X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

פורסמה רשימת יש עתיד לכנסת ה-25. ברשימה, שהורכבה כרצונו של היו"ר, אין הפתעות, ויהיו בה:
1. יאיר לפיד; 2. אורנה ברביבאי; 3. מאיר כהן; 4. קארין אלהרר; 5. מירב כהן; 6. יואל רזבוזוב; 7. אלעזר שטרן; 8. מיקי לוי; 9. מירב בן ארי; 10. רם בן ברק; 11. יואב סגלוביץ; 12. בועז טופורובסקי; 13. מיכל שיר; 14. עידן רול; 15. יוראי להב הרצנו; 16. ולדימיר בליאק; 17. רון כץ; 18. מטי הרכבי; 19. טניה מזרסקי; 20. יסמין סאקס פרידמן; 21. עו"ד דבי ביטון; 22. משה טור פז; 23. סימון דוידסון.
שמות חדשים נוספים במקומות פחות ריאליים: 24. נאור שירי; 25. שלי טל מירון; 26. ירון לוי; 27. עו"ד עדי עזוז; 28. עו"ד עוז חיים; 29. מוחמד אבו אילהיגא ("שוקו"); 30. מיכל סלבני כבביה; 31. רוני פנטנש מלאכי; 32. תומר וינר; 33. רונית ארנפרוינד; 34. שגית גמליאל; 35. חנה גול; 36. ד"ר לידיה חטואל.

תאריך:  13/09/2022   |   עודכן:  13/09/2022
+כשהמבזים והרומסים מתחילים לדאוג
08:38 14/09/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

לא החינוך מדיר שינה מעיני "הדואגים"  ▪  מה שמדיר שינה הוא הצלחתו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו למנוע פיצול בגוש ומאז התותחים רועמים, השופרות והתועמלנים מובילים את קרב הבלימה, ספין לגוש שמנגד ללא כל תמורה כספית

לימוד ערכים [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
+השריונים בליכוד: נתניהו מתלבט בין גל הירש לצגה מלקו
00:24 14/09/22  |  עידן יוסף

השיריונים בליכוד: היו"ר נתניהו מתלבט בין גל הירש לצגה מלקו. בליכוד מנסים לשכנע את הירש לקחת את המקום ה-37 ולהיכנס בנורבגי אם תקום ממשלה, ומלקו תשובץ במקום ה-28 (חדשות 12). מלקו נפסלה בעבר מלהתמודד ברשימת כולנו של משה כחלון. שריונה ימלא את הייצוג החסר לעדה האתיופית בליכוד.

צגה מלקו [צילום: דוברות רשות השידור]
+סמוטריץ' ובן-גביר: נעם מסכנת את גוש הימין ואת הזהות היהודית
00:13 14/09/22  |  עידן יוסף

רשימת הציונות הדתית ועוצמה יהודית הגיבה להודעת נעם על כוונתה האפשרית להתמודד בנפרד: "צר לנו שמפלגת נעם לא מצטרפת אל האחדות והודיעה על ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין. נצחון הימין והמאבק על זהותה היהודית של המדינה מחייבים אפס סיכונים בשריפת קולות והקמת ממשלת שמאל פרוגרסיבית בראשות לפיד. כפי שהודענו, בע״ה בשעות הצהרים תוגש הרשימה לוועדת הבחירות".

+בתום פגישת הרבנים: מסתמן שנעם תתמודד עצמאית
23:29 13/09/22  |  עידן יוסף

בתום פגישת ההתייעצות של ח"כ אבי מעוז עם רבני מפלגת נעם, הכיוון המסתמן הוא שנעם תתמודד ברשימה עצמאית, אך הוחלט להיפגש מחר להמשך הדיון. מוקדם יותר היום נגש מעוז עם יו"R הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהבהיר לו כי מקום 11 ברשימה הוא ריאלי ויעץ לו לקבל את ההצעה.

