ספקית האינטרנט האמריקנית יאהו, שהפכה בשנה שעברה לחברה פרטית, הופכת לבעלת המניות הגדולה ביותר בחברת טאבולה שהקים היזם הישראלי אדם סינגולדה. בעקבות הפרסום על ההסכם בין החברות זינק שווי מניית טאבולה ב-45% ומחירה עומד על 2.67 דולר.
שתי החברות חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לתקופה של 30 שנה, ובמסגרתו קונה יאהו 25% ממניות טאבולה המתמחה בניהול שירותי פרסום ברשת האינטרנט. יאהו תמנה גם דירקטור מטעמה במועצת המנהלים של טאבולה ששווי השוק שלה עומד כיום על 664.13 מיליון דולר.
טאבולה קיבלה את הרישיון הבלעדי למכירת פרסום בכל אתרי האינטרנט והפלטפורמות הדיגיטליות שקשורות לחברת יאהו. ההסכם בין החברות קובע כי הן יתחלקו ביניהן בהכנסות הצפויות להגיע לקצב שנתי של מיליארד דולר.
יאהו וטאבולה ציינו היום (יום ב', 28.11.22) כי שיתוף הפעולה, שצפוי לחזק את זרוע הפרסום הדיגיטלי של יאהו, יניב הכנסות של כמיליארד דולר ברוטו עד לשנת 2025.