X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן. מאשים את שיטות נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
שר האוצר על פרשת יוסי כמיסה
ליברמן נגד נתניהו: "חלאת המין האנושי"
שר האוצר הגיב לפרשת יוסי כמיסה ותקף את נתניהו: "איש שאין לו קווים אודמים" הוסיף: "יוסי כמיסה הוא לא העניין פה - מה שברור, מדובר בשיטות נתניהו, וזה לא הפעם הראשונה" הליכוד בתגובה: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ"

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס (יום א', 4.9.22) בכניסה לישיבת הממשלה לסערה סביב דברי עוזרו לשעבר יוסי כמיסה, שטען כי ביקש להזמין רצח של ניצב במשטרה לפני 20 שנה. "כל בן אדם סביר שמקבל הצעה לרצוח ניצב במשטרה מצופה שירוץ למשטרה", אמר ליברמן. "העובדה שהוא נזכר 20 שנה אחר כך מדברת בעד עצמה. מדובר בשקרן פתולוגי וקמצן פתולוגי שחולה על כסף", הוסיף.
ליברמן תקף בחירפות את ראש האופוזיציה בנימין וכינה אותו: "חלאת המין האנושי, שאין לו קווים אדומים. ברור שהוא מבין שכל מה שמפריד בינו לבין השלטון - זה אביגדור ליברמן".
ליברמן תקף את כמיסה ותיאר אותו כ"איש פשוט שקרן פתולוגי, קמצן פתולוגי וחולה כסף. אם מישהו היה מציע לו 100 אלף דולר על רצח אפיפיור, קודם כל הוא היה לוקח את הכסף ובורח. לא יודע אם היה עושה משהו, אבל היה לוקח את הכסף בוודאות. היום יוצא מכתב ליועצת המשפטית לממשלה, מחר תוגש קובלנה פלילית, והדברים יתבהרו מהר".
בהמשך ליברמן הוסיף: "יוסי כמיסה הוא לא העניין פה - מה שברור, מדובר בשיטות נתניהו, וזה לא הפעם הראשונה. אנחנו זוכרים את הסיפור של בני גנץ עם הרב חבורה, ישראל בכר, וכל מיני אחרים. גם כשנתניהו נשאל בטלוויזיה האם אי-פעם דיבר עם הרב חבורה, הבנאדם פשוט משקר בטלוויזיה ואומר שלא - ולמחרת היום משמיעים שיחה שלו עם אותו רב. אותו דבר סביב גדעון סער".
הליכוד פרסם בתגובה לדברי שר האוצר: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100 אלף דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

תאריך:  04/09/2022   |   עודכן:  04/09/2022
+איוב קרא הודח ממשבצת המיעוטים בליכוד
22:46 04/09/22  |  עידן יוסף

פסק דין דרמטי של בית הדין של הליכוד: ברוב קולות הוחלט להדיח את איוב קרא ממשבצת המיעוטים ולתת את המקום לעפיף עבד. האחרון קיבל את רוב המכריע של הקולות מהדרוזים בעוד שקרא קיבל את רוב הקולות מהציבור היהודי. כרגע המקום ברשימה הוא 44, אך נתניהו הוסמך לקדם את הנציג הלא יהודי למקום ריאלי (מעריב).
בתוך כך, הכדורגלן מואנס דאבור מככב בסרטון החדש של נתניהו לחברה הערבית (גלי צה"ל). דאבור עורר מחלוקת כאשר במבצע שומר החומות העלה תמונה של אל-אקצה וכתב: "אלוהים רואה הכל והוא ישלם לבני העוולה". בהזדמנות אחרת סימן תנועת השתקה לעבר האוהדים באצטדיון בנתניה אחרי שהבקיע מול איי פארו. חבר הכנסת איתמר בן-גביר קרא לסלקו מנבחרת ישראל.

