אצל מבקר המדינה דברים מתרחשים כמעט מעצמם, בלי מגע יד אדם: רק הגופים אחראים לליקויים, לא מנהליהם ובוודאי שלא הדרג המדיני שמעליהם
אנגלמן: זינוק בעלויות של הרכבת הקלה בגוש-דן - שהקמתה יקרה יותר ואיטית יותר מאשר בעולם ▪ ההפסד מדחיית הקווים הירוק והסגול: 3.5 מיליארד שקל
רשות התעופה האזרחית וחיל-האוויר אינם מתואמים די הצורך והדבר מסכן את בטיחות הטיסה ▪ אין היערכות למקרה של תאונת טיס מחוץ לשדות התעופה
העלויות נותרו גבוהות, הוצאות השכר למעשה לא השתנו, איכות האספקה ירדה, חלק ניכר מן התועלת הכספית לא הושגה, מספר העובדים הארעיים עולה
המשק איבד חיסכון של 1.9-0.8 מיליארד שקל בעשור האחרון בשל אי-העמידה בהחלטות הממשלה - והקצב אף נעשה איטי עוד יותר
בשנים 2020-2012 עלה ב-71% מספר חייבי הדיווח השנתי למס הכנסה, אך מספר המפקחים ירד ב-21% ▪ הליכים ב-28 מיליארד שקל תלויים ועומדים בבתי המשפט
השוואת הצהרות הון ובחינת פערים בניכויים במקור אינם נעשים בצורה ממוחשבת ▪ אין כרייה מרוכזת של מידע על נישומים בעת הכנת השומות
הקביעה לפיה מדיניות השכר באחריות הרמטכ"ל - מנוגדת לחוות דעת משפטית ▪ 700 רכיבי שכר שונים בשירות הציבור, כולל תוספות שאינן קשורות למציאות
המועצה לצרכנות סגרה תלונות בצורה מלאכותית ▪ בנק ישראל אינו עוסק בהונאות דרך חברות הסליקה ▪ קשיים בהגשת תלונות מקוונות לרשות להגנת הצרכן