X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו ויריב לוין. שרה קובעת? [צילום: AP]
מחלוקת בליכוד: בקמפיין קוראים להתעלם משקד, שרה נתניהו מתנגדת
רעיית יו"ר הליכוד תומכת בדרישה לתקוף את יו"ר בית יהודי מעל כל במה בכירים במפלגה טוענים מנגד: זה רק מחזק אותה כרגע, לפי המסרים שהועברו לח"כים, המתקפה נמשכת ושקד יורדת בסקרים

שלושה שבועות לבחירות, ובישראל היום דווח (יום ד', 12.10.22) כי סביבת נתניהו נחלקה לאחרונה בשאלת האסטרטגיה כלפי יו"ר בית יהודי איילת שקד, שנמצאת בסקרים מתחת לאחוז החסימה.
ח"כ יריב לוין, אשר משתתף באופן תדיר בישיבות הקמפיין המצומצמות, ובכירים נוספים בקמפיין הליכוד, טוענים כי צריך להתעלם משקד ולא לתקוף אותה באופן אישי או לקרוא לה לפרוש. לטענתם, ההתקפות רק מחזקות אותה ואם היא תרוץ עד הסוף, במצב הנוכחי היא תשרוף יותר קולות לגוש השמאל. טענה זו, אשר בכירים בקמפיין תומכים בה, לרבות לוין, כאמור מתבססת גם על סקרים אשר מראים כי אם שקד תפרוש - גנץ יתחזק במושב אחד.
לישראל היום נודע כי מי שמתנגדת לקו ההתעלמות משקד היא שרה נתניהו, אשר משתתפת בישיבות הקמפיין של הליכוד ותומכת בדרישה לתקוף את שקד מעל כל במה ולקרוא לה לפרוש.
מקורות בליכוד טוענים כי לאור הקו של שרה נתניהו הסתובב יו"ר הליכוד במעוזי המגזר הדתי־לאומי, כמו בבית כנסת במודיעין שבו תקף באופן אישי את שקד, כשאמר כי "היא אומרת שלא תלך לממשלת שמאל ועכשיו יושבת בממשלת שמאל. מדברת ימין ועושה שמאל. שמרה על הממשלה הזאת. במשרד המשפטים היא לא עשתה כלום".
בינתיים מצבה בסקרים של בית יהודי בראשות שקד אינו טוב. אצל מנו גבע - שקד מאבדת חצי אחוז בתוך שבוע ויורדת מ-2.5 ל-2 אחוזים. אצל דודי חסיד בכאן 11, שקד הייתה ב-1.10 2.2 וירדה ל-1.6 אחוז - אובדן של 0.6 אחוזים. אתמול הופץ סקר בציבור הדתי לאומי שבו נבחן המשך ההתמודדות של שקד. בין היתר נשאלו המשתתפים האם הם מאמינים לטענה כאילו פרישת שקד תביא לחוסר הכרעה בין בגושים ולהליכה לבחירות שישיות.

תאריך:  12/10/2022   |   עודכן:  12/10/2022
+נתניהו ובן-גביר חילקו גזרות ביניהם להבאת מצביעים
21:26 12/10/22  |  עידן יוסף

בפגישתם היום סיכמו נתניהו ובן-גביר לפעול בתיאום הן בנוגע לגזרות שבהן ימקדו את הקמפיין והן במהלכים תקשורתיים משמעותיים. הפעם, שני הצדדים לא מעוניינים בחיזור אחרי בוחריהם, ולכן ניסה נתניהו למקד את בן-גביר בקהל המסורתי ובקהלים שלא יצאו להצביע בפעם הקודמת (חדשות 12).

+מבקר הליכוד בודק שימוש במשאבי המפלגה לקידום ספרו של נתניהו
18:25 12/10/22  |  עידן יוסף

מבקר הליכוד שי גלילי במכתב לנתניהו: בודק את הטענות על שימוש במשאבי המפלגה לצרכים אישיים - קידום ספרו החדש. גלילי מזמין את נתניהו להגיש את עמדתו בטרם יחל בבדיקה ויפרסם ממצאיה (גלובס).

+שלוש הערות
13:52 12/10/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אחד מילדיה של שופטת העליון שושנה נתניהו הזמין את יושב-ראש התנועה לאיכות השלטון ד"ר אליעד שרגא לשאת דברים, והוא עלה והביא עד כמה טוהר המידות היה יקר לשופטת נתניהו

נתניהו. האזין [צילום: דוברות הליכוד]
+תופעת בן-גביר
13:33 12/10/22  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

תוצאה ישירה מהושטת הלחי השנייה לערבים - במקביל להקצנה האמורה בקהילות הערביות-פלשתיניות, הן בחו"ל והן בישראל, הציבור היהודי כאן, גם הוא עשה דרך משלו בשדה החרוש האמור, אבל בכיוון הפוך

בן-גביר.מפוכח מאשליות שווא [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+נתניהו ובן-גביר קיימו פגישה במלון בירושלים
12:51 12/10/22  |  עידן יוסף

במלון וולדורף בירושלים נפגשו יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר עוצמה יהודית בן-גביר. פגישתם התקיימה בחדר הישיבות הצדדי, כשעל-פי הדיווח שרה נתניהו מפקחת מהצד (JDN).

