X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אירועים חמורים מאוד. כוחות שיטור בירושלים, אתמול [צילום: ג'מאל עוואד, פלאש 90]
גיוס מיידי של ארבע פלוגות מילואים של מג"ב
השר לביטחון פנים הנחה את משמר הגבול להגדיל את חופש התנועה עבור תושבי מחנה הפליטים שועפט והורה על תגבור הכוחות הפועלים באזור

השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, הורה (יום ה', 13.10.22) לגייס מיד ארבע פלוגות מילואים של משמר הגבול, לצורך תגבור הכוחות הפועלים באזור ירושלים לצד הגדלת התנועה של תושבי מחנה הפליטים שועפט. זאת, תוך הנחיה שהגדלת חופש הפעולה לא תפגע בשיקולי הביטחון וביכולת המבצעית של המשטרה להמשיך ולסכל טרור וכל ניסיון להפרות סדר.
בר-לב קיים דיון הערכת מצב במטה מחוז ירושלים של המשטרה, בהשתתפות המפכ"ל רב-ניצב קובי שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן, בכירי מחוז ירושלים ואגף המבצעים ונציגי שירות הביטחון הכללי. במהלך הערכת המצב קיבל השר בר-לב עידכון על האירועים האלימים שהתרחשו בלילה החולף במזרח ירושלים.
"האירועים שהתרחשו אתמול בלילה הם חמורים מאוד, ומשטרת ישראל פעלה בנחישות כדי להשיב את השקט, ועמדה בכך. בניגוד לפרסומים שונים, האירועים היו בשליטת המשטרה, המהומות לא סיכנו את שאר חלקי העיר ולא זלגו מעבר למזרח ירושלים. אירועי החג השונים מתנהלים בעיר כסדרם, רבבות מבקרים פוקדים את הבירה וחופש הפולחן של כל הדתות נשמר", אמר בר-לב בדיון.
לדבריו, אין לכוחות הביטחון כוונה לאפשר לכל גורם שהוא להפר את הסדר ולנקוט באלימות, והשוטרים יפעלו ביד קשה כנגד כל ניסיון שכזה על-מנת להבטיח את השקט והביטחון - זאת במקביל להמשך המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע במוצאי שבת במחסום שועפט.
"אנו מתמודדים גם עם מקרים רבים של הסתה ברשת והפצה של פייק ניוז בדבר מעשים שמדינת ישראל עושה כביכול באזור - אלו כאמור שקרים שאין כל קשר בינם לבין המציאות. אני מבקש להודות לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל, בפיקודם של המפכ"ל ומפקד מחוז ירושלים. הם פועלים בנחישות גדולה, באומץ לב ובמסירות, לעיתים תוך סיכון חייהם, וראויים להוקרה על האחריות ושיקול הדעת שהם מפגינים", אמר.

תאריך:  13/10/2022   |   עודכן:  13/10/2022
+ח"כ תומא-סלימאן: מקומו של בן-גביר בכלא
23:41 13/10/22  |  עידן יוסף

ח״כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-תע"ל): "בן-גביר אמר בבוקר בווינט שצריך לירות ירי חי, והערב הוא שולף אקדח בשייח ג'ראח. מקומו בכלא לא בכנסת!".

+חשד לפשע לאומני: שתי הצתות בבית העלמין החדש של באר שבע
23:37 13/10/22  |  עידן יוסף

במהלך סיור של סיירת בראל הערב (ה'), אותרו שני מקורות שונים של הצתה מכוונת באזור בית העלמין החדש בבאר שבע. את האש כיבו לוחמי הסיירת במקום והוקפצו לשם כוחות משטרה. בדרום ישנו חשש מזליגה של הפרות הסדר בירושלים אל הנגב.

+ח"כ בן-גביר שלף את נשקו האישי מול מתפרעים ערבים
23:20 13/10/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן-גביר הגיע ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק, לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים של פורעים ערבים בסמוך. הוא שלף את נשקו לעבר פורעים ערבים. לדברי אנשיו, הדבר נעשה כתגובה לעשרות מתפרעים שהחלו ליידות לעברו אבנים. בן-גביר לא עשה שימוש בנשק.
ח"כ בן-גביר מסר כי "הדרג המדיני כובל את הידיים של השוטרים שלנו. לא ייתכן שערבים זורקים אבנים ליד השוטרים והשוטרים לא מגיבים בירי".

+שני פצועים יהודים בהתפרעויות ערבים בירושלים
22:50 13/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פצוע אחד בינוני ופצוע אחר באורח קל  ▪  שוטרים ולוחמי מג"ב פועלים לפיזור הפרות הסדר בכמה מוקדים בשכונות ערביות בבירה  ▪  לפחות חמישה עצורים ערבים

נער יהודי שנפגע מאבן בראשו בשכונת שמעון הצדיק
+פיגוע ירי ללא נפגעים הערב בצפון השומרון
19:08 13/10/22  |  עידן יוסף

פיגוע ירי ללא נפגעים הערב בצפון השומרון: שני מחבלים זוהו יורים צרורות מתוך רכב לעבר מחסום ג'למה, ונמלטים.
ברקע המצב הביטחוני - הרמטכ"ל כוכבי שוחח בשעה האחרונה עם ראש מועצת יש"ע שלמה נאמן כדי לעדכן לגבי ההתחממות ביהודה ושומרון וכדי לשמוע את עמדת ראשי המועצות.

