X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תאפשר לספקיות תקשורת למכור שירותים באמצעות תשתית הסיבים האופטיים שלה ותציע מחירים תחרותיים ביחס למחירים בשוק ובכך צפויה להגדיל את ההיצע ולהוזיל לצרכן הסופי את העלות החודשית
▪  ▪  ▪
מנכ"ל פרטנר, אבי צבי [צילום: ישראל שם טוב]

קבוצת התקשורת פרטנר תאפשר לספקיות תקשורת להציע לצרכנים שירותים במודל סיטונאי על בסיס תשתית הסיבים האופטיים שלה.
עד כה, החברות היחידות שאפשרו לספקיות תקשורת להשתמש בתשתיות הסיבים שלהן הן בזק ו-IBC. עתה, לאחר שהגיעה לפרישה משמעותית בכל רחבי הארץ, פרטנר החליטה לאפשר לספקיות שימוש גם בתשתית הסיבים העצמאית שלה, המאפשרת מהירות גלישה גבוהה ועוצמתית. הסכמים ראשונים נחתמו לאחרונה עם הספקיות 099 ו-ITC, והסכמים נוספים צפויים להיחתם בהמשך.
מהלך זה של פרטנר מגיע כחלק מאסטרטגיה מתמשכת של החברה להיות קבוצת התקשורת המובילה בישראל, המספקת תשתיות ושירותים. פרטנר תציע לספקיות מחירים תחרותיים ביחס למחירים בשוק, ובכך למעשה צפויה להגדיל את ההיצע ולהוזיל לצרכן הסופי את העלות החודשית. כלומר, צרכן יוכל עתה להתחבר לסיבים של פרטנר גם דרך הצעות של חברות מתחרות.
על-פי נתוניה לרבעון השלישי של 2021, פרטנר פרשה תשתית סיבים עצמאית ללמעלה מכ-660 אלף משקי בית בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה ובישובים צמודי קרקע. החברה צופה כי עד סוף שנת 2022 היא תגיע לכמיליון משקי בית מחוברים. מספר מנויי הסיבים של החברה עומד על למעלה מכ-200 אלף משקי בית.
רק לאחרונה הודיעה פרטנר, בניהולו של אבי צבי, על שתי עסקות משמעותיות בתחום הסיבים. הראשונה היא הסכם מול חברת IBC כך שפרטנר תוכל, במסלול ההפוך, להציע שירותים על בסיס התשתית של IBC. השנייה היא הרחבת הפרישה של תשתית הסיבים בישראל במטרה לספק למפעילות תקשורת בינלאומיות גישה ותמסורת בין המזרח הרחוק ומדינות המפרץ לאירופה ובכך לאפשר חלופה בת קיימא לחיבורים הקיימים כיום דרך תעלת סואץ.

תאריך:  13/02/2022   |   עודכן:  13/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי צבי / Avi Zvi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרטנר נכנסת לשוק הסיבים ומצטרפת לבזק ול-IBC
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מדד ת"א 35 יורד ב-3.04%, ומדד ת"א 125 יורד ב-3.1%    ירידות נרשמות במניות כל הבנקים בישראל    עיני המשקיעים נשואות למזרח אירופה - אל המשבר בין רוסיה לאוקראינה שצפוי להשפיע על הכלכלה העולמית
איציק וולף
ח"כ שמחה רוטמן טוען כי פעם אחר פעם מתגלה שמסקנות מרכז ההערכה שנערך למועמדים לשיפוט מפספסות את יכולותיהם האמיתיות של השופטים    "על כרייף נאמר שהיא ערכית ומאופקת, ודווקא בתחומים שבהם נמתחה עליה ביקורת - בידע המשפטי וביכולת המקצועית - התנהלותה לא הוכיחה את הטענות נגדה"
איציק וולף
טונדו, העוסקת בפיתוח וייצור טכנולוגיות ניהול ושליטה לעיר חכמה, חתמה על הסכם להתקנת בקרת תאורה, מים וחשמל בנמל פיראוס שביוון    הפרויקט יימשך חמש שנים והחברה תקבל תמורתו כ-600 אלף שקל    "רואים חשיבות בפרויקט אף שהיקפו אינו מהותי, כי הוא פרויקט בינלאומי בעיר מרכזית באירופה"
איציק וולף
משרד החינוך הודיע לרשויות המקומיות להיערך למעבר לחמישה ימי לימוד בשבוע כבר בשנת הלימודים הקרובה    ארגון המורים מאיים בהשבתת המערכת בטענה כי מדובר במהלך חד-צדדי שפוגע בזכויות המורים
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני הצהיר כי אם רוסיה מעוניינת בפתרון דיפלומטי של המשבר באוקראינה - עליה להרגיע את המצב ולא להסלימו    צבא ארה"ב מכחיש טענות של צבא רוסיה שלפיהן צוללת אמריקנית חדרה למים הטריטוריאליים הרוסיים במזרח הרחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il