X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפיד. ימריא ביום שני [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
לפיד הצליח לארגן פגישה עם ארדואן בשולי עצרת האו"ם
במסגרת הביקור המדיני ינאם ראש הממשלה בעצרת השנתית של האו"ם, וייפגש עם המזכ"ל ועם ראשי הממשלות של בריטניה, יוון וטורקיה

ראש הממשלה יאיר לפיד ימריא ביום שני בלילה (19.9.22), לביקור מדיני בניו-יורק וישתתף בעצרת האו"ם השנתית, שם ינאם בפני עצרת האו"ם.
במהלך הביקור צפוי ראש הממשלה לפגוש את מזכ"ל האו"ם, אנתוניו גוטרש ומספר ראשי מדינות - ראש ממשלת בריטניה, אליזבת טראס; ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטאקיס ואת נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, שבשבועות האחרונים ניסה לפיד לקיים עימו פגישה.
כמו-כן, יפגוש לפיד את ראשי הארגונים המרכזיים של הקהילות היהודיות בצפון אמריקה. בנוסף, ישתתף רה"מ לפיד בכנס השנתי של ארגון FIDF. באירוע ישתתפו כ-500 מהתומכים הגדולים של הארגון הפועל לרווחת חיילי צה"ל בין השאר, במלגות לימודים.
לביקור יתלוו ראש המל"ל הד"ר איל חולתא, מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל, מנכ"ל משרד ראש הממשלה נעמה שולץ ומזכיר הממשלה שלום שלמה.
את הביקור ילוו גם שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, והקונסול הכללי בניו-יורק אסף זמיר.

תאריך:  18/09/2022   |   עודכן:  18/09/2022
+לפיד: כל תאונת דרכים מפרקת משפחה; אפשר למנוע רבות מהן
11:42 18/09/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה, יאיר לפיד, הצהיר כי הממשלה צפויה לשדרג את המאבק נגד תאונות הדרכים ואמר כי כל תאונת דרכים שעליה שומעים בתקשורת מפרקת משפחה.
"שרת התחבורה מרב מיכאלי תביא הבוקר לממשלה הצעת החלטה שתשדרג ותחזק את המאבק בתאונות הדרכים. המאבק הזה הוא בנפשנו. אני זוכר את הרגע שבו אני נכנס הביתה ושני ההורים שלי מחכים לי בכניסה, עומדים ובוכים, ואומרים לי שאחותי נהרגה בתאונת דרכים, בגיל 24. כל תאונה שאתם שומעים עליה בתקשורת, מפרקת משפחה. מה שהופך את זה לעוד יותר נורא הוא שהרבה מאוד מהתאונות האלה אפשר למנוע בעבודה נכונה", אמר.
ראש הממשלה הוסיף כי מדינת ישראל לא עשתה מספיק להיאבק בתאונות הדרכים. "בשנים האחרונות מדינות אחרות הצליחו להוריד בעשרות אחוזים את התאונות הקטלניות כי הן עבדו נכון. עכשיו הממשלה הזו עושה שינוי והולכת לעבוד גם בתחום הזה", אמר.

+הממשלה אישרה הקמת פורום הנגב לשת"פ אזורי
11:40 18/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

החלטה הממשלה ממסדת ומתקצבת את קבוצות העבודה של פורום הנגב, שנוסד השנה יחד עם ארצות הברית, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ומצרים  ▪  יפעל במיזמי פוד-טק, מים, אנרגיה, תיירות ואקלים וירחיב את שיתוף הפעולה האזורי במזרח התיכון

הקמת פורום הנגב - המשך לפסגת הנגב מחודש מרס [צילום: ג'קלין מרטין/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גיל / Avi Gil  אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אסף זמיר / Asaf Zamir  בני גנץ / Benny  Gantz  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רג'פ טאיפ ארדואן / Recep Tayyip  Erdogan  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד הצליח לארגן פגישה עם ארדואן בשולי עצרת האו"ם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
הממשלה אישרה פה אחד את הצעת שרת התחבורה להקים רשויות מרחביות לתחבורה    כל רשות מקומיות תשויך למרחב תחבורתי לפי זיקות תחבורתיות בין הרשויות    ככל שיאושר קידום החקיקה, יואצלו לרשויות סמכויות נרחבות לפרסום מכרזי תחבורה ציבורית, אכיפה ועוד
מירב ארד
עיקרי ההחלטה: תוכנית חינוך להייטק כבר משנת הלימודים הנוכחית, הגדלת כמות האוכלוסיות בתת ייצוג בהייטק, התאמת עולם האקדמיה להייטק, עידוד עולים להשתלב בתעשיית ההייטק הישראלית, יותר מקצועות הייטק בשירות המדינה ומומחים זרים להייטק הישראלית
עידן יוסף
בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה: "ישראל מנהלת מערכה מדינית מוצלחת. זה עוד לא נגמר, זו דרך ארוכה, אבל יש סימנים מעודדים"    "בעקבות האמריקנים, אתמול הודיעו מדינות אירופה שהסכם הגרעין עם אירן אינו עומד להיחתם"
עידן יוסף
שר המשפטים לשעבר נסים: "מה שנוח לממשלה - הכל מתמלא מלוא החופן, גם דברים שלא נעשו בעבר"    שר המשפטים לשעבר פרידמן: "מקווה מאוד שזו התחלה של איזושהי בקרה על היועמ"ש"
מירב ארד
שופטי בית המשפט העליון הוציאו צו על תנאי נגד היועמ"שית שדחתה את הצעתם לשקול לאשר את מינוי מזוז ליו"ר לזמני בלבד - לצורך בחירת הרמטכ"ל    מזוז מונה על-ידי הממשלה ליו"ר הוועדה למינויי בכירים לתקופה של שמונה שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il