X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית משפחת בנט ברעננה [צילום: סטריט וויו]
לשכת בנט מגיבה:
הוצאות המעון ברעננה נמוכות משמעותית לעומת נתניהו
סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262,100 ש"ח, לעומת 87,700 ש"ח כיום על-פי נתוני לשכת רה"מ בחישוב שנתי מדובר בחיסכון בהיקף של 2,092,800 ש"ח לאוצר המדינה

בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט מגיבים (יום א', 24.4.22) לדיווח של אילה חסון בחדשות 13 הנוגע להוצאותיה של משפחת בנט בביתם, המגיעים ל-500,000 ש"ח ב-10 חודשים, וחושפים את המספרים האמיתיים.
מלשכת רה"מ בנט נמסר: מכיוון שאין לנו מה להסתיר ואנו חייבים דין וחשבון לציבור בלבד, להלן העובדות המלאות:
  • בבית משפחת בנט לא מועסקות כלל מבשלות. לכן, נעשה שימוש בשירותי אוכל חיצוניים עבור משפחת בנט (המונה 6 נפשות) בצורה מסודרת ובהתאם לכל הכללים. עלות ההוצאות פחותה באופן משמעותי מאשר העסקת מבשלת במעון, וכן ביחס להוצאות המזון של ראש הממשלה הקודם ומשפחתו.
  • בבית ראש הממשלה ניתן להעסיק 8 בעלי תפקידים במשרות שונות ובעלות כוללת של 102,000 ש"ח בחודש. צוות זה נוצל במלואו במשך רוב שנות כהונתו של רה"מ הקודם, לעומת ראש הממשלה בנט - אשר בביתו מועסקים שלושה בעלי תפקידים בלבד בעלות כוללת של 48,000 ש"ח בחודש.
  • סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262,100 ש"ח, לעומת 87,700 ש"ח כיום.
  • יובהר, טרם פירוט ההוצאות - עבור אירוח אירועים רשמיים בבלפור הוקצה תקציב נפרד, והוא אינו קשור לסכומים אלו. כלומר - הטענה כי בבלפור התקיימו פגישות עבודה ואירועים רשמיים, אינה שייכת לעניין ההוצאות.
כמו-כן פרסמה לשכת ראש הממשלה השוואה של ההוצאות המלאות בתקופת נתניהו לעומת בתקופת בנט. לטענתה בבתי ראש הממשלה בתקופת נתניהו עמד שכר הצוות על 102 אלף שקלים, הוצאות תחזוקה וניקיון עלו 141,800 שקלים ועל הזמנת והכנת מזון שולמו 37,300 שקלים.
עוד נטען כי בבית ראש הממשלה ברעננה שכר הצוות עומד על 48 אלף שקלים, על תחזוקה וניקיון משלמים 15,000 שקלים ועל הזמנת והכנת מזון 24,700 שקלים.
"בכל אחד מן הפרמטרים - ההוצאות בבית רה"מ ברעננה נמוכות משמעותית בהשוואה לקודמו. בחישוב שנתי מדובר בחיסכון בהיקף של 2,092,800 ש"ח לאוצר המדינה", אמרו בלשכת בנט.
כמו-כן נערכה השוואה על הוצאות נוספות במעונות ראש הממשלה. נטכן כי בתקופת נתניהו (בלפור_ קיסריה) עלה ניקיון מיקור חוץ 865,500 שקלים, פרחים 38,000 ש"ח, חשמל 171,000 ש"ח, גינון 106,000 ש"ח, מים 81,000 ש"ח. סה"כ שנתי: 1,261,500 ש"ח
לעומת זאת במעון ברעננה - עלה ניקיון כוח אדם - 170,000 ש"ח, פרחים 0 ש"ח, חשמל 42,000 ש"ח, גינון 48,000 ש"ח, מים 12,000 ש"ח. סה"כ שנתי: 272,000 ש"ח. מדובר בחישוב בממוצע שנתי לשנים 2019-2020 למול ממוצע חודשי מאז תחילת כהונת רה"מ בנט.
