X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחסום שבו בוצע פיגוע הירי הערב [צילום: ארגון הצלה]
לוחמת צה"ל שנורתה בפיגוע בשועפט מתה מפצעיה
מחבל ירה לעבר לוחמת צה"ל בת 18 ומאבטח בן 30 שהיו במחסום סמוך למחנה הפליטים שועפט ונמלט לתוך מחנה הפליטים

פיגוע ירי במחסום סמוך למחנה הפליטים שועפט (שבת, 8.10.22): לוחמת צה"ל בת 18 נפצעה באופן אנוש ובלילה מתה מפצעיה. הודעה נמסרה למשפחתה. מאבטח בן 30 שהיה במקום נפצע בינוני עד קשה. מחבל חלף על פני השניים וירה לעברם. לאחר מכן נמלט מן המקום. סייען פלשתיני שהסיע אותו אל המחסום הסגיר עצמו לידי כוחות המשטרה.
הלוחמת הצעירה הועברה לבית החולים הדסה הר הצופים תוך שהצוות הרפואי מבצע בה פעולות החייאה. בלילה כאמור נפטרה מפצעיה. הצעיר הפצוע הועבר גם הוא לבית החולים בהר הצופים כשהוא סובל מפציעות ראש, צוואר וחזה, וכשמצבו לא יציב. לאחר כמה שעות הועבר לבית החולים הדסה עין כרם לניתוח נירוכירורגי. צעירה נוספת שנפצעה קל מנתז של הירי טופלה במקום.
חובש רפואת חירום במד"א, שמעון זלץ, ומנהל מרחב ירושלים במד"א, אורי שחם, סיפרו כי כאשר הגיעו אל זירת הפיגוע הבחינו בשני פצועים. "העלינו אותם מיד לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה של הצעירה בשנות ה-20 קשה מאוד ומצבו של הצעיר כבן 25 קשה. טיפלנו במקום גם בצעירה במצב קל מאוד שנפצעה מנתז".
בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ואשר צולם שניות לאחר הפיגוע מתוך אוטובוס פלשתיני ניתן לראות את רכב המחבלים הלבן נמלט מן המחסום.
כוחות משטרה ומג"ב בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, בזירת האירוע וכוחות נוספים לרבות כוחות מיוחדים ומסוק היחידה האוירית במשטרה, עורכים סריקות אחר החשוד במעשה במעגלים רחבים. כוחות גדולים של מחוז ירושלים ומג״ב, בשילוב יחידות משטרתיות מיוחדת ומסוק המערך האווירי של משטרת ישראל, ממשיכים לפעול באזור מ.פ שועפט במצוד אחר המחבל והמעורבים בפיגוע. כוחות המשטרה פועלים במחנה הפליטים שועפט לטיפול בהפרות סדר במקביל לסריקות שביצעו באזור.

שניות אחרי הפיגוע סמוך לשועפט
[צילום: רשתות חברתיות]

המחסום שבו בוצע פיגוע הירי [צילום: דוברות המשטרה]
תאריך:  08/10/2022   |   עודכן:  09/10/2022
+כוח ימ"מ פשט בשועפט על ביתו של המחבל שביצע אמש פיגוע
11:00 09/10/22  |  איציק וולף

כוח שיטור של הימ"מ פשט הבוקר (יום א', 9.10.22) בשועפט על ביתו של המחבל שרצח אמש את לוחמת צה"ל, סמל נועה לזר ז"ל, במחסום שועפט.

+הפיגוע בירושלים מדגיש את אסטרטגיית "איחוד הגזרות"
10:32 09/10/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

הפיגוע בירושלים הוא חלק מהמאמץ של ארגוני הטרור לחדש את אסטרטגיית "איחוד הגזרות" שחמאס קבע במאי 2021 בעקבות האירועים בהר-הבית  ▪  ארגוני הטרור העבירו מסר אזהרה לישראל באמצעות המודיעין המצרי כי המשך עליית יהודים להר-הבית ופעילות צה"ל בצפון הגדה יביאו להסלמה בגבול רצועת עזה

זירת הפיגוע אמש סמוך לשועפט [צילום: דוברות המשטרה]
+הותר לפרסום: סמל נועה לזר נרצחה בפיגוע
08:14 09/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

סמל לזר ז"ל שירתה כלוחמת מעברים בגדוד ארז של המשטרה הצבאית ונורתה למוות בידי מחבל במחסום שועפט  ▪  בבית החולים הדסה עין כרם עבר הפצוע השני בפיגוע ניתוח נירוכירורגי

סמל לזר ז"ל, בת 18 במותה [צילום: דובר צה"ל]
+גדודי חללי אל אקצה קיבלו אחריות על הפיגוע בשועפט
00:53 09/10/22  |  איציק וולף

גדודי חללי אל אקצה של ארגון הפתח, השולט ברשות הפלשתינית, קיבלו אחריות על פיגוע הירי שהתרחש הערב במחסום שועפט, סמוך לירושלים.

+השר בר-לב: כוחות הביטחון יתפסו את המחבל חי או מת
23:13 08/10/22  |  איציק וולף

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב קיבל עידכונים על הפיגוע בירושלים, והוא עושה את דרכו למקום. "זהו ערב קשה. משטרת ישראל וכוחות הביטחון מנהלים כעת מצוד אחר המחבל, והם יניחו עליו את היד, חי אות מת", אמר.

