X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו ומעוז
נחתם הסכם בין הליכוד לנעם: תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית
אבי מעוז יעמוד בראש הרשות וישמש סגן שר במשרד ראש הממשלה מעוז יהיה אחראי גם על ארגון נתיב האחראי על העלייה ממדינות חבר העמים ועל יחידות במשרד החינוך, אך לא יוכל לחוקק חוקים

נחתם נספח ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין סיעת נעם. לפי ההסכם תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה יכהן ח״כ אבי מעוז, אשר ישמש כסגן שר במשרד ראש הממשלה. סגן השר מעוז יהיה אחראי גם על ארגון נתיב האחראי על העלייה ממדינות חבר העמים ועל יחידות נוספות, שלא פורטו בהודעה המשותפת לעיתונות של הליכוד ונעם.
אולם בעכשיו 14 דווח, כי מעוז יקבל אחריות וסמכויות על יחידות במשרד החינוך המטפלות ומפקחות על העמותות הזרות ועל התכנים הפרוגרסיביים שנכנסו למערכת החינוך בשנים האחרונות - נושא עליו הוא מרבה לדבר.
המינוי של אבי מעוז לסגן שר אמור ״לקנות״ לקואליציה העתידית שקט בכנסת מפני האפשרות שיקדם הצעות חוק פרטיות בנושא הקהילה הגאה או נושאי דת אחרים. כידוע, סגן שר לא יכול ליזום הצעות חוק פרטיות.
ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מסר: "עם כל יום שעובר מסתמן שבמקום ממשלת ימין על מלא, נבנית פה ממשלת טרלול על מלא. העובדה שנתניהו ימנה את אבי מעוז, נציגו של הרב טאו, לסגן שר בלשכת רה"מ היא לא פחות מטירוף הדעת".
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי: "עידן החושך. מיועד לראשות הממשלה לצידו של גזען, שוביניסט והומופוב. הבטן מתהפכת. ניאבק בהם בכל דרך אפשרית. לא ניתן להם לדרדר את ישראל לתהום".

תאריך:  27/11/2022   |   עודכן:  27/11/2022
+נתניהו וסמוטריץ' נפגשו: "התקדמות בכל הנושאים"
00:33 28/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פגישתם של ראש הממשלה המיועד ויו"ר הציונות הדתית נמשכה כשלוש שעות  ▪  הצדדים מדווחים על אווירה טובה  ▪  חידוש המגעים - במהלך היום

פגישה לאחר נתק
+יהדות התורה דורשת שהמטרו תעבור בבני ברק
23:24 27/11/22  |  עידן יוסף

יהדות התורה דורשת להכניס להסכמים הקואליציונים כי קו הרכבת התחתית (המטרו) יעבור גם דרך בני ברק, ולא רק בפאתי העיר כפי שתוכנן. לטענתה, השינוי ישפר את הנגישות של תושבי העיר לתחבורה ציבורית.
גורמי התכנון וההנדסה של תוכנית המטרו טוענים שלא קיימת אפשרות שהעבודות להקמת המטרו לא יהיו במהלך השבת - ואף מזהירים שהשינוי יגרום לעיכוב במיזם כולו. "מכונות ה-TBM, מכונות חפירת מנהרות ענקיות, צריכות לעבוד ברצף 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע", הסבירו גורמי המקצוע. ביהדות התורה הבהירו מנגד: "לא נסכים בשום אופן לעבודות בשבת ושבירת הסטטוס-קוו" (חדשות 12).

+בשעה זו: נתניהו נפגש עם סמוטריץ' אחרי נתק
21:02 27/11/22  |  עידן יוסף

בשעה זו נפגשים יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' אחרי נתק ארוך. אם הפגישה ביניהם תצליח, בליכוד מעוניינים בתוך 24 שעות לסיים את החתימה על כל ההסכמים הקואליציוניים.

+רשות הסדרת הבדואים תישאר בידי הליכוד
20:57 27/11/22  |  עידן יוסף

בהיעדר דורשים אחרים, רשות הסדרת הבדואים תישאר בידי הליכוד. ברשות נדרשת עבודה לטובת עתיד הנגב אחרי עשורים של צעד קדימה ועשרה לאחור. הרשות חונה כיום במשרד הרווחה באחריות השר מאיר כהן (גלובס).

+ביטן מסרב להיפגש עם נתניהו
20:54 27/11/22  |  עידן יוסף

ח"כ דוד ביטן סרב להגיע לפגישה אצל נתניהו וסרב גם להצעה שהגיעה מטעם גורמים בסביבת נתניהו לכהן כיו״ר קואליציה. הליכוד בתגובה: ״ביטן לא קיבל הצעה״ (כאן חדשות).

