X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איתמר פורמן [צילום: אביב גוטליב]
רה ארגון בבנק הפועלים: איתמר פורמן ימונה למשנה למנכ"ל
יחליף את צחי כהן שהודיע על כוונתו לפרוש מהבנק לאחר 28 שנות עבודה, מתוכן כעשור כחבר הנהלה גולן שרמן, הממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה וחבר הנהלת הבנק ב-4 וחצי השנים האחרונות, ייצא לחל"ת, בתום 27 שנות עבודה בבנק

דירקטוריון בנק הפועלים אישר (יום א', 26.6.22) לבצע שינויים במבנה הארגוני ובהנהלת הבנק: יחידות חטיבת החדשנות והאסטרטגיה יפוצלו בין חטיבות הבנק. חטיבת שווקים פיננסים ובנקאות בינלאומית, בראשות המשנה למנכ"ל ידין ענתבי, תרכז את זרוע ההשקעות והפיתוח העסקי האסטרטגי של הבנק, ובנוסף לפועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות הריאליות של הבנק) היא תקבל לאחריותה גם את יחידות הפיתוח העסקי התאגידי וביט. יחידות האסטרטגיה, דאטה ואנליטיקה יועברו מחטיבת החדשנות והאסטרטגיה לאחריות החטיבה הפיננסית, בראשות המשנה למנכ"ל רם גב.
חשבות הבנק תופרד מהחטיבה הפיננסית, והחשבונאי הראשי גיא כליף יוכפף ישירות למנכ"ל הבנק.
שני משנים למנכ"ל הבנק פורשים
משנה למנכ"ל הבנק גולן שרמן, המכהן כממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה וחבר הנהלת הבנק ב-4 וחצי השנים האחרונות, ייצא לחל"ת, בתום 27 שנות עבודה בבנק.
בתפקידו זה הוביל את מהפכת התשלומים בביט: מאפליקציה של העברת כספים בין אנשים לאפליקציית התשלומים המובילה והפופולרית בישראל המשרתת כ-3 מיליון לקוחות פעילים, המאפשרת תשלום בקניות און ליין, קבלת זיכויים בביטוח, תשלומי חשבונות כגון ארנונה, ואף בגיוס כספים למען הקהילה. שרמן הוביל את פיתוח האנליטיקה בבנק, את הפיתוח העסקי ויצירת שיתופי פעולה עם פינטקים. בתוך כך, גיבש את תוכניות העבודה הבנקאיות לשנים הבאות במסגרת החזון האסטרטגי.
בתפקידו הקודם עמד בראש האגף הקמעונאי בחטיבה הקמעונאית וניהל מעל ל-200 סניפים.
בנוסף, משנה למנכ"ל הבנק צחי כהן, המכהן כממונה על החטיבה העסקית, הודיע על כוונתו לפרוש מהבנק לאחר 28 שנות עבודה, מתוכן כעשור כחבר הנהלה. צחי כהן מילא מגוון של תפקידים בחטיבה העסקית ובשנת 2012 מונה למשנה למנכ"ל וממונה על החטיבה לניהול סיכונים. בשנת 2018 מונה לממונה על החטיבה העסקית.
כהן הוביל מספר מהלכים מרכזיים ומורכבים, כשהחטיבה העסקית רשמה תוצאות מרשימות. החטיבה העסקית מובילה לאורך שנים בבנקאות ובשנים האחרונות הובילה צמיחה הן באגף העסקי והן באגף המסחרי. החטיבה בהובלתו הגדילה את היקף פעילותה ואת מובילותה בתחומי הבנקאות העסקית והמסחרית במגוון ענפי המשק ובכלל זה בתחום מימון פרויקטים בתחום התשתיות, התחבורה, התעשיה, מלונאות ושוק ההון, וכן בתחומי הנדל"ן ובפרט הנדל"ן למגורים. בנוסף, הוקמה יחידת פועלים היי-טק בחטיבה העסקית.
במקומו של צחי כהן ימונה איתמר פורמן, המכהן כיום כמנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית, ובמשך 23 שנות עבודתו בבנק כיהן גם כמנהל סקטור תשתיות, אנרגיה ושוק ההון, ובתפקידים נוספים בחטיבה העסקית ובחטיבת שווקים פיננסים. פורמן בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. מינויו כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים.
דירקטוריון בנק הפועלים, יו"ר הבנק ומנכ"ל הבנק הודו לגולן שרמן ולצחי כהן על תרומתם המשמעותית.

תאריך:  26/06/2022   |   עודכן:  26/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רה ארגון בבנק הפועלים: איתמר פורמן ימונה למשנה למנכ"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בראיון לערוץ 12 אמר אמסלם: "אם הליכוד ישיג 61 מנדטים בבחירות הקרובות, רע"ם תוכל להיות שותפה בתוך הקואליציה"    מלשכת ח"כ אמסלם נמסר: "נקים ממשלה של 61 רק עם מפלגות הגוש האמוני! הליכוד לא מפלגה גזענית ולא יפגע באזרחים הערבים שנאמנים למדינת ישראל"
מירב ארד
בוועדת חוקה מנסים להפעיל לחץ על ח"כ ניר אורבך לזרז את תהליך פיזור הכנסת    ח"כ אבידר: "חבל שנזכרו בחוק הזה ברגע האחרון"    ח"כ אמיר אוחנה: "פיגוע בדמוקרטיה שאתם מנסים לחולל"
מירב ארד
שר החקלאות יהיה ראשי לדחות את המועד בתקופה נוספת, באישור ועדת הכלכלה, שלא תעלה על שלוש שנים    מגדל שהייתה לו מכסה לייצור ביצים עד היום, וימשיך לייצר את מכסתו עד ה-28 ביוני 2032, או עד למועד אחר שיקבע לביטול התכנון, יהיה זכאי לפיצוי מהמדינה על ביטול התכנון. את הפיצוי, את היקף המכסה המזכה בפיצוי ואופן הביצוע יקבעו שרי החקלאות והאוצר בתקנות
איציק וולף
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נפגש בסנט פטרסבורג עם נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו    משרד החוץ הרוסי הודיע: נעביר מערכות טילים טקטיים מסוג איסקנדאר M לבלארוס, טילים שיכולים לשמש גם כטילים בליסטיים וגם כטילי שיוט - בעלי ראשי נפץ רגילים או גרעיניים
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי יחליט על עתידו הפוליטי לאחר שיעביר את התפקיד ליאיר לפיד    "קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והאמיצה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית וידעתי שאני אשלם מחיר כבד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il