+עסקת נתניהו-יהדות התורה: 3 מיליארד שקל לחינוך החרדי
23:17 13/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו וראשי יהדות התורה סיכמו כי אם יקים ממשלה לאחר הבחירות, מערכת החינוך החרדית תקבל תוספת תקציבית מ-1.2 מיליארד ש"ח כיום ל-3 מיליארד ש"ח סה"כ. חסידות בעלז ביקשה להכניס לימודי ליבה למוסדותיה על-מנת לקבל תקציבים רחבים כפי שהובטח בתמורה ללימודי הליבה. סוכם כי הצדדים ינסו לפתור את המשבר דרך מהפכה ותקצוב החינוך החרדי.
היום, מוסדות הפטור, שבהם לא לומדים ליבה, אמורים לקבל 55% מתקציבו של תלמיד בחינוך הממלכתי. אם אפשרות זו לא תצלח, או שתיפסל משפטית או מסיבה אחרת, תחפש הממשלה הבאה דרך לתקצב את חסידות בעלז (חדשות 13).
לפיד תקף את המתווה ובליכוד השיבו: "מי שלומד ליבה ימשיך ללמוד ליבה. הסטטוס-קוו נשמר, והחרדים לא קיבלו דבר שלא היו מקבלים מלפיד".

+"אימוני" קבלת קהל ליאיר לפיד בכינוס יש עתיד
21:44 13/09/22  |  עידן יוסף

בכינוס בחירות של יש עתיד בטבריה, ערך מפעיל אימונים לקהל כיצד לפרגן ליאיר לפיד ולקבל את פניו עם כניסתו לאירוע.

+יש עתיד: להכריז על ערוץ 14 כגוף פעיל בבחירות
21:36 13/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מפלגתו של יאיר לפיד טוענת כי היא ויתר מפלגות הקואליציה מותקפות באופן קבוע בשידורי הערוץ, כשמנגד פועל הערוץ להביא לבחירת נתניהו לראשות הממשלה באמצעות קידום הליכוד ושותפותיו

שידורי הערוץ [צילום: מסך עכשיו 14]
+סקר: לפיד מתחזק ל-24 מושבים, הליכוד נחלש
20:51 13/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מפלגתו של נתניהו עם התוצאה הנמוכה מזה חצי שנה, יש עתיד עם הישג שיא מתחילת מערכת הבחירות  ▪  גנץ ממשיך להחלש  ▪  צעירים בוערים עוקפת את הבית היהודי, אך שתיהן מקבלות 0 מושבים  ▪  איחוד בין מרצ והעבודה יעניק להן 9 מושבים

לפיד בכינוס בחירות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+התקדמות במו"מ בין שלוש מפלגות הרשימה המשותפת
20:21 13/09/22  |  עידן יוסף

התקדמות במו"מ בין שלוש מפלגות הרשימה המשותפת. גורמים המעורים בפרטים מעריכים בזהירות שיהיה אפשר להכריז על ריצה משותפת עד מחר (חדשות 12).

+הרוח הציונית מתפוגגת: יועז הנדל לא יתמודד בבחירות הקרובות
19:18 13/09/22  |  עידן יוסף

השר יועז הנדל (דרך ארץ) הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות, ובכך סתם את הגולל על האפשרות להתמודדות הרוח הציונית בבחירות. "אני פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית״, אמר.
לטענתו, הוא משלם מחיר פוליטי כבד על האמונות שלו, אך הוא אחראי על הטעיות הפוליטיות שעשה. "רציתי מאוד להיות הסולם שמוביל להקמת ממשלת אחדות. הבנתי כי להדיר חצי מהעם, ולא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית, רק מגביר את תחושת הקיטוב ופוגע בחוסנה של החברה. הממשלה האחרונה שהוקמה, והייתי חלק ממנה, הייתה בעיני מימוש החזון האישי שלי לאחדות. שמאלנים וימנים שישבו ביחד בקואליציה כדי לעבוד".

