X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוסיף: "חובתה של הממשלה לעשות פיקוח על המחירים" העיתונאי גיא לרר יצא בהצהרה לגבי אפשרות של העלאת מדרגה של חרם צרכנים: "אם לא יקרו כאן דברים - זה לא ייגמר"
▪  ▪  ▪
ח"כ ביטון. "מי אחראי על יוקר המחייה?" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה עורכת (יום ד', 3.2.22) דיון מיוחד בעקבות עליית המחירים בהשתתפות של הממונה על רשות התחרות, סמנכ"ל דיפלומט, נציגי רשתות השיווק, חברות המזון ועוד.
יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון קרא לראש הממשלה בנט להקים קבינט ליוקר המחיה שבו ייקחו חלק שרי האוצר, הכלכלה, החקלאות והתקשורת. בפתח הישיבה אמר יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון: "מי אחראי ליוקר המחיה? הוא באחריות הממשלה והמונופולים. הממשלה אחראית גם על מה שהיא משפיעה עליו באופן ישיר כמו מיסוי יתר על דלק, פתיחת שווקים והקטנת אגרות, אבל היא אחראית גם על המונופולים".
ביטון פרגן בדיון לעיתונאים שהובילו את הסיקור התקשורתי בנושא, ביניהם מגיש "הצינור" גיא לרר שאף עלה לשידור שהתייחס למחאת הרשת ואמר כי הציבור מרגיש שאין דרך אחרת והחברות חטאו בכך שחשבו שהציבור אדיש. "ציבור שלם מרגיש את המגף של יוקר המחיה על הצוואר, והפעם זה משפיל כי עברנו קורונה ואנשים בקשיים כלכלים והחברות עשו בתקופה הזו כסף. הם שהתעשרו בגלל הקורונה חושבים שהציבור לא מבין את זה? זה נגמר", אמר לרר.
נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, אמר כי "הממשלה מעלה בעצמה את יוקר המחיה, כאילו שהיא לא מבינה מה היא עושה. מאיפה בא הכסף של המיסים? מהאוויר? הם לא מבינים שהם מעלים את יוקר המחיה?". בתגובה לכך אמר שאל היו"ר ביטון האם ראוי שמנכ"ל של חברה ירוויח בתקופות הקורונה 30 מיליון שקל והאם כל מה שעשו הספקים היה בסדר
הממונה על רשות התחרות, עו"ד מיכל כהן, אמרה כי רשות התחרות תמשיך לבצע את תפקידה בלי קשר למכתב ששלחו השבוע שרי האוצר והכלכלה לחברות המזון בבקשה לבטל העלאות המחירים. "רשות התחרות תעשה את התפקיד שלה ותמשיך בלי קשר למכתב כזה או אחר. לא צריך לבקש מאיתנו לאכוף את החוק ולהיות נשכניים. אנחנו על השווקים האלה, ואם נזהה הפרה של החוק - נאכוף".
פרופ' ירון זליכה: אמר כי הממשלה העבירה מסר למונופולים שהחגיגה החלה, והציע לרשות התחרות להכריז על מונופולים ולבצע צעדים נוספים לבלימת ההתייקרות, ואמר כי היא הפקירה את הציבור בשנים האחרונות. הוא הציע גם לממשלה לספוג חלק מהעלאות המחירים ולהבין שאנחנו בפני גל אינפלציוני שלא יסתיים עכשיו.
ח"כ נעמה לזימי אמרה כי בעידן הגלובלי כוחם של תאגידים הפך לגדול מכוחן של מדינות, וצריך להראות להם שהם טועים. לדבריה, "התפקיד של הממשלה הוא לא לעודד לעשות חרם צרכנים או לשלוח מכתבים, תפקידנו להפעיל כל אופציה כדי לשנות את המציאות המעוותת הזאת ולהתחיל לדבר על הורדת מחירים ואולי אז גם החברות יתעשתו". ח"כ רם שפע הוסיף כי בטווח הקצר הממשלה יכולה להשפיע על מחיר הגז ולהוריד את מחיר החשמל, ולפקח על מחירי מוצרים חיוניים כי אחרת שום דבר לא ישפיע בשבועות הקרובים.
