X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשם שלכנופיות הטרור העוטפות את המדינה מכל עבר יש חלום להשמיד את מדינת ישראל, וכשם שלשליט אירן המרוחקת מאיתנו יש חלום בלהות לחסל את הציונות, כך גם לנו יש חלום, אך אנו מבינים שמדובר בחלום וזמנו יגיע בעתיד כלשהו, ואילו אויבי המדינה והעם - חיים את חלומם, וביחד עם קיצוני השמאל בישראל שהולכים ומאבדים השפעה פוליטית ושליטה שלטונית - פועלים ונכשלים לקיים את ה"חלום-עכשיו"
▪  ▪  ▪

מעולם לא היו גבולות ארץ ישראל גבולות של קבע, ובכל דור ודור ובכל תקופה חל שינוי בין הרחבה ובין הצרה של גבולות הארץ. גם בעת האחרונה, נפרדנו זמנית מגוש קטיף - וזה, כמובן, בהחלט לא סופי, במיוחד לאור ההשפעה הדמוגרפית של קבוצת הדתיים-חרדים על הרכב אוכלוסיית מדינת ישראל, השפעה שתיתן אותותיה ותעצב ממשלה אחרת מאלה שידענו עד כה, בזמן הקרוב.
כאזרח המדינה, איני ממש זקוק לגבול של קבע, ולא מפריע לי כהוא זה לחיות במצב של אי וודאות כל עוד מבטחי בעליונות הצבאית המוחלטת של צה"ל על כלל מדינות ערב, עליונות המהווה תנאי הישרדותי לקיומה של מדינת ישראל, והפערים הולכים ומתרחבים.
אמנם, כשם שלכנופיות הטרור העוטפות את המדינה מכל עבר יש חלום להשמיד את מדינת ישראל, וכשם שלשליט אירן המרוחקת מאיתנו יש חלום בלהות לחסל את הציונות, כך גם לנו יש חלום, אך אנו מבינים שמדובר בחלום וזמנו יגיע בעתיד כלשהו, ואילו אויבי המדינה והעם - חיים את חלומם, וביחד עם קיצוני השמאל בישראל שהולכים ומאבדים השפעה פוליטית ושליטה שלטונית - פועלים ונכשלים לקיים את ה"חלום-עכשיו".
לכן כלל לא התרגשתי כששרת החינוך לשעבר, הגברת יולי תמיר, הכריזה על כוונתה ללמד ילדי ישראל מהם הגבולות הנשאפים על ידה [הקו הירוק], וגם עתה, משנתבשרנו כי שר החינוך של היום - גדעון סער - לא קיים את הוראת קודמתו, לא ממש חגגתי.
זה לא חשוב כיצד נכנה את הקווים, אלא חשוב הוא - מה נעשה בתוכם וכיצד נתווה את המציאות.
מצדי, שיגידו כי רמת הגולן היא שטח סורי בשליטת אסד - זאת ועוד - אפשר לומר לאסד כי מדובר ברמת הגולן שהיא הייתה לא מזמן שלו, וכבשנו אותה.
אם הוא יכול, שיכבוש בחזרה. זה לא משחק ילדים, אלא משחק מילים. כל עוד קצרין מתרחבת ויש בנייה ברמת הגולן, כל עוד המפעלים ברמה משגשגים - וכך הוא המצב לאשורו, מה לי ולקו הירוק?!
גבולות הארץ הם פונקציה של זמן.
מאז ומתמיד לא היו אלה גבולות של קבע, ולא נראה כי יהיו גבולות קבע למדינת ישראל במצב בו ליברמן רוצה להשתחרר מאום אל פחם ובגין רוצה את ירושלים רבתי לפי הגדרתו, יעלון לא רוצה לתת שום דבר לערבים וברק ניסה ועודנו מנסה לתת אך אין מי שיקבל, כנופיות הטרור אינן יכולות לקבל מדינה כי אז ייאלצו לנטוש את הדבר שהם עושים הכי טוב והוא - טרור, ושלום עכשיו רוצים "חלום עכשיו".
ועוד משהו, יציבות הגבול אינה ערובה להישרדות ולביטחון - אלא הגבול הינו פרי של גחמות ותהפוכות פוליטיות; הרי לא מכבר התנסינו בכך בעצם ימי ההתנתקות, שלא נכפתה עלינו אלא פשוט יזמנו אותה וביצענו אותה, כך סתם, ללא שום שכל.

תאריך:  12/03/2010   |   עודכן:  12/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
מאז נכנס אובמה לבית הלבן, ישראל משופעת בביקורי אישים אמריקנים רמי-מעלה, שמתלווים להם החמצות פנים, גינויים ולחצים, התערבות בעניינים הפנימיים, דברת מרובה וחסרת תכלית וסממני חוסר אמינות והסתלקות ממחויבויות קודמות    מי את היום, אמריקה?!
מרדכי קידר
בעקבות הבחירות שהתקיימו השבוע בעירק, מקווים במערב שתוקם בה ממשלה על בסיס הסכמה לאומית רחבה, אשר יהיה בכוחה להשליט חוק וסדר, לייצב את מעמדה הבין-ערבי והבינלאומי של המדינה ולהילחם בשחיתות ובמתנגדי השלטון מסוג אלקאעדה
יואל גוז'נסקי
הבחירות שנערכו השבוע בעירק יקבעו במידה רבה את אופייה של המדינה במהלך ולאחר יציאת כוחות ארה"ב מתחומה    ידו של מי תהיה על העליונה? של תומכי הלאומיות העירקית מבפנים ומבחוץ, או דווקא של אלו החוששים מהתבססות של מדינה חילונית, דמוקרטית ויציבה
יוסף אורן
יתרון האבחנה הביוגרפית על האבחנה המגדרית בפענוח יצירת ספרות בולט במיוחד כשמשווים שתי יצירות של יוצרים שונים העוסקות בנושא אחד    השבוע ייבחן כך שירה של לאה גולדברג "באת אלי", ובשבוע הבא - שירה של זלדה "הסתרת את נפשך"
משה דן
רק כשהחלו החפירות הארכיאולוגיות בעיר דוד למשוך תיירים, לפני כשני עשורים, החלו הערבים לבנות באזור הגן הארכיאולוגי שבעמק קידרון    המאבק נגד בנייתם הבלתי-חוקית שם הוא חלק ממאבקנו על ריבונותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il