X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פלשתינים אוחזים אבנים כדי ליידות על חיילים [צילום: וויסאם השלמון/פלאש 90]
זרק בקת"ב על לוחמים ליד י-ם ונורה למוות
המחבל פאיז ח'אלד דמדום בן ה-18 נורה כשיידה בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון ליד ירושלים המשטרה: "במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב איו"ש בכפר אלעיזריה התפתחו הפרת סדר - שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות" לוחם מג"ב נפצע מאבנים בכפר נעלין

ההתפרעויות בשטחי יהודה ושומרון נמשכות: לוחם מג"ב נפגע קל (שבת, 1.10.22) מיידוי אבנים בכפר בפלשתיני נעלין.
באותה העת, פאיז ח'אלד דמדום, בן 18 שיידה בקבוקי תבערה באלעיזריה (בית עאניה) שממזרח לירושלים נורה ונהרג לאחר שיידה בקבוקי תבערה לעבר כוח משמר הגבול סמוך לאלעיזריה (בית עאניה) שממזרח לירושלים. פלשתינים הצליחו ליצור פרצה בחומת ההפרדה באבו דיס, כוחות מג"ב השתלטו על האירוע.
האירוע בו נהרג הצעיר הערבי התרחש בזמן שכוח משמר הגבול נסע ליד חומת ההפרדה באזור אבו דיס, דרך העיירה הפלשתינית אלעיזריה - אז החלה הפרת סדר שכללה זריקת מטענים ולוחות שיש על הלוחמים. לפי אחד הדיווחים, המחבל שנהרג השליך בקבוק תבערה היה רכוב על אופנוע, וכשניסה להשליך בקבוק נוסף - נורה למוות בידי לוחמי משמר הגבול.
הכוחות נסעו לאבו דיס בעקבות דיווח על פרצה בגדר ההפרדה, כאשר מספר פלשתינים התאספו ליד הגדר ובאמצעות שריפה וכלים כבדים יצרו פרצה בחומה. כוחות מג"ב השיגו שליטה על האירוע.
מהמשטרה נמסר כי "במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב איו"ש בכפר אלעיזריה התפתחו הפרת סדר שכללו יידוי אבנים, זריקת מטעני חבלה ובקבוקי תבערה לעבר כוחותינו שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך הפעילות, נוטרל בירי חשוד שניסה ליידות בקבוק תבערה לעבר כוחותינו. החשוד קיבל טיפול רפואי ראשוני על-ידי הכוחות ופונה מהמקום על-ידי כוחות הרפואה המקומיים".
כ-80 התרעות על פיגועים
במערכת הביטחון הגבירו כוננות לקראת יום הכיפורים שיחל בעוד שלושה ימים, ובמערכת הביטחון הצטברו כ-80 התרעות על פיגועים ברחבי הארץ. בצה"ל הוחלט להטיל סגר מלא על יהודה ושומרון במהלך החג.

תאריך:  01/10/2022   |   עודכן:  01/10/2022
+סמוטריץ': המתיישבים בשומרון חוזרים לחיות כברווזים במטווח
09:03 02/10/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, הגיב על פיגוע הירי שאירע הבוקר בשומרון ואמר כי בחסות ראש ממשלת מעבר שחוזר לדיבורים על מדינה פלשתינית ושר ביטחון כושל ששבוי בקונספציית אוסלו מתרחשת ביהודה ושומרון בחודשים האחרונים הסלמה ביטחונית מסוכנת שלא זכורה שנים רבות והמתיישבים חוזרים לחיות כמו ברווזים במטווח שחייהם הפקר.
"גנץ ולפיד כובלים את ידי צה"ל ומסרבים לאפשר לו מבצע רחב היקף להחזרת הביטחון ולמיגור הטרור בצפון השומרון. בקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה לאומית שתגן על חיי אזרחי ישראל ותחזיר את הביטחון והגאווה הלאומית", אמר.

+פצוע קל בפיגוע ירי סמוך לאלון מורה
08:24 02/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

פלשתיני ירה לעבר רכב פרטי ולעבר אוטובוס בקטע הכביש שבין אלון מורה לבית פוריק  ▪  נהג הרכב נפצע קל בגבו  ▪  ראש מועצת השומרון: הממשלה מפקירה את התושבים לגל טרור שהרשות הפלשתינית מחממת

[צילום: תיעוד פלשתיני שהופץ ברשתות החברתיות]
הרכב שנפגע הבוקר מן הירי [צילום: מועצה אזורית שומרון]
+פצוע ישראלי בתקיפת פלשתינים מכפר חוסן
00:05 02/10/22  |  עידן יוסף

סמוך לשעה 20:30 דווח על ישראלי שהותקף באבנים ע"י פלשתינים בכפר חוסן סמוך לביתר עילית. הוא חולץ ע"י כוח צבאי וכנראה התפנה עצמאית לשערי צדק.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+בקבוק תבערה הושלך על לשכת בן-גביר בשמעון הצדיק
22:10 01/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ בן-גביר: "ההסתה הפרועה של גנץ ולפיד מתירה את דמי"  ▪  ח"כ יאיר גולן פוסל את בן-גביר אך לא את בל"ד: "מטפחים בתוכנו מפלגה שהמצע שלה הוא גזעני שדורש שחוקי הפרדה בין יהודים ללא יהודים. זה דבר מטורף. 12 מנדטים!"

הבקבוק שהתלכח בלשכה המאולתרת [צילום: מצלמת אבטחה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זרק בקת"ב על לוחמים ליד י-ם ונורה למוות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אמן ואמן.זה הזמן לטפל במחבלים ל"ת
בדיוק כך  |  1/10/22 21:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
פתחי חאזם, אביו של המחבל שעשה את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב הפך לסמל החדש של הטרור הפלשתיני נגד ישראל    הוא מסרב להסגיר את עצמו לידי הרש"פ או לידי ישראל וגורמי הביטחון מעריכים כי זהו רק עניין של זמן עד שייעצר או יחוסל
יוני בן-מנחם
מערכת הביטחון בישראל מדואגת מהתחזקות הפעילות של חמאס בגדה שמנסה להגביר את פיגועי הטרור ולזעזע את יציבות הרש"פ. ראש השב"כ שיגר אזהרה לסינוואר, אך בחמאס דוחים אותה על הסף. לישראל ולרש"פ יש אינטרס משותף להילחם נגד חמאס
איתמר לוין
כוחות הביטחון חיסלו במחנה הפליטים ג'נין את עבד חאזם, אחיו של המחבל שרצח שלושה בני אדם בחודש אפריל    הפלשתינים מדווחים על חמישה הרוגים בצידם ולפחות 10 פצועים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ברכה, פיגוע בניו-יורק, סיפור מהעבר הלא-רחוק, הדובר הכחיש וקנסות    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)    כתיבה וחתימה טובה    "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה" (מתוך הפיוט, "אחות קטנה")
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ האשים באו"ם את ישראל כי איננה פרטנר למשא-ומתן ואינה מעוניינת בשלום. אכזבה בשטחים מנאומו אשר לא הצליח להשיג מעמד של מדינה חברה ל"פלשתין" באו"ם ונכשל בעידוד הקהילה הבינלאומית לכפות על ישראל נסיגה לקוי 67'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il