X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
ליברמן: 'שיטות נתניהו' - שקרים שחוזרים עליהם שוב ושוב
יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג את רשימת מפלגתו לבחירות לכנסת, שב וטען כי הליכוד ונתניהו פועלים ללא קווים אדומים אך נמנע מהשוואתו לשר התעמולה הנאצי בעקבות הביקורת שספג

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג את רשימת מפלגתו בבחירות לכנסת ה-25 ושב על הביקורת נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו - הפעם תוך הימנעות מכוונת מהשוואת שיטותיו לשיטות של יוזף גבלס.
אלה עשרת המקומות הראשונים ברשימת ישראל ביתנו:
1. השר אביגדור ליברמן
2. השר עודד פורר
3. ח״כ יבגני סובה
4. תא"ל במיל' שרון ניר
5. ח״כ יוליה מלינובסקי
6. השר חמד עמאר
7. ח״כ אלכס קושניר
8. עו"ד בתיה כהנא דרור
9. ח״כ פרופ' יוסי שיין
10. עו"ד לימור מגן תלם
״המשימה החשובה ביותר שלנו - היא למנוע מנתניהו והגוש הפונדמנטליסטי שלו להגיע ל-61 מנדטים, כי אנחנו יודעים בדיוק מה יקרה ברגע שנתניהו, דרעי, גפני, סמוטריץ' ובן-גביר יעלו לשלטון: פסקת ההתגברות, סגירת תיקי נתניהו, ביטול מוחלט של המונח "שוויון בנטל", ביטול חוק השבות, ביטול הדרישה ללימודי ליבה ושוד הקופה הציבורית. כל אחד שמצביע לנתניהו מצביע לחבילת החושך שתחזיר את מדינת ישראל שנים אחורה. רק ישראל ביתנו חזקה מפרידה בינם לבין השלטון. לכן, כל מאמציו של נתניהו זה לפגוע קודם כל באביגדור ליברמן ובמפלגת "ישראל ביתנו", בכל מחיר, אין קווים אדומים, אין מעצורים. גם השיטות הן שיטות נתניהו, ואני עוצר כאן ב'שיטות נתניהו'", אמר. בכך התייחס לביקורת שהוטחה בו כשטען ששיטות התעמולה של נתניהו דומות לאלה של שר התעמולה הנאצי.
לדברי ליברמן, שיטות נתניהו כוללות האשמות אבסורדיות, שחוזרים עליהן פעם אחר פעם, כל השופרות וכתבי החצר, עד שאנשים מתרגלים לאבסורד. "מכאן הדרך לחיסול פוליטי היא קצרה מאוד", אמר וכינה את הביקורת שהוטחה בו כ"עלילת הדם האחרונה". לדבריו, מדובר בחציית כל הקווים האדומים ובשקרים בכל משפט.
"אנחנו נמנע מנתניהו 61 מנדטים. אנחנו נמנע מאלו שבהיעדר 61 מנדטים לנתניהו ירוצו להקים יחד איתו ממשלת רוטציה. אנחנו נמנע מאלו שמוכנים למען השלטון להקים קואליציה עם דרעי וגפני בתמורה לנתינת יד לשוד הקופה הציבורית. אנחנו נדרוש הקמת קואליציה ציונית וליברלית, בלי נתניהו. ישראל ביתנו היא תעודת הביטוח כנגד קואליציה משיחית ופונדמנטליסטית. ישראל ביתנו היא תעודת ביטוח נגד שוד הקופה הציבורית", אמר.

