X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יהלי רוטנברג החשב הכללי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
החשב הכללי פרסם מכרז להקמת קרן הלוואות למודרי אשראי
במסגרת המכרז יבחר נותן אשראי שיהיה אחראי על כל תהליך מתן האשראי, חיתום והתפעול השוטף. הגוף שייבחר יהיה זכאי להגנת מדינה בשיעור שבין 70%-90% על כל הלוואה שלא תפרע ועד לסך מקסימלי של 45 מיליון שקלים על כלל תיק האשראי

החשב הכללי פרסם מכרז להקמת קרן הלוואות למודרי אשראי. במכרז החדש הופרדו שירותי הליווי הכלכלי משירותי ההלוואות ונפתח המכרז לכלל נותני האשראי במשק, בהם גם גופי אשראי חוץ בנקאי, שיוכלו להוביל את הפעילות.
במסגרת המכרז יבחר נותן אשראי שיהיה אחראי על כל תהליך מתן האשראי, חיתום והתפעול השוטף. הגוף שייבחר יהיה זכאי להגנת מדינה בשיעור שבין 70%-90% על כל הלוואה שלא תפרע ועד לסך מקסימלי של 45 מיליון שקלים על כלל תיק האשראי.
לפני כשנתיים פורסם המכרז הראשון להקמת הקרן, אולם המכרז נעשה בשיטה שונה. כעת, לאחר תהליך הפקת לקחים ובחינה נרחבת של שוק האשראי והאפשרויות המכרזיות, שבוצעה על-ידי ועדת המכרזים בראשות גיל כהן, סגן בכיר לחשב הכללי, פורסם המכרז הנוכחי. התהליך לווה על-ידי וועדת הכלכלה והעומד בראשה, שראו את החשיבות במתן מענה לאוכלוסייה זו.
בנוסף, יבחר גוף לשירותי ליווי כלכלי לזכאי ההלוואות במסגרת הקרן שיסייע לשיפור מצבם הכלכלי ודירוג האשראי שלהם. בתוך כך סיוע בבניית תקציב בר קיימא למשק הבית, המלצות לטיפול בחובות, בחינה והדרכה למיצוי זכויות והמלצות עתידיות בנושא שיפור ההתנהלות הכלכלית.
החשב הכללי, יהלי רוטנברג: "אני רואה חשיבות רבה בהקמה של קרן הלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך ומברך על פרסום המכרזים המהווים צעד מרכזי לקראתה. נעשתה עבודת מטה מקיפה לטובת הקמת קרן שתסייע לשיפור המצב הכלכלי של הזכאים, ותכלול הגנת מדינה בשיעורים משמעותיים".
סגן בכיר לחשב הכללי, גיל כהן: "כפי שהתחייבנו בוועדת הכלכלה בכנסת ולאחר עבודה מאומצת של כלל השותפים בתהליך, אנו קוראים לכלל הגופים הרלוונטיים להגיש הצעות במסגרת המכרזים שפורסמו לטובת פעילות ייחודית זאת. אנו מאמינים כי הקרן להלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך תוקם בהקדם ותיתן את המענה הראוי לזכאים".

תאריך:  12/05/2022   |   עודכן:  12/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גיל כהן / Gil Cohen
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החשב הכללי פרסם מכרז להקמת קרן הלוואות למודרי אשראי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ערכו של מטבע הקריפטו המוביל בעולם ממשיך לרדת והוא שווה 27,354 דולר    בחמשת הימים האחרונים צנח ערכו ב-22.5% ובששת החודשים האחרונים - ב-53%
מירב ארד
סך הכל נעצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והוחרם נשק בלתי-חוקי מסוג 'קרלו'
איציק וולף
אחד מכל 327 אמריקנים מת בשנתיים האחרונות לאחר שנדבק בנגיף הקורונה    מספר המתים שווה לאוכלוסיית העיר סן פרנסיסקו או סיאטל    בשנה האחרונה מתו יותר מחצי מיליון אמריקנים מקורונה
איציק וולף
מניות חברות הטק רשמו ירידות: מטא, חברת האם של פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם ירדה ב-4.5%, מניית אפל ירדה ב-5.2% ומניית מיקרוסופט ירדה ב-3.3%
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "נעשה כל מאמץ להביא את החקיקה לקו הגמר ולא לפספס הזדמנות להותיר חותם בספר החוקים של מדינת ישראל ובמגילת הזכויות"    שר המשפטים: "כל אחד יכול להיות חשוד או עד; 3 עשורים מאז 92' לא חוקקו חוקי יסוד המגנים על זכויות האזרח; זה יום חג ואין דבר חשוב שאנחנו יכולים לעשות מלנסות להשלים את החקיקה בכנס הקיץ של הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il