רשת הקניונים הפתוחים ביג סיימה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2022 בעלייה של כ-65.2% ברווח הנקי לכ-774.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-468.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות בתקופה גדלו בכ-18.3% לכ-1.14 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-964.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול בתקופה מיוחס לעליה בשיעור האחזקה בחברת-הבת אפי נכסים, השפעת הקורונה שהובילה לירידה בהכנסות הקבוצה בתקופה המקבילה אשתקד, המשך הרחבת הפעילות - פתיחת ביג יהוד ורכישת נכסים בסרביה ובמונטנגרו, ועליית שכ"ד הריאלי וכן העלייה במדד המחירים לצרכן.
בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2022 נרשם גידול של כ-9% בפדיונות החברה בישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד, הכוללת תקופת סגר בעקבות הקורונה, וכן גידול של כ-14% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2019 טרום תקופת הקורונה. בהתאם לנתוני RIS, בחודש אוקטובר נרשם גידול של כ-16.9% בפדיונות במרכזי החברה ביחס לחודש המקביל ב-2019.
בין ינואר לספטמבר 2022 נרשם גידול של כ-20% בפדיונות החברה בסרביה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וגידול של כ-35% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2019 טרום תקופת הקורונה, כולל פדיונות של הרחבה בשטח של כ-8,000 מ"ר בנובי סאד.