תאריך:  12/09/2022   |   עודכן:  12/09/2022
+מראית עין של דמוקרטיה
08:40 13/09/22  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה

חברי הכנסת נבחרו תחת השם "ימינה" מתפצלים ל"ימין החדש" ולמפלגה ימנית נוספת "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי", במילים אחרות אם איילת שקד ובנט היו מתמודדים שוב, סביר להניח שהיו נותרים בחוץ. אבל הדמוקרטיה הישראלית מאפשרת קומבינות בעיניים עצומות לרווחה

מפלגת ימינה. התפצלה "והעולם שותק" [צילום: פלאש 90]
+עכשיו זה רשמי: שקד תרוץ בראש הבית היהודי
08:00 13/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ההסכם שבמסגרתו נקבע כי שקד תוביל את רשימת הבית היהודי יובא לאישור מרכז מפלגת הבית היהודי  ▪  שקד: שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל

שקד. חזרה ארבע שנים לאחור [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+סלאלחה לסמוטריץ': אתה מתייחס לציבור הערבי כאל סוג ב'
18:02 12/09/22  |  עידן יוסף

ח״כ עלי סלאלחה (מרצ) פנה בטוויטר לח"כ בצלאל סמוטריץ׳, שהציע להוציא מחוץ לחוק את המפלגות הערביות: ״אני מניח שהיית רוצה להוציא את כל הערבים מחוץ לחוק. ‏הישראלים כולם רוצים חיים משותפים בשוויון ובשקט, ואז אתה מגיע ומתייחס לציבור הערבי כאל סוג ב'. ‏בושה וחרפה״.

+סמוטריץ': להוציא את המפלגות הערביות אל מחוץ לחוק
17:06 12/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הציונות הדתית אומר כי ביום שבו המפלגות תומכות הטרור תוצאנה אל מחוץ לחוק ולא תוכלנה להתמודד יותר, ייפתח הפתח בחברה הערבית לייסוד הנהגה אזרחית אחרת, שמקבלת את האתוס המכונן של מדינת ישראל כמדינה יהודית ושואפת לשפר את חייהם ורווחתם של הערבים

סמוטריץ'. "השתלטות שיח פרוגרסיבי" [צילום: גלעד קוולרצ'יק]
+סמוטריץ': ניסיונות גנץ לתקוע טריז מסוכנים מאוד
16:30 12/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לדבריו של יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, שמנסה לחזק את קשריו עם המפלגות החרדיות. בוועידת כיכר אמר: "אנחנו חייבים לשמור על הביחד של המחנה הלואמי והנסיונות של בני גנץ לתקוע טריז מסוכנים מאד. אני מקווה שמה שאנחנו חושבים שהוא טוב - הוא לא טוב רק לנו אלא לכל עם ישראל, לשליחותו, לרווחתו ולחיים שלנו כאן כחלק ממצוות יישוב הארץ. בעזרת השם נעשה ונצליח".

[צילום: באדיבות כיכר השבת]
+יהדות התורה תרוץ כרשימה אחת
15:16 12/09/22  |  עידן יוסף

הסתיימה המחלוקת בין דגל התורה ואגודת ישראל. בשעות הקרובות צפויים הצדדים לחתום על הסכם. לפי ההסכם המסתמן, דגל התורה תוותר לאגודת ישראל וחסידות בעלז תוכל לבחור מוסד אחד שיוכנס לרשת החינוך העצמאי וילמד לימודי ליבה. לגבי שאר מוסדות החסידות, תתחייב דגל התורה שתפעל בהסכם הקואליציוני להגדלת התקציב למוסדות הפטור. בראש הרשימה יעמוד משה גפני מדגל התורה.
מוקדם יותר נשאל יו"ר שלומי אמונים, ח"כ מאיר פרוש, בוועידת כיכר השבת על הפיצול והשיב: "אני מקווה מאוד שנרוץ יחד ולא יהיה פיצול". הוא אישר לעיתונאי ישי כהן כי ביממה האחרונה גדלו הסיכויים לריצה משותפת וכי המחלוקת היא אידיאולוגית: "אם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין אומר משהו, מי אני שיהיה סבור אחרת? ומצד שני גם אם האדמו"ר מבעלזא סבור כפי שהוא סבור, זו גם אידיאולוגיה. עברנו חודשיים קשים, ולצערי עד כה לא הבנתי מדוע בדגל התורה דורשים פתאום לפתוח את ההסכם שנחתם אך לפני 16 חודשים".