ח"כ סימון דוידסון אמר כי הממשלה עשתה ועושה ויוקר המחיה זו בעיה של שנים שהתפוצצה ביום אחד. ח"כ אחמד טיבי שאל בתגובה אם אפשר לסכם ולהגיד תודה לממשלה על עליית המחירים. ח"כ שלמה קרעי אמר כי העלאות המיסים בלמו את כל הצעדים ה"אולי טובים" שהממשלה עשתה. ח"כ רון כץ אמר כי רשות התחרות הולכת להיות מאוד דומיננטית, והוסיף: "אנחנו נבדוק רשת רשת, יבואן יבואן, ואם תהייה בעיה התגובה תהייה קשה מאוד".
מנכ"ל וילי פוד, ארז וינר, אמר כי הצרכנים יכולים לבחור במוצרים שהם לא המותג המוביל, שהם זולים יותר ואיכותם לא פחות טובה. הוא קרא לכנסת ולוועדה להוביל פעולות לחנך את הצרכן, ואמר כי אם נגביר צריכה של מוצרים לא ממותגים יוקר המחיה ירד מאליו.
ח"כ אעידה תומא סלימאן אמרה כי הממשלה צריכה לקבל החלטה אם היא בצד של התאגידים ובעלי ההון או בצד של הציבור. ח"כ ענבר בזק קראה לקחת אחריות אישית והציעה לחברי הכנסת לוותר על חלק משכרם. ח"כ יצחק פינדרוס השיב כי גם חברי הכנסת צריכים לשלם חשבון חשמל.
ח"כ גדי יברקן אמר כי צריך להודות שגם ממשלת הליכוד הייתה צריכה לעשות צעדים שלא נעשו, והוסיף כי האזרחים שהולכים למכולת משלמים את המחיר. עם זאת, הוא מתח ביקורת על הממשלה ואמר כי הכל מתפרק לממשלה הזו בכל תחום. ח"כ אחמד טיבי אמר כי מחישובים שנעשו עולה שמשפחה צריכה השנה לשלם 7,000 שקל יותר בגלל עליות המחירים, והוסיף כי הממשלה ניפחת את המחירים באופן שערורייתי וקרא לקצץ בחברי כנסת שנכנסו בחוק הנורבגי.
ח"כ אביר קארה אמר כי בנושאים הכלכליים אין ימין ואין שמאל, יש רק שמאל ומרבים ההצעות של חבריו הם מזיקות. הוא הוסיף כי כולם מסכימים שיקר לחיות בישראל, ואמר כי אם היה פתרון קסם כנראה ששר האוצר הקודם היה מבצע אותו. הוא התעמת עם ח"כ לזימי ואמר כי היא מגנה על מונופולים, ח"כ לזימי הגיבה ושניהם הוצאו מהדיון. ח"כ יעקב מרגי אמר כי הממשלה צריכה להקים צוות מלחמה בהתייקרויות, ולא להזכיר שהעלו קצבאות כי זו צביעות מאחר הקצבאות לא יעזרו להתמודד העלאת המחירים.
נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, אמר: "מאז 2011 נוצר נוהל חדש, כשהממשלה לא יודעת איך לענות לציבור היא תופסת שהכי קל להאשים את אנשי העסקים ומסיטה את האש אליהם. אם נבין שכולנו בסירה אחת נוכל לשאוף לפתרון". יו"ר איגוד המזון, דוד מנביץ, קרא לממשלה לרסן את עליות המחירים שבשליטתה ואמר כי מאז 2013 ועד סוף 2021 תעשיית המזון בישראל הוזילה מחירים ב-7%.
היו"ר ביטון קרא לממשלה להציג לוועדה, תוך חודש, תוכנית עבודה למאבק ביוקר המחיה שנגזרת מהמכתב של שר האוצר ושרת הכלכלה לגופים העסקיים בענף המזון. הוא אף קרא לממשלה לחזק את הרגולטורים ולהביא תיקוני חקיקה שיאפשרו להם לפעול ביתר שאת למאבק ביוקר המחיה, והוסיף: הנושא הכואב הזה מחייב טיפול אינטגרטיבי בהובלת ראש הממשלה. הממשלה צריכה לעשות את חלקה במיסוי יתר ורגולציית יתר ופתיחת שווקים וחובתו של המגזר העסקי זה לנהוג בהגינות כלפי הצרכנים.
בהתאחדות התעשיינים שלחו מוקדם יותר מכתב לשר האוצר אביגדור ליברמן ולשרת הכלכלה אורנה ברביבאי: "לצערנו נראה כי על-אף פעילות הממשלה המבורכת בתחומים שונים, זו אינה עושה מספיק, אם בכלל, על-מנת לסייע לעסקים ולציבור להתמודד עם השלכותיו הכלכליות של המשבר והשפעותיו על יוקר המחיה". הוסיפו: "הכי קל להפנות כלפינו אצבע מאשימה, אבל האחריות לעליות המחירים נמצאת בידי הממשלה".