+נתניהו: כשנכנעים לנסראללה מקבלים מהומות בי-ם
16:47 13/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה קושר בין כוונת ממשלת ישראל לחתום על הסכם הגבול הימי עם לבנון לבין המהומות במזרח ירושלים  ▪  "כשהטרור פוגש חולשה והתרפסות - הוא רק מתגבר"

[צילום: דוברות הליכוד]
נתניהו. "מראות שאי אפשר להרשות לעצמנו" [צילום: דוברות הליכוד]
+פוטין לאבו מאזן: עמדתנו בנוגע לסכסוך הישראלי-פלשתינית - עניין עקרוני שלא ישתנה
12:51 13/10/22  |  איציק וולף

ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), נפגש בקזחסטן עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בפגישה הצהיר פוטין כי העמדה הרוסית בנוגע לפתרון הסכסוך הישראלי פלשתיני היא עניין עקרוני בלתי ניתן לשינוי. "אנחנו בעד צדק", אמר.

+יוזמה בדרום: בדואים שומרים על ציוד המטיילים
12:18 13/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

לחלק מהבדואים בנגב נמאס לשמוע את הטענות על כך שאוכלוסיית הבדואים עבריינית ולכן יזמו שיתוף פעולה עם מכון ריפמן שבמסגרתו יכולים מטיילים ישראלים להפקיד את כלי הרכב והציוד שלהם לשמירה באמצעות שומרים בדואים בחניונים בנגב

נקודת שמירת רכב וציוד בנגב המערבי [צילום: מכון ריפמן]
+ראש הממשלה יקיים הערכת מצב בעקבות המהומות במזרח ירושלים
12:12 13/10/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה, יאיר לפיד, יקיים היום הערכת מצב ביטחונית בעקבות האירועים במזרח ירושלים, בהשתתפות השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.

+שר הביטחון: נגביר הסברה לאוכלוסייה הפלשתינית ואת מאמצי ההתקפה וההגנה
11:05 13/10/22  |  איציק וולף

שר הביטחון, בני גנץ, קיים (יום ה', 13.10.22) דיון הערכת מצב בעקבות הפרות הסדר האלימות במזרח ירושלים ובסיומה הדגיש בפני כוחות הביטחון את הצורך להגביר את מאמצי ההתקפה וההגנה וכן את מאמץ ההסברה לאוכלוסייה הפלשתינית ואת הפעילות למניעת הסתה לטרור ברשתות נוכח האירועים האחרונים. "ההיערכות המוגברת של הכוחות בכלל מוקדי החיכוך תימשך", הודיע בחשבון הטוויטר שלו.

+10 פלוגות מילואים של מג"ב - בכוננות
10:28 13/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מפקד משמר הגבול החליט להעמיד בכוננות עשר פלוגות של שוטרי מילואים מן המשמר הלאומי בעקבות ההתפרעויות החריגות במזרח ירושלים  ▪  אבו מאזן: לא ניתן להשלים עם המשך המצב הנוכחי בשטחים

23 נעצרו בהתפרעויות במזרח ירושלים [צילום: ג'מאל עוואד, פלאש 90]
+המבוקשים חוזרים לרחוב הפלשתיני
09:27 13/10/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

גל הטרור החדש בשטחי הגדה החזיר את המבוקשים לרחוב הפלשתיני והם שוב הופכים לסמל לאומי והזדהות במאבק נגד ישראל  ▪  הרקע לתמיכה בהם הינו השנאה לישראל, האכזבה מהסכמי אוסלו, השחיתות במנגנוני הרש"פ והיעדר אופק מדיני

הדור הצעיר [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיוס מיידי של ארבע פלוגות מילואים של מג"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
לחלק מהבדואים בנגב נמאס לשמוע את הטענות על כך שאוכלוסיית הבדואים עבריינית ולכן יזמו שיתוף פעולה עם מכון ריפמן שבמסגרתו יכולים מטיילים ישראלים להפקיד את כלי הרכב והציוד שלהם לשמירה באמצעות שומרים בדואים בחניונים בנגב
איציק וולף
מפקד משמר הגבול החליט להעמיד בכוננות עשר פלוגות של שוטרי מילואים מן המשמר הלאומי בעקבות ההתפרעויות החריגות במזרח ירושלים    אבו מאזן: לא ניתן להשלים עם המשך המצב הנוכחי בשטחים
יוני בן-מנחם
גל הטרור החדש בשטחי הגדה החזיר את המבוקשים לרחוב הפלשתיני והם שוב הופכים לסמל לאומי והזדהות במאבק נגד ישראל    הרקע לתמיכה בהם הינו השנאה לישראל, האכזבה מהסכמי אוסלו, השחיתות במנגנוני הרש"פ והיעדר אופק מדיני
עידן יוסף
שני קציני משטרה נפצעו באורח קל בהתפרעויות אלימות נרחבות במזרח ירושלים    המתפרעים השתמשו בבקבוקי תבערה, זיקוקים ואבנים לעבר כוחות הביטחון    משפחה יהודית ניצלה מניסיון לינץ'    נעצרו 23 חשודים
עידן יוסף
ברקע המתיחות מול ממשלת לפיד, הקרמלין מודיע כי הנשיא פוטין ישוחח עם יו"ר הרשות הפלשתינית על "התוכניות לשיח ישראלי-פלשתיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il