X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעמד החתימה על ההסכם [צילום: דוברות אל-על]
הסוף לביטולי הטיסות:
נחתם הסכם בין הנהלת אל-על לבין הטייסים
לפי ההסכם, שתוקפו עד סוף 2025, שכר הטייסים יוחזר עד תחילת השנה הבאה לרמתו מלפני משבר הקורונה עוד סוכם על ביצוע אימוני סימולטור בארץ, השלמת ההכשרות למטוסי 777 והפעלת מטוסים חכורים בהתאם להתרחבות הפעילות המסחרית

הסוף לביטולי הטיסות באל-על: ההסתדרות, הנהלת אל על וועד הטייסים חתמו (יום א', 10.7.22) על הסכם קיבוצי שמסדיר את יחסי העבודה בחברה. לפי ההסכם, שכר הטייסים יוחזר בפעימות עד תחילת שנת 2023 לרמתו מלפני משבר הקורונה, וזאת בהתאם להסכם משנת 2018. במקביל, יתבצעו אימוני סימולטור בארץ והטייסים יבצעו הכשרות מהירות על מטוסי בואינג 777. כן תתאפשר הפעלת מטוסים חכורים בהתאם להתרחבות הפעילות המסחרית.
ועד הטייסים התחייב, מצידו, על מיצוי הדרישות ביחס לשכר ולתנאי ההעסקה, ועל שמירה על שקט תעשייתי וקיום לוח הטיסות כמתוכנן, במהלך תקופת ההסכם ועד ליום 31 בדצמבר 2025.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אל על ושאר חברות התעופה הישראליות הן נכס אסטרטגי חשוב למדינה, ואני מברך על כך שהגענו להסכמות שיאפשרו הפעלה יעילה ורצופה של מטוסי החברה, לצד החזרת שכר הטייסים לקדמותו. ענף התעופה בכלל, ואל על בפרט, עברו שנתיים קשות, וכעת כשהביקושים לטיסות בשיאם אני בטוח שההסכם יוכל להחזיר את אל על לצמיחה".
מנכ"לית אל על, דינה בן-טל: "עם החתימה על ההסכם, פנינו קדימה להתמודדות בכוחות משותפים של כלל המגזרים באל על וביחד נתמודד עם הקשיים והתחרות הגלובלית בענף התעופה והתיירות. למרות שביחס לחברות תעופה בינלאומיות אל-על נמצאת בשיעור ביטולי טיסות נמוך מאוד, עדיין נשאף תמיד לצמצם למינימום את היקף הביטולים".
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "טייסי חברות התעופה הישראליות וביניהם טייסי אל על הפחיתו משמעותית משכרם על-מנת שחברות התעופה ישרדו. היום, לאחר שענף התעופה מתאושש, הגיע הזמן להחזיר את המצב לקדמותו ולהוקיר הערכה מרובה לעובדים בחברות התעופה הישראליות שהצילו את הענף מקריסה".
יו"ר ועד טייסי אל על, רן אלקבץ: "בחלוף שנתיים קשות ומורכבות, טייסי אל-על מברכים על חתימת הסכם עבודה המשיב את החברה וטייסיה ליחסי עבודה תקינים, אמון ושיתוף פעולה מלא לטובת החברה, לקוחותיה ועובדיה. אנו רוצים להודות לבעלי השליטה ולהנהלה החדשה, בהובלת המנכ"לית דינה בן-טל, על שבחרו לסיים את המחלוקות בדרכי נועם, תוך איזון האינטרסים ההדדיים ויצירת תשתית יציבה ויעילה לגמישות התפעולית הרחבה שנדרשת להעצמת החברה וצמיחתה. פנינו נשואות קדימה".

תאריך:  10/07/2022   |   עודכן:  10/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם בין הנהלת אל-על לבין הטייסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
איתמר לוין
בן-שבת אומר שתפקידו של המל"ל במאבק בקורונה היה לרכז את תמונת-העל ולהביא מחלוקות להכרעתו של נתניהו - אך איש לא עדכן אותו בדבר קיומה של מחלוקת, ולכן ההילולה הייתה באחריות משרד הבריאות    אומר: לא יעלה על הדעת שהאירוע התקיים בצורה בלתי חוקית
עידן יוסף
קדם שימש עד כה כראש אגף בכיר לתכנון תחבורתי במינהל התשתיות במשרד    ישמש גם כמפקח הארצי על התעבורה    קדם: "מקווה שאצליח להמשיך ולקדם את השינוי המשמעותי הנדרש במערכת התחבורתית"
איתמר לוין
בדצמבר 2011 קבעה הכנסת שעל שר הרווחה להתקין תוך תשעה חודשים תקנות למניעת ניצול לרעה של עובדי קבלן - אך הן לא הותקנו עד היום, וכעת לא ברור מתי יותקנו בשל התפזרות הכנסת    בג"ץ: עלינו להעיר במבט צופה פני עתיד
מירב ארד
על-פי הדיווח - גדעון סער ישובץ במקום השני, יפעת שאשא ביטון בחמישי וזאב אלקין בשביעי    לגדי איזנקוט יישאר המקום 2 או 3
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il