X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טען: "אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי זה היה נגמר מול פקיד השומה וללא הליך פלילי" "ההדלפות במשטרה לא נתנו מקום לספק - אריה דרעי נתפס כחשוד. הכותרות כבר הרשיעו"
▪  ▪  ▪
דרעי במסיבת העיתונאים. "הכותרות כבר הרשיעו" [צילום: מסך]

יו"ר ש"ס מגיב בהצהרה מיוחדת בכנסת להרשעתו ולגזר דינו שהביא להתפטרותו מהכנסת: "אני לא מאחל לאף אחד לעבור 7 שנים כפי שעברתי אני ומשפחתי. תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה. בהתחלה היה צו איסור פרסום על דמות בכירה בממשלה עם חשדות חמורים ביותר. נפתחה נגדה חקירה. ואחר כך, על-פי דרישתי, הותר לפרסום שמדובר בשר אריה דרעי", פתח דרעי.
מסיבת העיתונאים שמקיים יו"ר ש"ס, נערכת כיממה לאחר שאתמול אישר בית המשפט את הסדר הטיעון, וקבע כי מדובר בעונש "מאוזן וראוי". "תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה. בהתחלה יצא באיסור פרסום על 'דמות בכירה בממשלה' עם חשדות חמורים שנפתחה נגדה חקירה. אחר כך הותר לפרסום לבקשתי שמדובר באריה דרעי. החשדות היו שוחד, מרמה, הפרת אמונים, גניבה. נגדי ונגד אשתי ומשפחתי", הוסיף דרעי.
דרעי טען כי "ההדלפות במשטרה לא נתנו מקום לספק, אריה דרעי - תפסנו אותו שוב. הכותרות כבר שפטו והרשיעו. הרחפנים כבר עלו לשמי ספסופה לצלם מכל זווית. דמי ודם משפחתי נשפך בראש חוצות". דרעי תקף: "אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי זה היה נגמר מול פקיד השומה וללא הליך פלילי".
הוא הדגיש כי העונש הכבד ביותר מבחינתו היה הצורך לעזוב את הכנסת. "מכל העונשים שהוטלו עלי, הפרישה מהכנסת היא הכבדה ביותר. אך "אני לא הולך לשום מקום ואמשיך להיות יו"ר תנועת ש"ס, אפעל בציבור וגם בכנסת ונפיל את הממשלה הרעה הזאת".אני לא הולך לשום מקום, אמשיך לנהל את ענייני הציבור מהכנסת או מכל מקום".

תאריך:  02/02/2022   |   עודכן:  02/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"דמי ודם משפחתי נשפך ומי שיודע את האמת שותק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: "חובתה של הממשלה לעשות פיקוח על המחירים"    העיתונאי גיא לרר יצא בהצהרה לגבי אפשרות של העלאת מדרגה של חרם צרכנים: "אם לא יקרו כאן דברים - זה לא ייגמר"
איציק וולף
נשיא רוסיה התייחס בפעם הראשונה באופן פומבי למתיחות בגבול אוקראינה    האשים את מדינות המערב בהתעלמות מחששותיה הביטחוניים של רוסיה מהאפשרות של צירוף אוקראינה לנאט"ו והעלה תרחיש עתידי שלפיו אוקראינה, כחברת נאט"ו, תנסה לכבוש מחדש את חצי האי קרים    "האם מישהו חשב על האפשרות הזאת? ככל הנראה - לא"
איציק וולף
רפורמת הכשרות בסלולר שמוביל שר התקשורת, יועז הנדל, תאפשר ניידות מספרים מלאה בקרב מנויי שירות קו כשר, ללא יוצא מן הכלל ותאפשר תחרות כלכלית בקווים הכשרים על שלל מרכיביהם
איציק וולף
בטיסת מערכת הביטחון, שיצאה לבקשת המשרד להגנת הסביבה, התגלו כתמים חשודים, במרחק של כ-20 עד 40 קילומטר מערבית לחופי ישראל, מאזור ראשון לציון עד נתניה, והם ייבדקו היום מקרוב
איציק וולף
החברה האם של גוגל ויוטיוב פרסמה את תוצאות הרבעון הרביעי לשנת 2021    הכנסות גוגל מפרסום זינקו ב-33% ועמדו על 61.24 מיליארד דולר    הכנסות יוטיוב מפרסום לא עמדו בתחזיות ועמדו על 8.63 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il