X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עולם מיוחד, הוא עולם האון-ליין. הוא דינמי, מהיר ומחייב Multi-Tasking ארגון שמתחיל לפעול בעולם הזה, צריך לדעת למה הוא נכנס
▪  ▪  ▪
שירות ודיאלוג [צילום: AP]

כבר חמישה חודשים שללאומי יש חשבון בטוויטר. עוקבים אחרי הפעילות היומיומית שלנו למעלה מ-1,300 איש והסיפוק מגיע מעצם העובדה שהטוויטר לא משמש אותנו לפרסום שירותים בלבד אלא כפלטפורמה לשירות ללקוחות במלוא מובן המילה: מענה לשאלות, טענות, בירורים ועוד.
מבחינתנו, טוויטר הפך לחלק מתפיסת השירות הרב-ערוצי: לתת מענה בכל מקום בו נמצאים לקוחות.
עולם מיוחד, הוא עולם האון-ליין. הוא דינמי, מהיר ומחייב Multi-Tasking. ארגון שמתחיל לפעול בעולם הזה, צריך לדעת למה הוא נכנס. זה לא עוד ערוץ תקשורת פרסומי וזה לא מסתכם רק בפתיחת כרטיס או חשבון ברשת. זוהי משימה שמצריכה חשיבה, תכנון, הגדרת מטרות, הערכות, ניהול, תחזוקה ועוד. כמובן שהפעילות מצריכה משרה מלאה, אך לא פחות - זהו תהליך שמחייב מעורבות ארגונית רחבה, מעורבות ארגונית שתאפשר פיתוח מערכת יחסים ברשת עם לקוחות ומתעניינים.
Engagement - זו מילת המפתח. הסברתי בעבר למה צריך את זה, אבל איך שלא נסתכל על זה, זו המהות: תקשיב, תתערבב, תגיב, תיזום, תקליק, תקשר, תן ערך ועל בסיס יומי, תרחיב. זה נכון עבור כל אדם פרטי ברשת ונכון גם עבור כל ארגון שמתחיל את דרכו במדיה החברתית. זה למעשה נכון לכולם וזה לא פשוט.
הכי קל לחשוב שאם אתה מפרסם משהו חדש על הארגון, אז מכאן הכל כבר יקרה. כוחו של המותג. זה לא עובד בעולם הרשתות החברתיות. תחשוב על זה: את הפרסומת שלך הרי אפשר למצוא בטלוויזיה, בעיתון וגם בקמפיין אינטרנטי מוצלח. אתה לא באמת חושב שמהפכת הרשתות החברתיות צוברת תאוצה רק מעצם היותה עוד זירה פרסומית?
אז אם כבר הגעת, נכנסת והתארחת ברשת חברתית, אולי תהיה חברתי? לא, אני לא מתכוון שתהפוך את ארגונך לארגון חברתי אלא פשוט תקפיד להתנהל כארגון שפועל נכון ברשת חברתית. מה זה אומר? זה אומר שתמשיך עם עולם האוף-ליין, תוך הקפדה על רמת שירות, ייזום ומכירות, אך בוא וקדם גם את עולם האון-ליין למקומות של שירות ודיאלוג.
אם תעשה זאת נכון, מהר מאוד תרגיש שניתן להרחיב. תרגיש שניתן לשלב בין עולם האוף ליין למימד האון ליין. זו לא מטרה, זו התפתחות. זה קורה לך כפעיל באופן עצמאי וזה יכול וצריך לקרות גם לארגונים. זה קרה לנו בלאומי בחודש האחרון.
הרגשנו שזה זמן מתאים להרחיב את ה-Engagement. הרגשנו שזה הזמן לפגוש את העוקבים והאוהדים פנים אל פנים. לעבור מקשרי רשת בעולם האון ליין בטוויטר ובפייסבוק למפגש מסוג אחר בעולם האוף ליין. הרגשנו שהגיע הרגע למפגש, שבו המשתמש הדיגיטלי מקבל זהות אנושית וה-Avatar של כל דמות מוסר לטובת האדם שמאחוריו. זה כולל גם חשיפה שלנו מהצד השני, חשיפה מרצון והרחבת קשרים.
עד עכשיו קראנו, הקשבנו וניהלנו דיאלוג ברשת. עכשיו אנו רוצים גם לדבר. לכן הגינו טוויטאפ. כן, כן, אותו מפגש עם עוקבים שנקבע למקום אפלולי ומסתורי ומאפשר את הדינמיקה המיוחדת הזו. אז חשבנו מה נרצה שיקרה במפגש כזה - הרצאה? סדנה? הדרכה? אולי גיוס לידים? פתיחת חשבונות חדשים? תתפלאו, אבל זה לא העניין וזו לא המטרה. אז מה כן?
אנו רוצים להרחיב את ה-Engagement. איך בדיוק? "התמנגלות" מלשון "מינגלינג". היכרות ושיח. לא תיתקלו במפגש הזה בשום דלפקי יחצ"נות. לא יהיו שם עלונים שיווקיים ואף אחד לא יציע לכם הלוואה ללא ריבית. באופן שאולי יפתיע אתכם, גם לא יהיו הרצאות או נאומים על מצב האומה ואין בכוונתנו לסקור דוחות כספיים. זהו לא כינוס לקוחות או כינוס גיוס או מפגש לימודי. זהו ערב חברתי מהסוג הדיגיטלי ביותר.
באים, אוכלים, מכירים, מזהים את המצייצים, העוקבים והחברים, צוחקים, אוכלים, שותים, מדברים, מכירים עוד, מצייצים, ונכנסים לסרט בהקרנת בכורה, יוצאים להפסקה, אוכלים, שותים, המשך סרט, סגירת ערב, פרידה, נתראה ברשת. היה כיף.

