התחרות הולכים ומצטברים, כל זאת ללא כל הצדקה עניינית וללא עילה משפטית.
מהנהלת הנמל נמסר כי החברה פעלה ככל יכולתה להימנע מפניה לבית הדין בבקשה לקבלת סעד משפטי וזאת הן באמצעות קיום שיחות, פגישות וישיבות משא-ומתן בתקווה להגיע לחתימה על הסכם קיבוצי חדש שהחברה תוכל לעמוד בו מחד ומבלי לפגוע באיתנות הנמל בעידן התחרות מאידך-גיסא, והן באמצעות הבקשה לכנס מועצת ייצור. "למרבה הצער נציגות העובדים פועלת בחוסר אחריות ובחרה לאפשר לעובדים לשבש את העבודה דווקא בשעת החירום בה אנו מצויים בתקווה כי לא יעלה בידי החברה להוכיח שיבושים אילו בהליך משפטי והיא תיאלץ להיכנע ללחץ הכלכלי הלא חוקי המופעל עליה", נמסר מן הנמל.

תאריך:  20/01/2022   |   עודכן:  20/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי אדרי  משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמל אשדוד פנה לבית הדין בעקבות שיבוש בתי המלאכה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עו"ד לב שימש עד לאחרונה כנאמן לנכסיו של מירלשווילי    סירובו פוגע בסיכוייו של מירלשווילי לשכנע את רשות המיסים להפחית שומה שנקבעה לו וזאת על-בסיס מידע חדש ומסמכים שהתגלו לו לאחרונה    לטענת מירלשווילי, השומה המוגזמת נקבעה בטעות בגלל מידע כוזב שנמסר לרשות המיסים מצד חברת ראדקו ובעליה יצחק רפאלי ובנו רפי רפאלי
מירב ארד
בשלב ראשון יחוסנו כאלף ילדים בקבוצות סיכון בלבד בהם מדוכאי חיסון    בהמשך מבצע החיסונים צפוי להתרחב לכלל אוכלוסיית הילדים בגיל זה    אתמול עגכן המרד כי ניתן להפעיל מחודש הבא את מתווה הכיתה הירוקה בכל מערכת החינוך
מירב ארד
שב וטען: "משתמשים באמצעים רק למאבק בפשיעה חמורה, הם מצילים חיים"    קרא לעיתון כלכליסט להעביר לידי המשטרה פרטים קונקרטיים אשר יאפשרו לבדוק את האירועים הנטענים    הזהיר מניסיונות בלתי לגיטימיים לפגוע במשטרת ישראל ולהחליש את מערכת אכיפת החוק
מירב ארד
הוועדה לבדיקת הטעיית הציבור של משרד הבריאות יצאה בהודעה חריגה נגד מאמן הכושר המגדיר עצמו "יועץ תזונה"    טענה כי מהפרסומים המכוונים לציבור בכלל ובני נוער וילדים בפרט, שמהם עולים מסרים המתיימרים לייעץ בתחום התזונה, עולה הטעיה חמורה של הציבור
מירב ארד
ה-FAA אישר בתחילת יום רביעי שלושה מדי גובה נוספים לאחר שאישר שניים קודם לכן    הזהיר כי ג םעם אישורים אלה טיסות בשדות תעופה מסוימים עשויות להיות מושפעות מפריסת רשתות הדור החמישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il