תאריך:  02/02/2022   |   עודכן:  02/02/2022
+בטרומית: איחוד מוקדי החירום הרפואיים הטלפוניים
19:19 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לאיחוד מוקדי החירום הרפואיים הטלפוניים, התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת עידית סילמן וקבוצת חברי כנסת, והצעה דומה של ח"כ משה גפני וקבוצת חברי כנסת. 37 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים והצעה תועבר לוועדת הבריאות.
מוצע בה כי המוקדים הטלפונים של ארגוני הסיוע לטיפול רפואי מיידי, יאוחדו למוקד חירום רפואי אחד בחיוג 101, שיזניק כוננים מכל הארגונים לפי שיקולים מקצועיים. מוצע לאסדר את פעילות המוקד והקשור בפעילותו ולקבוע את השתתפות המדינה בתקצוב הפעלת המוקד, ולחייה פיקוח ובקרה של משרד הבריאות על המוקד באמצעות מינוי ממונה. מוצע לקבוע כי על הכוננים יחולו חבויות מטפל לפי חוק זכויות החולה, וחובות שמירת סודיות, וניתן יהיה לקבוע בתקנות הוראות לעניין הכיסוי הביטוחי שלהם.

+רגב מקדמת הצעה להרחקתם של פורשי הליכוד לשמונה שנים לפחות
16:16 02/02/22  |  עידן יוסף

חברת הכנסת מירי רגב מגייסת כעת 800 חתימות של חברי מרכז ליכוד, במטרה לגייס את מרכז הליכוד שיקבל החלטה מחודשת להרחיק את פורשי הליכוד (סער, אלקין, השכל ושיר) לפחות לשמונה שנים מאז פרישתם (רדיו קול חי).

+בטרומית: לא יידרש אישור ועדת הכספים בנוגע לזיכוי מס בגין תרומה למוסד ציבורי
16:08 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (אישור ועדת הכספים בקביעת מוסד ציבורי), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת ולדימיר בליאק, אלכס קושניר ונירה שפק. 50 חברי כנסת תמכו מול 46 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי לא יידרש אישור ועדת הכספים בקביעת מוסד ציבורי לצורך סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, המעניק זיכוי מס בגין תרומה למוסד ציבורי, ולצורך סעיף 61 לחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), המעניק פטור מלא או יחסי ממס במכירת זכות במקרקעין. עם זאת, מוצע לקבוע כי מנהל רשות המיסים ידווח לוועדת הכספים אחת לחצי שנה על בקשות לקביעת מוסד ציבורי שאושרו או שנדחו על ידו.

