X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סילמן. תוכל להתמודד? [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
מרצ: עידית סילמן מנועה מלהתמודד לכנסת
בעתירה שהגישה ח"כ גבי לסקי לוועדת הבחירות המרכזית נטען כי סילמן לא התפטרה מהכנסת בסמוך לפרישתה מן הסיעה בהתאם לחוק ולכן לא ניתן לשבץ אותה ברשימת הליכוד לכנסת ה-25

מפלגת מרצ הגישה (יום ב', 19.9.22) לוועדת הבחירות המרכזית בקשה לפסילת התמודדותה של עידית סילמן בבחירות הקרובות במסגרת מפלגת הליכוד. הבקשה הוגשה ע״י חברת הכנסת גבי לסקי ובא-כוחה של המפלגה עו״ד אורי הברמן.
בעתירה נטען כי סילמן פרשה מהסיעה במסגרתה נבחרה לכנסת ה-24 - וזאת הן במפורש והן בעקיפין ובאמצעות מעשיה ומחדליה - מבלי שהתפטרה מכהונתה בכנסת בסמוך לכך, ולפיכך ובהתאם להוראות סעיף 6א לחוק יסוד: הכנסת, היא מנועה מלהתמודד בבחירות לכנסת ה-25 ברשימת הליכוד, ודין מועמדותה – להיפסל.
ממרצ נמסר: "מדובר בדריסת רגל גסה של החוק על-ידי הליכוד וסילמן. נתניהו ממשיך להתעלם מהחוק הישראלי, על השוחד, המרמה והפרת האמונים אפשר להוסיף גם פגיעה על טוהר הבחירות".
כזכור, שריין יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, את סילמן ברשימה לכנסת.

תאריך:  19/09/2022   |   עודכן:  19/09/2022
+מיכאלי נגד וולדיגר: אין מעשה נבלה מכוער ומטונף יותר
23:48 19/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה תקפה בחריפות את חברת הכנסת מהציונות הדתית בפרשת הילדה הטרנסג'נדרית בבית הספר בגבעת שמואל  ▪  מיכל וולדיגר לחברי העבודה: "תצעקו עד מחר, ואני אמשיך לעשות את שלי בשקט ובשלווה"

מיכאלי. "הפגנות נגד חיים של ילד בן 8" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+שקד נגד שיקלי: "מריונטה של נתניהו"
18:08 19/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר בית יהודי, השרה איילת שקד, תקפה ברדיו 103 את עמיחי שיקלי, ואמרה כי הוא "מריונטה של נתניהו, אדם שהפיל את חוק האזרחות - מוטב שיישב בשקט". על כך שבכל הסקרים היא אינה עוברת את אחוז החסימה, אמרה: "אני ממשיכה לרוץ עד הסוף. אנחנו נעבור בגדול".
עוד אמרה שקד: "שישפטו אותי על-פי מעשים. לא איתמר בן-גביר ולא בצלאל סמוטריץ' עשו עשירית ממה שעשיתי בחיים הפוליטיים שלי". מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "לא מפתיע שמי שהפכה לשרה בזכות תומכי הטרור מהתנועה האיסלאמית ממשיכה לגרום נזק למחנה הימין וכעת רצה בריצת אמוק לעבר שריפת קולות. אנו קוראים לשקד לפרוש מהמרוץ מיד".

+בן-גביר: אגיע להפנינג בחירות בבית ספר בליך
17:16 19/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, הודיע כי יגיע מחר בבוקר לתיכון 'בליך' ברמת גן, להפנינג יום הבחירות של בית הספר. במסגרת ביקורו, יישא בן-גביר דברים בפני התלמידים. ביקורו הקודם בבית הספר ספג גינויים מצד מפלגות השמאל.