ההכנות בעיצומן
הצצה לסרט

אז זהו הטור שלפני, הטור המקדים שעולה שבוע לפני הטוויטאפ הראשון של לאומי דיגיטל. מעניין איך אפתח את הטור של אחרי. האמת? אנחנו מתרגשים ואנחנו רוצים שתיהנו. יש כבר למעלה מ-200 נרשמים וההכנות בעיצומן. אפילו טעימות כבר היו. (היה טעים. אפילו מאוד).
אז האישורים נשלחים למוזמנים ממש בימים אלה; הסינמה סיטי מתמרקת; סנדרה בולוק עושה חזרות אחרונות.

פורסם במקור: בלוג בנק לאומי
תאריך:  09/03/2010   |   עודכן:  09/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר חיים משגב
ליברמן הפך בעיני כל אלה שתובעים את עלבונו של 'העם הפלשתיני', למעין סמרטוט אדום רק בגלל שהוא לא מאמין בנוסחה הנואלת של 'שטחים תמורת שלום'
תמר יסעור
עולם השיווק השתנה והדיגיטל תופס מקום חשוב יותר ויותר בחיינו    נדמה שרק התחלנו והדרך נראית אינסופית, כי אין סוף לצרכים ובהתאם, אין סוף לכמות היישומים
נפתלי רז
12 "עולי הגרדום" זוכים כיום לכבוד רב ואף לישיבה חגיגית ומיוחדת בכנסת    האם הם היו טרוריסטים - או לוחמי חופש גיבורים?
אולק נצר
הוועדה לבדיקת כישלונה של מרצ לא העלתה על דעתה שנפילתה של מרצ איננה התוצאה של "ירידת קרנן של האידיאולוגיות הגדולות" והממסדים הפוליטיים, אלא התנהלותו של "הממסד הפוליטי" של מרצ    חוסר-האחיזה של מרצ ב"אידיאולוגיות הגדולות" שלה, הוא לפחות אחת הסיבות לירידת קרנה בציבור
שולמית קיסרי
כשם שבחירתו של אובמה לנשיא התחילה ככול הנראה לעין את השינוי באמריקה, בהתייחסות לאפרו-אמריקנים, כך מיקומם המאוד בולט של נשים בוגרות בתעשיית הקולנוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il