עוד נמסר מלשכת בנט כי "מראש הממשלה נבצר להשתמש במעון ברחוב בלפור בירושלים, נוכח השיפוצים הביטחוניים הנדרשים במעון, שהם דרישה ארוכת שנים של שב"כ ואגף הביטחון במשרד ראש הממשלה. עמדתם זו נכתבה והוצגה פעמים רבות בעבר - מצ"ב תגובת השב"כ לתקשורת מהחודש שעבר.
לכן, משתתפת המדינה במימון הוצאות הבית ברעננה, על-מנת לספק לראש הממשלה את השירותים והמעטפת להם הוא זקוק במסגרת מילוי תפקידו, כפי שהיו זכאים כל ראשי הממשלות ובני משפחותיהם לאורך השנים."
"בשנים האחרונות הובהר ע"י שב"כ הצורך האבטחתי בביצוע שינויים משמעותיים במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. הדבר בא לידי ביטוי גם בדוח של מבקר המדינה משנת 2020.
השב"כ: במעון בבלפור נדרשות התאמות ביטחוניות
בשירות הביטחון הכללי הבהירו כי "עם חילופי ראשי הממשלה, הובהרה עמדתנו מזה מספר שנים, כי במעון בבלפור נדרשות התאמות ביטחוניות על-מנת לאפשר מגורי ראש ממשלה במקום, וזאת בשים לב לעובדה שחלק מאלה אינם יכולים להיות מבוצעים שעה שראש הממשלה מתגורר במעון. הליך העבודות במעון מתבצע ביוזמת ובהנחיית שב"כ".
עוד נמסר כי "בהתאם, בוצעו סידורי אבטחה בבית רה"מ ברעננה, בו מתגורר ראש הממשלה. סידורים אלו בוצעו בהנחיית השב"כ, על בסיס שיקולים מקצועיים אבטחתיים, תוך התחשבות בהיבטים הנוגעים לעלויות ולצמצום הפגיעה בשכנים. יצויין, כי סידורי אבטחה הונהגו גם בבתיהם הפרטיים של ראשי ממשלה קודמים, על בסיס הערכת האיום ויתר הנסיבות הרלוונטיות".
בתגובה להודעת לשכת ראש הממשלה נטען בליכוד כי בנט משקר והתקשורת מחפה על שקריו. "בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק. החוק קובע שהמעון הרשמי של ראש הממשלה יהיה בירושלים ולא ברעננה", נטען בהודעת הליכוד.

[צילום: לשכת ראש הממשלה]
תאריך:  24/04/2022   |   עודכן:  24/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוצאות המעון ברעננה נמוכות משמעותית לעומת נתניהו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יהודה בן-חמו גנב תווי שי לנזקקים בסך 250,000 שקל אותם תרמו גורמים עסקיים שפעלו בעיר    השופט עמי קובו קנס את בן-חמו ב-250,000 שקל וקבע שבמעשיו דבק קלון
מירב ארד
הכנסת הודיעה: "אין עילה להתערבות משפטית בהליכי עבודת ועדת הכנסת"    שיקלי חשף: "בנט הציע לי 'תיקח תפקיד משמעותי מחוץ לכנסת כי שנוכל להכניס עוד ח"כ שיעשה מה שאנחנו רוצים'
מירב ארד
בתקופת ניהולו הוביל מזרחי, בין היתר, את השקת הסיבים האופטיים בבזק ופריסה של למעלה ממיליון בתי אב בתוך שנה בלבד    בתקופת מזרחי בזק הציגה תוצאות כספיות מצויינות, תוך גידול בהכנסות וברווחיות
עידן יוסף
כתוצאה מעבודות תחזוקה בין תחנת ההגנה לתחנת סבידור, יחולו שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור ת"א מיום שישי אחר-הצהריים ובמוצאי השבת
עידן יוסף
במענה לארגון תורת לחימה כתבה לשכת הרמטכ"ל: "טעינו בכך ששיחת הרמטכ"ל צולמה ושודרה לאחר כניסת השבת. הרמטכ"ל הביע את התנצלותו בפני מפקדי וחיילי הגדוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il