ראש עיריית אילת אלי לנקרי, דורש להחיות את שדה התעופה רמון ולהביא חברות ישראליות ובינלאומיות לטוס מ"רמון" ואליו. על-רקע היקף הפעילות המצומצם בשדה התעופה "רמון" שנבנה כשדה בינלאומי, פנה ראש העירייה לשרת התחבורה -
מרב מיכאלי ולשר התיירות - יואל רזבוזוב בדרישה לפעול בכל דרך על-מנת להחיות את שדה התעופה ולהביא חברות ישראליות ובינלאומיות לטוס מ"רמון" ואליו, בין אם על-ידי קביעת מדיניות ובין אם על-ידי תמריצים לחברות התעופה. "זו חייבת להיות משימה לאומית! אל תתנו לשדה החדיש והיפה למות", אמר ראש העירייה.
"עתיד שדה התעופה "רמון" אשר נבנה בהשקעה של קרוב ל-2 מיליארד ש"ח מונח כולו על כתפיכם ואתם אלו שתדונו אותו לשבט או לחסד, להפיכתו ל"פיל לבן" או לשדה תעופה בינלאומי משגשג" אמר ראש העירייה בפנייתו לשרים וציין, כי הדשדוש ואי קבלת החלטות מקרבים את העיר אילת לעוד חורף שחון שיצטרף לתקופת הקורונה הקשה.
"שדה התעופה רמון הוקם בעיקר על-מנת לעודד טיסות בינלאומיות אחרת לא היה טעם בהעתקת השדה מהעיר" אמר ראש העירייה והדגיש, כי על-מנת להחיות את שדה התעופה ולתת הזדמנות ותקווה לעיר אילת לתיירות החוץ, יש לקבל החלטות אמיצות. "זו חייבת להיות משימה לאומית, אל תתנו לשדה החדיש והיפה למות", אמר ראש העירייה ודרש מהשרים להקים בדחיפות צוות משימה מצומצם".
עוד ביקש ראש העירייה מהשרים, לאפשר לחברות זרות לפעול בקו טיסות הפנים בין אילת לתל אביב, במטרה להקל על תושבי אילת הנאנקים תחת הנטל הכבד שנובע מתדירות נמוכה של טיסות.
כך הודיעה חברת ריינאייר כבר לפני שנה כי לא תשוב לנחות ברמון, אך תמשיך לנחות בשדה התעופה של שארם א-שייח וירדן. כעת מתברר חברת וויזאייר, שהפעילה טיסות לשבעה יעדים באירופה משדה התעופה רמון, הודיעה כי אין בכוונתה לשוב ולנחות בשדה רמון בעונת החורף הקרובה.