X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שויגו ופוטין, הבוקר במוסקבה [צילום: מתוך הטלוויזיה הרוסית]
שר ההגנה הרוסי דיווח לפוטין: כבשנו את העיר מריופול
שר ההגנה של רוסיה, סרגיי שויו, הודיע לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כי רוסיה שולטת כעת כמעט בכל מריופול חוץ מאשר במתחם מפעל מתכת שבו מתבצרים כ-2,000 חיילים אוקראינים פוטין הורה להמשיך את המצור על המתחם "כך שזבוב לא יעבור"

שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויו, נפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, והודיע לו כי צבא רוסיה כבש את עיר הנמל האוקראינית מריופול. חלקה הראשון של הפגישה בין השניים שודר (יום ה', 21.4.22) בטלוויזיה הרוסית.
לדברי שויו, קרוב ל-1,500 לוחמים אוקראינים נכנעו במהלך הקרבות במריופול, שנתונה במצור כבר יותר מחודש וחצי, אך הוסיף שלוחמים אוקראינים רבים אחרים - כ-2,000 לוחמים - מתבצרים במפעל המתכת 'אזובסטל'. מדובר במפעל ענק ועל-פי ההערכות מצויים בו גם אזרחים רבים. שויגו הוסיף כי 142 אלף תושבים פונו מן העיר מריופול במהלך הלחימה וכי נכון להיום נרגע המצב בעיר וניתן להשיב את המפונים לעירם. מדובר בכשליש מתושבי העיר שבה מתגוררים באופן רשמי כ-400 אלף בני אדם.
פוטין הגיב על הדברים ואמר: "ננהג בהם בכבוד". זאת, על-אף שכלל לא ברור האם יש לפליטים הרבים שנמלטו ממריופול בתים שאליהם יוכלו לחזור בעקבות ההפצצות הכבדות שביצעה רוסיה על העיר.
נשיא רוסיה התייחס לאלפי החיילים האוקראינים המתבצרים במפעל המתכת והורה לצבא רוסיה להימנע מפריצה למתחם ולהמשיך במצור עליו "כך שזבוב לא יעבור", כלשונו.

תאריך:  21/04/2022   |   עודכן:  21/04/2022
+הנשיא ביידן הודיע על סיוע צבאי צבאי נוסף לאוקראינה
00:04 22/04/22  |  יואב יצחק

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע (יום ה') על הזרמת סיוע צבאי נוסף לאוקראינה בהיקף 800 מיליון דולר. הסיוע שיועבר בשבועות הקרובים יכלול קני ארטילריה כבדה ומל"טים. "אנחנו נמצאים בחלון קריטי, בזמן שרוסיה נערכת לשלב הבא במלחמה", ציין ביידן, והדגיש, כי ארה"ב תעביר לאוקראינה בהמשך סיוע נוסף, ככל שיידרש, כדי לסייע בהגנתה.
הודעת הנשיא ביידן נמסרה במסיבת עיתונאים בשעה שראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל שהה בבית הלבן. שמיגל הגיע לפגישה עם בכירים בבית הלבן, כדי לתאם עם ארה"ב איזה נשק ותחמושת נחוץ לאוקראינה.
דובר הפטנגון מסר, כי במסגרת הסיוע יועברו לאוקראינה תותחי הוביצר מתקדמים וכן 121 מל"טים שפותחו עבורה בייצור מהיר, בעיקר להגנת קייב הבירה. המל"טים המכונים Ghost (רוח רפאים), פותחו על-ידי חיל-האוויר האמריקני ולהם תכונות דומות למל"טים Switchblade אשר בשימוש צבא ארה"ב. דובר הפנטגון מסר כי המלט"ים נועדו לתקוף ציוד וחיילים של צבא רוסיה מהאוויר מבלי להתקרב אליהם.

ביידן. סיוע נוסף לאוקראינה [צילום: קרולין קסטר, AP]
+התגלו תעלות בהן הוטמנו אלפים שנרצחו במריופול ע"י צבא רוסיה
23:44 21/04/22  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

מספר הנרצחים במריופול נאמד בכ-22 אלף  ▪  ראש העיר: "פשע המלחמה הגדול ביותר של המאה ה-21 בוצע במריופול. זו הבאבי יאר החדש. אז היטלר הרג יהודים, רומאים וסלאבים. ועכשיו פוטין הורס אוקראינים"

קברי האחים שהתגלו בכפר מנגוש [צילום: מקסאר]
+אזהרה מפני משבר מזון עולמי
10:26 21/04/22  |  יפעת גדות

בעקבות מלחמת רוסיה-אוקראינה הבנק העולמי מזהיר מפני משבר מזון ו"אסון אנושי". במסגרת ראיון עם העורך הכלכלי של ה-BBC פייסל איסלאם, מלפאס, העומד בראש המוסד למלחמה בעוני, הזהיר כי העלייה במחירי המזון תדרדר מיליוני בני אדם לעוני ולתת תזונה, אם המשבר יימשך.

+ביידן יקיים שיחות בנושא הסיוע לאוקראינה
10:05 21/04/22  |  יפעת גדות

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן יקיים היום שיחות בנושא אוקראינה, בעקבות הציפיות לסיוע צבאי של ארה"ב. כך ברויטרס. חבילת הסיוע שיציג ביידן תהיה כפי הנראה בהיקף זהה לסכום של 800 מיליון דולר עליו הודיע בשבוע שעבר.

+חטאי גרמניה 2022
09:29 21/04/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

העולם מתרגל לרצח, להרס, לזרם הפליטים מאוקראינה  ▪  ההשלמה עם המשך התשלומים הגרמניים לרוסיה בעבור הגז תהיה חלק מן ההרגל הזה

חיילים גרמנים [צילום: מרטין מייסנר, AP]
+רוסיה שיגרה טיל עם יכולת גרעינית
08:29 21/04/22  |  יפעת גדות

שר ההגנה הרוסי פרסם סרטון בו נראה, לדבריו, שיגור מוצלח של טיל עם יכולת גרעינית. כך ב-BBC. הטיל הבליסטי הבין-יבשתי חדש, מדגם סארמאט, שוגר מתחנת השיגור פליסטק שבאזור ארכנגלסק בצפון מערב רוסיה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר ההגנה הרוסי דיווח לפוטין: כבשנו את העיר מריופול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
דן מרגלית
העולם מתרגל לרצח, להרס, לזרם הפליטים מאוקראינה    ההשלמה עם המשך התשלומים הגרמניים לרוסיה בעבור הגז תהיה חלק מן ההרגל הזה
איציק וולף
הדגם החדש של הטיל סארמאט שוגר מצפון מערב רוסיה לעבר מטרות במזרח הרחוק הרוסי    פוטין: הטיל יבטיח את ההגנה של רוסיה מאיומים חיצוניים ויספק חומר למחשבה למי שבלהט הרטוריקה התוקפנית והמטורפת ינסה לאיים על המדינה שלנו
איתמר לוין
במאמר בטיימס מצביע הייג על היחלשות הזהות הלאומית בדמוקרטיות המערביות, וקורא להפיק את הלקח מאוקראינה: את הזהות יש לחזק בעיתות שלום, לא רק במלחמה
איציק וולף
שר הביטחון אישר את רכש ציוד המגן המיועד לכוחות ההצלה ולארגונים אזרחיים הפועלים באוקראינה ועדכן בנושא את שר ההגנה האוקראיני
יצחק דנון
בני זוג טוענים שהבנק מסרב לקבל העברה מאביה של האישה, בשל העיצומים שהוטלו על בנק אלפא בעקבות הפלישה לאוקראינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il