+ההסכם בין שס ליהדות התורה לא ייחתם הערב
20:53 27/11/22  |  עידן יוסף

ההסכמים עם שס ליהדות התורה מתעכבים בגלל חוק הכלים השלובים: דרישות יהדות התורה מול מה שהובטח לשס. במרכז ההסכם יודגשו כל הדרישות בנושא דת ומדינה. השר לשעבר אריאל אטיאס עסוק ביממה האחרונה לסגור את הקצוות שנותרו. הערכה היא שההסכם ייחתם בבוקר (כיכר השבת, חדשות 12).

+הליכוד מעוניין לסגור את תאגיד השידור הציבורי
20:49 27/11/22  |  עידן יוסף

הליכוד מעוניין לסגור את תאגיד השידור הציבורי. מסרים בנושא הועברו לשותפות קואליציוניות, הפעם ללא התנגדות כפי שהייתה ב-2017 מצד משה כחלון. תגובת הליכוד: הנושא לא עלה במו״מ. סירבו להתייחס לשאלה מה עמדתם בנושא (חדשות 12).
ח"כ שלמה קרעי: "לא מכיר את הדיבורים על זה בחדרי המשא-ומתן, אך זו התוצאה שאליה אני מוביל בשלוש השנים האחרונות בקידום סדר יום של שוק תקשורת חופשי ותחרות. אין שום סיבה שנמשיך לממן שידור ציבורי בכמעט מיליארד ש"ח בשנה. התאגיד תחילה, גל"צ אחר כך. אפשר גם במקביל".

+גוש הימין מתקשה להשיג רוב למינוי של יו״ר הכנסת
19:42 27/11/22  |  עידן יוסף

עוד עיכוב בדרך להשבעה: גוש הימין מתקשה להשיג רוב למינוי של יו״ר הכנסת. הסיבה - סמוטריץ׳ מסרב לחתום עד להתקדמות עמו במו״מ. המשמעות: אם אין יו״ר חדש, יהיה קשה לקדם את החוק לטובת מינוי דרעי לשר. בציונות הדתית חוזרים על התייחסותם לנושא משבוע שעבר: לא קיבלנו בקשה רשמית לחתום (וואלה).

+סמוטריץ': המטרה - רפורמת אזרחות שווה ביו"ש
16:55 27/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית הסביר שהוא דורש להעביר את סמכויות המינהל האזרחי ממשרד הביטחון כדי לתקן את המציאות שבה חצי מיליון ישראלים חיים תחת ממשל צבאי

סמוטריץ'. ממשלת ימין - בימים הקרובים [צילום: יוסי זליגר. ועידת החינוך הלאומית- מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ומקור ראשון]
+סמוטריץ': ממשלת ימין אמיתית תקום בימים הקרובים
16:36 27/11/22  |  איציק וולף

יו״ר מפלגת הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, הצהיר כי בימים הקרובים תקום ממשלת ימין.
"אנחנו נמצאים ברוך השם אחרי ניצחון ברור לימין במערכת הבחירות ובעיצומו של משא ומתן קואליציוני, ואני יכול להגיד לכם בביטחון מלא: בעזרת השם תקום ממשלת ימין אמיתית בימים הקרובים", אמר בוועידת החינוך הלאומית של בני עקיבא ומקור ראשון.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם בין הליכוד לנעם: תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
איציק וולף
יו"ר מפלגת הציונות הדתית הסביר שהוא דורש להעביר את סמכויות המינהל האזרחי ממשרד הביטחון כדי לתקן את המציאות שבה חצי מיליון ישראלים חיים תחת ממשל צבאי
איציק וולף
מפלגת הליכוד צפויה לחתום כבר בתחילת השבוע על הסכמים קואליציוניים עם המפלגות החרדיות    השר המיועד בן-גביר: כשר לביטחון לאומי אעשה הכל כדי למנוע מדיניות גזענית בהר-הבית
עידן יוסף
על-פי דיווח בכאן חדשות, מדובר בתרגיל של יש עתיד לעיכוב השבעת הממשלה החדשה שנועדו למנוע את קידום חוקי גוש הימין    הליכוד מנסה להגביר את הלחצים על סמוטריץ' באמצעות מתווכים אך נהדף
עידן יוסף
מקלב אולי יקבל תפקיד סגן שר באוצר או בשוויון חברתי, פרוש שר ירושלים, יעקב אשר יקבל את ועדת הפנים, פינדרוס את הבריאות ואייכלר את העבודה והרווחה    יואב בן צור - שר התפוצות, ביטון וארבל יקבלו סגני שר במשרדי שס ואזולאי יקבל ראשות ועדה
עידן יוסף
נחתם נספח תפקידים להסכם קואליציוני בין הליכוד לעוצמה יהודית. עוצמה תקבל את השר לביטחון לאומי (השר לביטחון פנים מורחב), שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי - שיהיה אחראי גם על השכונות, שר המורשת, סגן שר הכלכלה, יו"ר ועדה לביטחון הפנים ויו"ר הוועדה לקרן ישראל ברוטציה    יוקם משמר לאומי רחב היקף, שתפקידו להחזיר את המשילות לרחובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il