+ראש הממשלה: הטרור לא ינצח אותנו
23:11 08/10/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה, יאיר לפיד, מקבל עידכונים שוטפים על פיגוע הטרור הערב בירושלים ועל פעילות כוחות הביטחון במרחב.
"פיגוע חמור במעבר שועפט. כוחות הביטחון פועלים בשטח כדי לשים ידם על המחבל. ימי חג, כוחות רבים פרוסים בשטח ועושים ימים ולילות בהגנה על אזרחי ישראל. הלב הערב עם הנפגעים ובני משפחותיהם. הטרור לא ינצח אותנו, אנחנו חזקים גם בערב הקשה הזה", אמר.
עוד נמסר מלשכת ראש הממשלה כי לפני כניסת שבת קיים ראש הממשלה הערכת מצב ביטחונית לקראת הימים הקרובים בדגש על היערכות הכוחות בירושלים והר-הבית כמו גם ביתר רחבי הארץ.

+המתאם מטעם האו"ם: מזועזע מההידרדרות הביטחונית
22:06 08/10/22  |  איציק וולף

המתאם המיוחד של האו"ם לתהליך השלום במזרח התיכון, טור וונסלנד, הגיב על הפיגוע שהתרחש במזרח ירושלים ואמר כי הוא מזועזע מהמצב הביטחוני המידרדר, כולל העלייה בעימותים המזוינים בין פלשתינים לכוחות הביטחון הישראלים בגדה המערבית הכבושה, כולל מזרח ירושלים.
"מתחילת השנה נהרגו לפחות כמאה פלשתינים, בהם ילדים, על-רקע עלייה משמעותית בפעולות הצבאיות הישראליות בגדה המערבית הכבושה, לרבות בשטח א'. באותה תקופה נהרגו 16 ישראלים בתוך ישראל בגל של פיגועים בידי פלשתינים וערבים ישראלים. האלימות הגוברת בגדה המערבית הכבושה מתדלקת אווירה של פחד, שנאה וכעס. חיוני להפחית את המתחים מיד כדי לפתוח את המרחב ליוזמות חיוניות שמטרתן לבסס אופק פוליטי בר קיימא", טען.
עוד אמר כי שבריריות המצב מדגישה את הדחיפות של שינוי הדינמיקה בשטח, תוך התייחסות לסוגיות הביטחוניות והפוליטיות העומדות בבסיסן, המתדלקות את חוסר היציבות הנוכחי.

+ח"כ בן גביר: אינתיפדת גנץ כאן, פיגוע רודף פיגוע ואין מושיע
21:55 08/10/22  |  איציק וולף

ח"כ איתמר בן גביר תקף את שר הביטחון ואת הממשלה בעקבות פיגוע הירי שאירע הערב במחסום שועפט.
"אין משילות, יש רפיסות. אינתיפאדת גנץ כבר כאן, פיגוע רודף פיגוע ואין מושיע. גנץ הוא איש שמאל קיצוני שלא לומד לקח וממשיך במדיניות החולשה כלפי האויב שמחכך ידיו בהנאה ורואה כיצד גנץ מפנה יישובים של יהודים ונפגש עם הטרוריסט אבו מאזן. נמאס מאוזלת היד של מקבלי ההחלטות שפוגעות בבטחון האישי של חיילי צה"ל והתושבים שהפכו להיות כברווזים במטווח ואין דין ואין דיין. צריכים לחזור לסיכולים הממוקדים ולכתוש את המחבלים בכל מקום שהם. מי שנותן פרס לטרור, אסור לו להמשיך בתפקידו. גנץ, לך הביתה", אמר.

+השרה מיכאלי: סומכת על כוחות הביטחון שיגיעו למחבלים המתועבים
21:53 08/10/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, הגיבה על פיגוע הירי שהתרחש הערב במחסום סמוך למחנה הפליטים שועפט ואמרה כי היא סומכת על כוחות הביטחון שלנו שיגיעו במהרה למחבלים המתועבים האלה. "כולנו יחד מאוחדים במלחמה נגד הטרור שמאיים עלינו כאן", אמרה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוחמת צה"ל שנורתה בפיגוע בשועפט מתה מפצעיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
חוסיין א-שיח', יורשו המיועד של אבו מאזן, נועד בוושינגטון עם בכירים בממשל האמריקני לפגישות שעסקו במצב הביטחוני בגדה ובהחייאת רעיון שתי המדינות    חידוש הדיאלוג המדיני בין ארה"ב לרש"פ אחרי הפסקה של חמש שנים מסמל גם מתן לגיטימציה של הממשל למי שסומן כממשיך דרכו של אבו מאזן
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע כי הממשל האמריקני מנהל מגעים עם ממשלת לבנון בניסיון שתחזור בה מחלק מן ההערות שהציגה בטיוטת הסכם הגבול הימי עם ישראל    "להימנע מתרועות מלחמה"
רבקה שפק ליסק
הבעיה היא המנהיגות שלכם    מערכת החינוך של הרשות הפלשתינית עושה לכם שטיפת מוח    המפות בחדרי הלימוד אינן כוללות את ישראל שזה סילוף של המציאות    מחנכים אתכם לשאוף למציאות דמיונית
איציק וולף
המחבל חשוד בביצוע פיגוע הירי לעבר האוטובוס והמונית בכביש המוביל לאלון מורה    צה"ל ושב"כ: מכירים טענה על שני אנשי תקשורת שנכחו במרחב הלחימה ונפצעו
איתן קלינסקי
האירועים ההיסטוריים בחיי העם היהודי בשנים 136-132 לספירה מקבלים את מלוא ההערכה מהמשיחיות, שהשתלטה על ספרי הלימוד שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il