+שר האוצר: פשרת המתמחים - ספין אלקטורלי
16:39 13/09/22  |  איציק וולף

שר האוצר, אביגדור ליברמן, תוקף את הפשרה בעניין משמרות המתמחים שאליהם הגיעו ראש הממשלה, יאיר לפיד, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, אתמוך. לטענתו, מדובר בספין אלקטורלי לפני הבחירות.
"בתי החולים החזקים במרכז יתארגנו ראשונים, ואם אותם מתמחים יקבלו אופציה לעבוד ברמת גן או תל אביב - אף אחד לא ייסע לצפת או לנהריה. חלק גדול מהבוחרים של מרצ ויש עתיד מתל אביב והם החליטו החלטה צינית על חשבון הציבור", טען.

+מיכאלי נגד נתניהו: הדרך לעקוף את העסקנות היא עיגון המעמד של החינוך הממלכתי חרדי בחוק
15:48 13/09/22  |  מירב ארד

מיכאלי נגד הצהרת נתניהו לוותר על לימודי הליבה: "כשנתניהו מתחייב לאשר תקצוב מלא למוסדות חינוך שלא מלמדים לימודי ליבה, יש לזה השלכות קשות על המשק והכלכלה. אבל הפגיעה הקשה ביותר היא בצעירים החרדים עצמם שמונעים מהם את הכלים הבסיסיים להתמודד בעולם, מונעים מהם להשתלב ולפרנס את המשפחה שלהם בכבוד. ההחלטה הזו פוגעת קודם כל - בכם. הדרך לעקוף את העסקנות הנוראית הזו שגוזרת חיי עוני היא על ידי עיגון המעמד של החינוך הממלכתי חרדי בחוק, כמו החינוך הממלכתי והממלכתי דתי. ממ"חים שמציעים לימודי קודש לצד לימודי ליבה ומכינים את התלמידים לחיים עצמם. ככה תקבלו כלים לעתיד שלכם, ללא שום שינוי באורח החיים שלכם."

+"חברת מטא אינה ערוכה לבחירות בישראל"
12:10 13/09/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בין הממצאים: ברשת פייסבוק בישראל פועלים מספר רב של פרופילים מזויפים ואנונימיים בניגוד גמור לכללי הקהילה, חלקם נוקטים בפעילות עבריינית ללא הפרעה

מטא. העדר היערכות מתאימה [צילום: אריק ריסברג, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ללא הפתעות: פורסמה רשימת יש עתיד לכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
מירב ארד
בין הממצאים: ברשת פייסבוק בישראל פועלים מספר רב של פרופילים מזויפים ואנונימיים בניגוד גמור לכללי הקהילה, חלקם נוקטים בפעילות עבריינית ללא הפרעה
דן מרגלית
האיש מכר השבוע את הצומת החשוב בשינוי פניה של החברה החרדית; את הערעור הגדול על פולחן האישיות של שלטון אדמ"ורי עבש בנזיד של תמיכה בבחירות לכנסת
מיכאל מירו
חברי הכנסת נבחרו תחת השם "ימינה" מתפצלים ל"ימין החדש" ולמפלגה ימנית נוספת "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי", במילים אחרות אם איילת שקד ובנט היו מתמודדים שוב, סביר להניח שהיו נותרים בחוץ. אבל הדמוקרטיה הישראלית מאפשרת קומבינות בעיניים עצומות לרווחה
איציק וולף
ההסכם שבמסגרתו נקבע כי שקד תוביל את רשימת הבית היהודי יובא לאישור מרכז מפלגת הבית היהודי    שקד: שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג את רשימת מפלגתו לבחירות לכנסת, שב וטען כי הליכוד ונתניהו פועלים ללא קווים אדומים אך נמנע מהשוואתו לשר התעמולה הנאצי בעקבות הביקורת שספג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il