+בשמאל מזהירים מערעור יציבות הקואליציה
15:32 02/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המתווה להקמת אביתר אושר על-ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ביומו האחרון בתפקיד  ▪  העבודה: גנץ ושקד מנסים להכשיר מאחזים בלתי חוקיים  ▪  מרצ: נתנגד לכל ניסיון להקמת התנחלויות חדשות  ▪  המשותפת: הממשלה הזאת עושה מעשים שממשלת נתניהו לא העזה לעשות

המאחז אביתר [צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90]
+בטרומית: חובת ציון שם גוף אשר סייע בניסוח הצעת חוק פרטית
15:27 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכנסת (תיקון - ציון מקור חקיקה פרטית), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת מוסי רז.
מוצע בה לקבוע כי במקרה שבו הצעת חוק פרטית הוכנה בסיוע אדם או גוף אחר, יצוינו בדברי ההסבר פרטי אותו אדם או גוף. הממשלה החליטה שלא להביע עמדתה בנושא, אך הנהלת הקואליציה החליטה לתמוך בחוק.

+בטרומית: מניעת פיצול סעדים בשתי ערכאות שונות, בעניין חוק איסור הפליה
15:06 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים (תיקון - הסמכת בית משפט למתן צו מניעה או צו עשה), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת גלעד קריב. 54 תמכו לעומת 44 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי בית משפט הדן בתביעה אזרחית בשל הפליה, יהיה רשאי ליתן צו מניעה או צו עשה לתיקון ההפרה.

+בטרומית: הרחבת זכות העמידה לנפגעי ונפגעות עבירה, כאשר מתגבש הסדר טיעון עם הנאשם
14:32 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון - הרחבת זכות העמידה לנפגעי ונפגעות עבירה), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת שרון רופא אופיר וקבוצת חברי הכנסת. 52 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה
מוצע בה להרחיב את זכותו של נפגע עבירה ליידוע בעניין גיבוש הסדר טיעון המתגבש עם הנאשם ולהרחיב את זכות הטיעון שלו כך שיוכל להביע בעל פה בפני בית המשפט את עמדתו בעניין ההסדר ובעניין העונש שייגזר.

+בטרומית: הגנה מפני עיקול של כספי סיוע שייעודם סיוע להורה עצמאי
14:31 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - הגנה מפני עיקול של כספי סיוע), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 42 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה לקבוע שכספים המגיעים לחייב במסגרת תוכנית ממשלתית שייעודם סיוע להורה עצמאי יהיו מוגנים מפני עיקול.

+בטרומית: יום שנתי להנצחת זכרו של ברל כצנלסון
14:29 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ברל כצנלסון (ציון זכרו ופועלו), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת גלעד קריב. 46 תמכו מול 43 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת החינוך.
מוצע בה לקבוע את יום כ"ד באב כיום ברל כצנלסון לציון זכרו ופועלו. כמו-כן מוצע כי יקוימו פעילויות חינוכיות-ערכיות במוסדות המדינה, בצה"ל ובבתי הספר, יוענקו מלגות לתלמידים ויינתנו תמיכות למוסדות ציבור הפועלים להגשמת מטרות החוק.
מוצע בה להקים מועצה שתייעץ לראש הממשלה בכל הנוגע ליישום החוק ולעניין קביעת מבחנים לתמיכה במוסדות ציבור, תמליץ לראש הממשלה על מדיניות ויעדים לעניין הפעילות לפי החוק, וכן תכין הצעת תקציב שנתי להפעלת החוק. כמו-כן מוצע כי ביום כ"ט בטבת יוקדש זמן בבתי הספר ללימוד פועלו וחזונו הציוני של ברל כצנלסון.

+בטרומית: יום שנתי להנצחת זכרו של הרב קוק
14:28 02/02/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להנצחת הרב אברהם יצחק הכהן קוק (ציון זכרו ופועלו), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת ניר אורבך. 21 תמכו מול 2 מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך.
מוצע בה להנציח את זכרו של הרב קוק באמצעות יום ציון שנתי שייקרא יום הרב קוק, וכי מוסדות המדינה, צה"ל ובתי הספר יקיימו פעולות חינוכיות ערכיות להנצחת זכרו של הרב. כן מוצע להקים מועצה ציבורית שתייעץ בעניין יישום החוק וקביעת מדיניות ויעדים ליישומו.