ביקורו הקודם של בן-גביר בבליך
+מועצת ארגוני הנשים: לדעתו של בן-ברק לנשים דתיות המקפידות על כיסוי ראש אין זכויות
16:52 19/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר מועצת ארגוני הנשים, אושרית סטבון, מגיבה לדברי ח"כ רם בן-ברק, ואומרת כי "המוסר הכפול והצביעות זועקים כאן מכל מילה במשפט אחד של רם בן ברק. בעוד שליועצת הפרלמנטרית שלו הזכות ללכת עם חיג'אב מלא לפי צו מצפונה ודתה וכפי שראוי, הרי שבמקרה של עיתונאית או קריינית דתייה, זכויות הפרט הגיעו לקיצן".
סטבון הוסיפה: "אני רוצה להאמין שהיועצת הפרלמנטרית שלו נבחרה בזכות כישוריה, וכך גם הדין כלפי כל קריינית או עיתונאית שנמצאת בערוצי התקשורת עם כיסוי ראש או בלעדיו. אף קריינית עם כיסוי ראש לא נבחרה 'למרות הכיסוי ראש' ולא נבחרה 'בגלל הכיסוי ראש', אלא אך ורק בזכות כישוריה המקצועיים, אל על-פי דעתו של ח"כ בן ברק לנשים דתיות המקפידות על כיסוי ראש אין זכויות, ועליהן להיות ממודרות מהזירה הציבורית עד שיתיישרו על-פי תפישתו וראיית עולמו על קוד הלבוש ה'הנכון'. כמה החפצה זולה ומעליבה במשפט אחד".

+גנץ: לפיד קיבל ממשלה, לא הקים אותה
16:40 19/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, עוקץ את יו"ר יש עתיד, רה"מ יאיר לפיד. בכנס המשילות והביטחון האישי של "השומר החדש" בשיתוף ישראל היום, אמר גנץ: "אני לא רואה את יאיר מצליח להקים ממשלה. הוא קיבל ממשלה אבל לא הקים אותה. אבל בשביל זה יש בחירות ונקבל כל תוצאה. אני מאמין שהמחנה הממלכתי מדבר אל הרבה אנשים בחברה הישראלית ואנשים יכירו שאנו הפתרון".

+רם בן-ברק: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"
15:48 19/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חבר הכנסת מיש עתיד בפליטת פה שממנה השתמע כי הוא מבקש לפגוע בציונות הדתית  ▪  הציונות הדתית: "עוד ח"כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה"  ▪  בן ברק: "כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ'-בן-גביר זה יהיה בכפייה"

בן ברק. עוד פליטת פה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרצ: עידית סילמן מנועה מלהתמודד לכנסת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הלוואי שהעתירה תצליח-לא מגיע  ל"ת
פרס לתחמנית  |  20/09/22 01:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
גורמים בחד״ש-תע״ל העבירו מסר ליו"ר יש עתיד כי יראו מהלך שכזה בחומרה    ביש עתיד הוחלט שלא לתמוך בפסילה בנימוק שביהמ"ש הכריע בעניין    בסביבת לפיד חוששים שהתנגדות לבל"ד דווקא תעצים את כוחה
עידן יוסף
חברי הכנסת והמועמדים מהימין הגיעו לגבעת הראל והתחייבו כי לא תוקם ממשלה ללא הכנסת הסדרת ההתיישבות הצעירה בקווי היסוד    בפורום ביקרו את אי-הגעת השר כהנא מהמחנה הממלכתי: ״מי שלא מתחייב לשים את הסדרת היישובים הצעירים בכל הסכם קואלציוני לא יכול להחשיב עצמו כחלק מהמחנה הלאומי והציוני״
עידן יוסף
המחנה הממלכתי עולה מעט ל-13 מושבים    שלוש מפלגות בגוש לפיד מגרדות את אחוז החסימה    בית יהודי עדיין רחוקה מאחוז הסימה
עידן יוסף
למרות היותה יושבת-ראש המפלגה, מבינה חגית משה שסיכוייה להיבחר אפסיים, ולכן העדיפה שלא להתפטר מתפקידה כחברת מועצת עיריית ירושלים
משה כרמל
ראיתי את ביבי מציע לבטל את מכון התקנים    ועם כל הכבוד וההערכה זו הצעה לשפוך את התינוק עם המים    מטרת המכון, לפי חוק התקנים, היא: להבטיח רמה נאותה של טיב המוצרים ובעיקר עבור האזרח הקטן    מי יגיד לו שמוצר הוא בטיחותי ותקין עבורו ועבור משפחתו? החברה המשווקת? בעלי העניין? הוא צריך גוף בלתי תלוי    לתקן - כן, לשנות מבנה - אולי, להרוס - לא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il