+מכה לשקד: בכיר בבית היהודי הודיע על תמיכה בסמוטריץ'
12:47 12/10/22  |  עידן יוסף

ראובן מוזס חבר נשיאות הבית היהודי הודיע על תמיכה ברשימת הציונות הדתית. מוזס מצטרף לעוד כמה אנשי שטח ומטות של הבית היהודי שעזבו את איילת שקד ויוסי ברודני לטובת בצלאל סמוטריץ' (גלי צה"ל).

+גנץ: אף ממשלה לא תוכל להישען על המשותפת מבחוץ
12:12 12/10/22  |  עידן יוסף

שר הביטחון ויו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר בתגובה לדברי ח"כ עופר כסיף שהאשים את חיילי צה"ל בהוצאה להורג של ילדים פלשתינים: "ח״כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה - דווקא בזמן שחיילי צה״ל פועלים להגן על כל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, מפני טרור רצחני. הם עושים זאת במקצועיות, בנחישות, בחתירה למגע ובהתאם לערכי צה״ל וטוהר הנשק וכולנו צריכים להוקיר אותם. כשר הביטחון אני מדגיש, שיש להם גיבוי מלא והם ימשיכו לשמור על ביטחון ישראל. בדיוק בגלל עמדות כמו של ח״כ כסיף, המשותפת לא תהיה חלק משום ממשלה, ואף ממשלה גם לא תוכל להישען עליה מבחוץ״.

+לתפארת חרפת ישראל
12:06 12/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

כמובן שגם חלק מבעלי ההשפעה היהודים נרתמים לסייע בסיכול בחירתו של בנימין נתניהו ומפשילים שרוולים, מתערבים בבחירות במדינת ישראל ומשווים את איתמר בן-גביר לקו קלוקס קלאן

איתמר בן-גביר. [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+דוד אלירז דחה בקשת ליברמן להצבתו ברשימת ישראל ביתנו
10:28 12/10/22  |  עידן יוסף

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, הציע את המקום החמישי ברשימת ישראל ביתנו לקובי אלירז, לשעבר יועץ שר הביטחון להתיישבות, אך אלירז סירב לבקשתו. בין ליברמן לבין אלירז יש קשר קרוב מאוד מאז שאלירז היה היועץ שלו לענייני התיישבות בשבתו כשר הביטחון (INN).

+סקר: גוש נתניהו עם 60 מושבים
09:30 12/10/22  |  עידן יוסף

סקר אינטרנטי של פאנלס פוליטיקס עבור רדיו 103, בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 32; יש עתיד 25; הציונות היהודית עוצמה יהודית 13; המחנה הממלכתי 11; שס 8; יהדות התורה 7; ישראל ביתנו 6; העבודה, מרצ 5; חד"ש-תע"ל, רע"ם 4. גוש נתניהו מקבל בסקר 60 מושבים.
לא עוברות את אחוז החסימה: בית יהודי 2.6%; חופש כלכלי 1.6%; בל"ד 1.2%.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלוקת בליכוד: בקמפיין קוראים להתעלם משקד, שרה נתניהו מתנגדת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דרך המלך=מה יחס שקד?למע' המשפט
ע_הראל  |  13/10/22 15:42
 
- המשך>מבחןלשקד?האם איתנוorנגדנו
ע_הראל  |  13/10/22 18:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
גוש נתניהו מקבל בסקרי הבחירות בערוצים 60-59 מושבים ואין הכרעה בין הגושים    התחזקות לרשימת ציונות דתית עוצמה יהודית על חשבון הליכוד    המחנה הממלכתי מתקשה להמריא
מתי דוד
למרות ההפחדה שהוא יטיל חוקי הלכה ומגבלות על זכויות האזרח וחופש הביטוי    למרות כל תעמולת הזוועה והכזב הזו נגדו הוא עשוי להפתיע לטובה וישים קץ לשנאה נגדו
רבקה שפק ליסק
אם ההסתה לא תיפסק יקרה לנו מה שקרה לבית השני    בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש והיהודים איבדו את המדינה השלישית שהייתה להם
עידן יוסף
המתקפה של עיתון הארץ נגד מרב מיכאלי על כך שרק לקראת סוף כהונתה נזכרה בתחבורה ציבורית בשבת הצליחה להרגיז אותה. בתגובה הציעה אמת חלופית, אך עיון בפרטים חושף כי מדובר בבלוף
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - אפליה, אין מדווחים, חברו של הסרסור, מי פשיסט?, העביר את הבעיה, והשוודים באים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)    גמר חתימה טובה    "זכרנו לחיים, מלך חפץ בחיים, וכתבנו בספר החיים למענך, אלקים חיים" (מברכת אבות בתפילת שמונה-עשרה בעשרת ימי תשובה)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il