+להנחיל את התודעה שעל רשויות אכיפת החוק לפעול במסגרת החוק
14:00 02/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה גלעד קריב: "חשיבות ההצעה מתחדדת נוכח העיסוק שלנו בשבועות האחרונים בשאלת השגת חומרים מודיעיניים וראיות באמצעים שאינם עולים בקנה אחד עם הוראות החוק"  ▪  ח"כ שמחה רוטמן: "אתמול גילינו כמה זה קריטי שתהיה מערכת אכיפת חוק ששומרת על החוק"

היו"ר קריב. "פסלות ראיה בהליך הפלילי אינה חזות הכל" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+"לשים את המפתחות אצל המפכ"ל"
12:26 02/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בתיה בן דוד, רמ"ח משמעת במשטרה על השוטרים המעורבים: "הקצין הועבר לתפקיד ללא מגע עם קהל. שני האחרים הוחזרו לתפקיד בשלב זה"  ▪  ב-2019 פוטרו 6 שוטרים בשל שימוש בכוח שלא כדין, ב-2020 פוטרו 8, וב-2021 - 4

חיים מזרחי. "לא ביקשו סליחה" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+"להקפיא את תהליך אישור תמ"א 52/1"
12:06 02/02/22  |  מירב ארד, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ ניר אורבך: "התשובות של ראש המנהל האזרחי הן ביזיון לוועדה. ראש המנהל האזרחי מערבב אותנו"  ▪  עוזר שר הביטחון להתיישבות אמר: "לפני הדיון לתוקף של תוכנית תמ"א 52 שר הביטחון יעבור עליה ויאשר אותה"

הדיון בוועדה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל לין / Uriel Lin  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  ארז וינר  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוקר המחיה  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus  ירון זליכה  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רם שפע / Ram Shefa  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"קורא לראש הממשלה להקים קבינט ליוקר המחיה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
החלוקה: 38% מהתיקים בשל יידוי אבנים במחוז ירושלים ו-23% בדרום    כשני שלישים ממיידי האבנים הם בגירים    הפרקליטות: בבתי המשפט דרכנו לא קלה. הענישה שאנו מבקשים רחוקה ממה שמקבלים    ח"כ מעוז: צריך להחזיר את הרתעת המשטרה בהוראות שמקבלים השוטרים
מירב ארד
במשך שנות תמ"א 38 חוזקו רק 1.7% מהמבנים המצריכים זאת כ-76% מהמבנים שחוזקו ומוגנו הם במחוזות תל אביב והמרכז    יו"ר ועדת הפנים ווליד טאהא על הצעת חוק "חלופת שקד לתמ"א 38": כל תוכנית, אם אינה קשורה לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה בכל היישובים, לא רק באזורי ביקוש, מחטיאה למטרה
מירב ארד
ח"כ מגן תלם: "קוראת להנהלה לשבת עם נציגי העובדים"    יו"ר ועד העובדים: הצענו תוכנית הבראה - בעל המפעל ניתק מאיתנו מגע, הציעו לנו עבודות חלופיות בשכר מינימום
מירב ארד
הוראת השעה מעניקה זיכוי ממס בשיעור של 20% לתושבי קו עימות דרומי, תחול עד לשנת 2025    במהלך הדיון הודגש כי תושבים שכבר קיבלו את שכר חודש ינואר יזכו לקבלת ההטבה בגין חודש זה רטרואקטיבית
עידן יוסף
דוח ממ"מ: 70% מהדוחות חולקו באזור תל אביב והמרכז ועוד כ-30% באזור חיפה. הנתונים עשויים להעיד על העדר אכיפה של איסור צריכת זנות בחלקים נרחבים של הארץ כגון בירושלים, העיר הגדולה בישראל    נציגת המטה למאבק בזנות ריגשה את הוועדה למעמד האישה כשחשפה את סיפורה האישי והדגישה: "חייבים לזכור את זה כשמתחיל שיח שמנסה לנרמל בתקשורת המיינסטרים 'אונלי פאנס' כאילו זה חלק מהנרטיב של עולם מודרני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il