+נתניהו מינה את משה קלוגהפט ליועץ מיוחד לקמפיין הבחירות
22:34 04/09/22  |  איציק וולף

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות לכנסת ה-25.

+סקר: שס מתחזקת, אך פיצול יהדות התורה מחליש את גוש נתניהו
20:25 04/09/22  |  עידן יוסף

סקר מכון דיירקט פולס עבור ערוץ 14, בשאלה למי תצביע אילו הבחירות היו נערכות היום: הליכוד 33; יש עתיד 22; המחנה הממלכתי 12; הציונות הדתית ועוצמה יהודית, שס 10; יהדות התורה 7 (במקרה של פיצול, דגל התורה מקבלת דגל התורה 4 מושבים, ואגודת ישראל מתחת לאחוז החסימה עם 3.05%, וגוש הימין יורד ל-58); ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת 6; העבודה, מרצ 5; רע"ם 4. גוש נתניהו מקבל בסקר 60 מושבים.
לא עוברות את אחוז החסימה: הרוח הציונית (1.99%); צעירים בוערים (1.09%); המפלגה הכלכלית (0.47%); ישראל חופשית ודמוקרטית (0.2%).

+מנדטים באוויר
10:54 04/09/22  |  אלכס טנצר   |   לרשימה המלאה

פעם אמרו שהרוסים הם שמאלנים כי הם הביאו לשלטון את יצחק רבין ואהוד ברק, אחר כך החליטו שכמעט כל הרוסים ימנים, והיום טוענים כי הם לא ימין ולא שמאל

זהויות פוליטיות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן נגד נתניהו: "חלאת המין האנושי"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עצוב ורע למדינת ישראל אבל ל"ת
ליברמן צודק  |  4/09/22 13:51
 
- מעניין
פלג א  |  4/09/22 18:10
2
מה האמת בין נתניהו וליברמן
אבי כהן  |  4/09/22 18:30
3
שמע את האמת
ירושלמית  |  4/09/22 18:55
4
וכולם ממלאים פיהם מים
דג בורי  |  5/09/22 12:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
אלכס טנצר
פעם אמרו שהרוסים הם שמאלנים כי הם הביאו לשלטון את יצחק רבין ואהוד ברק, אחר כך החליטו שכמעט כל הרוסים ימנים, והיום טוענים כי הם לא ימין ולא שמאל
איציק וולף
שר התקשורת, שהיה מן המתנגדים הגדולים לשותפות בממשלה בראשות בנימין נתניהו, טוען כי ממשלה רחבה יחסית בראשות נתניהו והליכוד היא האפשרות הסבירה היחידה שתמנע הליכה לבחירות נוספות    שקד: כולם יודעים שאין דבר כזה שהחרדים יעזבו את הליכוד וייכנסו לממשלה בלי הליכוד
עידן יוסף
מי הכשיר את איתמר בן-גביר בדעת הקהל והפך אותו למועמד לגיטימי, למה נוטש מאיר יצחק הלוי את המחנה הממלכתי, מה חושף חולדאי על גבולות היכולת של מרב מיכאלי, לאן פניה של מפלגת נעם והאם איילת שקד תמליץ על עצמה לראשות הממשלה
איתמר לוין
שנת המשפט תשפ"ג נפתחת בשבוע הבא, ותוצאות הבחירות בעוד חודשיים עשויות להיות גורליות למערכת המשפט - ועוד יותר מזה עבור הדמוקרטיה שלנו    ניצחון של גוש נתניהו יעמיד בסכנה ממשית את עצמאותה, שבלעדיה לא תיתכן דמוקרטיה
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה על הסף עתירה שהגיש איתי לשם נגד פייסבוק בטענה כי היא מקדמת את ענייניו של נתניהו    "העתירה לא מגלה תשתית עובדתית ולא צורפו לה ראיות, עתירה נוספת בשרשרת עתירות ודינה להידחות על הסף ללא תגובת המשיבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il