[צילום: באדיבות כיכר השבת]
+מעוז דוחה את קריאת האיחוד מצד סמוטריץ' ובן-גביר
15:08 12/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר מפלגת נעם ח״כ אבי מעוז דחה בגלי צה"ל את קריאתם של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר להסכים להצעתם להשתלב במקום 11 ברשימה, ומבהיר כי סלע המחלוקת בינהם הוא מיקומו ברשימה: "אין מו"מ עם בן-גביר וסמוטריץ'. השותפות שירתה את כולנו בבחירות הקודמות. ככל שזה תלוי בי אני מוכן לחזור, אבל בשביל שותפות צריך שניים לפחות - והם כנראה לא רוצים. כשהם שמים אותנו במקום 11, הם הופכים אותנו לגלגל חמישי".

+שקד פרסמה מודעת בחירות אסורה
15:03 12/09/22  |  עידן יוסף

תחת הכותרת "הלב שלי בימין", פרסמה איילת שקד מודעת בחירות גדולה. על המודעה מופיעה אות פתק ההצבעה - ב', וזאת למרות שטרם נחתם הסכם עם הבית היהודי המחזיקה באות זו. פרסום מודעת בחירות שעליה אות פתק ההצבעה בטרם ניתן לכך אישור מוועדת הבחירות המרכזית אסור על-פי חוק.
בעקבות הפרסום, מדפיסה שקד שלט חדש בלי הפתק והאות ב׳. השלט המקורי שעובר על חוק הבחירות יוסר בקרוב.

+נתניהו: "לא מתכוון לפטר את היועמ"שית"
12:32 12/09/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

השיב בראיון בוועידת הכיכר: "אין לי כוונה לעשות את זה. אנחנו נקים גוף שתפקידו יהיה לפקח"  ▪  הוסיף: "לנבחרת יש קפטן ובבסוף המדיניות נקבעת באופן מסודר"

נתניהו. [צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: 'שיטות נתניהו' - שקרים שחוזרים עליהם שוב ושוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית אומר כי ביום שבו המפלגות תומכות הטרור תוצאנה אל מחוץ לחוק ולא תוכלנה להתמודד יותר, ייפתח הפתח בחברה הערבית לייסוד הנהגה אזרחית אחרת, שמקבלת את האתוס המכונן של מדינת ישראל כמדינה יהודית ושואפת לשפר את חייהם ורווחתם של הערבים
מירב ארד
השיב בראיון בוועידת הכיכר: "אין לי כוונה לעשות את זה. אנחנו נקים גוף שתפקידו יהיה לפקח"    הוסיף: "לנבחרת יש קפטן ובבסוף המדיניות נקבעת באופן מסודר"
מירב ארד
על-פי הדיווחים, מרכז הבית היהודי עדיין לא אישר את הריצה עם שקד ורבים מחברי המרכז מביעים התנגדות נמרצת למהלך    ההצהרה על ריצה משותפת נדחתה ליום אחר
יוסף אליעז
"אז עוד נותרתי איש "הליכוד" אך אחרי מספר שנים ביבי נגלה לי כאכזבה גדולה    האיש לא בחל בשקרים, בהשמצות ובגרימת פילוג בעם
עידן יוסף
החוק יקבע כי ממשלה ושר יכולים למנות יועץ משפטי כמשרת אמון שיעזור לבצע מדיניות    יו"ר הציונות הדתית: "מוטרד מזריקת קולות הימין לפח, מפציר בשקד לפרוש"
רשימות נוספות
סקר: גוש הימין מתחזק ל-61  /  עידן יוסף
מסתמן: איילת שקד תרוץ בראש הבית היהודי  /  איציק וולף
לפיד הציע למיכאלי ולגלאון שיריונים וסורב  /  איציק וולף
מירב, דחילק  /  דן מרגלית
בית המשפט העליון, הספר   /  ציפורה בראבי
לאן הגענו   /  ציפי לידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il