X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נאמן. מועמד יחיד [צילום: אלי איטקין]
יו"ר מועצת יש"ע הבא: שלמה נאמן
ראש מועצת גוש-עציון מחליף את דויד אלחייני, לאחר שהיה היחיד שהגיש מועמדות לתפקיד נאמן: "המשימה הראשונה שניצבת בפנינו היא לחזק את הריבונות והנוכחות היהודית במרחב. כולנו מתמודדים עם דיני מקרקעין הזויים, עם משבר המעברים, כולנו במצוקה זהה בסוגיית חטיבת ההתיישבות ותפקוד רמ"י ביהודה ושומרון"

מועצת יש"ע הודיעה (יום ג', 6.9.22) כי ראש מועצת גוש-עציון שלמה נאמן יתמנה ליו"ר הבא של מועצת יש"ע. הגשת המועמדות לתפקיד הסתיימה בשעה 20:00, נאמן הוא ראש המועצה היחידי שהגיש את מועמדותו לתפקיד ולכן לא יתקיימו בחירות לתפקיד. שלמה נאמן ייכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ויחליף את יו"ר מועצת יש"ע היוצא, דויד אלחייני.
אלחייני בירך הל מינוי ואיחל לנאמן הצלחה רבה: "שלמה הוא איש של עשייה שפועל בנחישות וביושר למען האמת והצדק. אני בטוח שעם הערכים האלו הוא יוביל בהצלחה את המשך הפיתוח של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. אמשיך להיות שותף פעיל במועצת יש"ע ואסייע לשלמה בכל שידרש".
שלמה נאמן הודה ליו"ר המועצה היוצא ואמר: "אני מודה לראשי המועצות שנתנו בי את האמון, אני רואה בכך אחריות גדולה ושליחות משמעותית להתיישבות ולעם ישראל. המשימה הראשונה שניצבת בפנינו היא לחזק את הריבונות והנוכחות היהודית במרחב. זו העת להתאחד מול מבקשי רעתנו - הרשות הפלשתינית וארגוני טרור נוספים שנלחמים בנו, בנשק חם וקר אבל גם במחרשות ובמשאבות בטון ולהמשיך לפעול לפיתוח וחיזוק ההתיישבות הישראלית ביהודה, בשומרון ובקעת הירדן".
במכתב המועמדות הרשמי ששלח שלמה נאמן בתחילת השבוע לראשי הרשויות ביהודה ושומרון, הסביר נאמן מדוע בחר להתמודד לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע: "גם אם הממשלות השונות חלוקות בדעתן בנוגע לעתיד כל אחת מהרשויות או הישובים שלנו, ישנם דברים בהם כולנו מאוחדים: כולנו מתמודדים עם דיני מקרקעין הזויים, עם משבר המעברים, כולנו במצוקה זהה בסוגיית חטיבת ההתיישבות ותפקוד רמ"י ביהודה ושומרון. כולנו נמצאים תחת שלטון צבאי ונאלצים לעבוד מול המנהל האזרחי במקום מול ממשלת ישראל. ובנוסף לכל אלו, אנו זקוקים בכל העת לעסוק בהסברה נמרצת ומקצועית הן ברחבי העולם, והן, גם אם אם ונה, כולנו עדיין צריכים לגיטימציה בעיניי אחינו המתגוררים בישראל הקטנה".
שלמה נאמן נבחר לראשות מועצה אזורית גוש-עציון בפברואר 2017 ומאז שימש חבר פעיל וחבר הנהלה במועצת יש"ע. לפני שנתיים וחצי הקים במועצת יש"ע מדור מזרח אירופה במטרה לחבר את קהל דוברי הרוסית בארץ ובחו"ל להתיישבות.
נאמן עלה ארצה ב-1990 ממחוז בירוביג'ן (בירת המחוז היהודי האוטונומי שבברית המועצות, כיום ברוסיה). ב-1991 עבר להתגורר בכרמי צור, שם הוא מתגורר עד היום.
נאמן בוגר ישיבת הר עציון, ואיש חינוך בהשכלתו, בוגר מכללת יעקב הרצוג. שירת בצבא בחיל השריון בחטיבה 401, סרן במילואים. לפני בחירתו לראש מועצת גוש-עציון, מילא שורה של תפקידים וביניהם: שליח הסוכנות יהודית לאוקראינה, מנהל חטיבה בסוכנות היהודית, דירקטור בשלוש חברות ציבוריות, יועץ לשר להגנת הסביבה ירושלים ומורשת, זאב אלקין. הוא נשוי לשלומית, יש לו חמישה ילדים וארבעה נכדים.

תאריך:  06/09/2022   |   עודכן:  06/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלמה נאמן / Shlomo Neeman
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
היו"ר איילת שקד מעוניינת לשבץ את נציג הבית היהודי יוסי ברודני במקום השלישי ברשימה כדי לעבור את אחוז החסימה    יועז הנדל מתנגד מחשש שהדבר ידחק את אמיתי פורת וצבי האוזר במורד הרשימה ועלול לחזק את גוש נתניהו
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות הדגיש שלא הובאה בפניו ראיה לכך שהגוף ופעיליו פעלו בשמו של גורם שלישי כלשהו שטרם נחשף    כן, ביקר השופט עמית בהחלטתו את העובדה שהעתירה כולה היא על סמך פרסומים בתקשורת, ולא נעשתה פנייה מוקדמת
עידן יוסף
בהודעה בעילום שם לא נכתב כי היא מטעם הליכוד, ויו"ר ועדת הבחירות קבע כי מדובר בהפרת חוק ברורה ונסיונות הליכוד להלביש פרשנויות על החוק אינם מקובלים
עידן יוסף
ברשימה שמציגים בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט קיבלו שלוש מחברי הכנסת של כחול לבן מקומות אחוריים ברשימה    איתן גינזבורג מהפעילים שבח"כים נדחק אחורה
איתמר לוין
חיות חייבה את עמוס גבעון בהוצאות, לאחר שדחתה בקשה שלישית שלו לפסול את שופט השלום צחי אלמוג - בקשות שכולן נשאו אופי ערעורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il