X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעוז. "קמפיין של המיעוט" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מעוז: מבטיח להורי התלמידים שקיפות מלאה
יו"ר נעם: "שיתוף הפעולה בין משרד החינוך לבין העמותות הפרטיות יוצא לאור. המחטא הטוב ביותר הוא אור השמש" "הקמפיין הפרוע שמוביל יאיר לפיד הוא לא פחות מהמרדה וניסיון למנוע מראש הממשלה המיועד להקים את הממשלה הנבחרת"

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הודף את המתקפה נגדו ואומר: "זהו מאבק שמתחיל מיאיר לפיד, עובר בשאשא-ביטון וכלה בתקשורת, שכולם מנהלים מלחמה בשצף קצף כנגד הדמוקרטיה וכנגד רוב העם שבחר להדיח אותם מכהונתם".
בהצהרה לתקשורת שנשא (יום ב', 5.12.22) בכנסת, אמר מעוז: "בימים האחרונים מתנהל קמפיין פוליטי פרוע של השמאל בראשות יאיר לפיד ושל התקשורת כנגד ראש הממשלה הנבחר והניסיון שלו להקים ממשלה. זהו קמפיין של המיעוט שהפסיד בבחירות כנגד רוב העם שאמר את דברו בצורה נחרצת בקלפי. הקמפיין הזה הוא לא פחות מהמרדה וניסיון למנוע מראש ממשלה מיועד להקים את הממשלה הנבחרת והלגיטימית היחידה לאחר הבחירות".
לדבריו, האחריות שקיבל במסגרת ההסכם הקואליציוני עם הליכוד היא על שיתוף הפעולה בין משרד החינוך לעמותות הפרטיות. הוא ציין כי חלקן של העמותות וחלקן של התוכניות ממומנות על-ידי מדינות אחרות, ונתן דוגמאות למעורבות זרה: "מצגת לימוד של מט"ח, העוסקת בהתנגשות של זכויות ואינטרסים כלפי סמלי המדינה. בין השאר מובא שם נימוק לשינוי הסמלים: 'סמלי המדינה מבוססים על מאפיינים יהודיים-דתיים, וממילא ערבים - מוסלמים ונוצרים, וגם חלק מהיהודים, אינם חשים זיקה לסמלים אלו'. בסוף המצגת ישנה אמירת תודה לאיחוד האירופי על תרומתו לפרויקט.
"דוגמה להסתרה: אתמול פורסם ב-N12 על כך שתיכון במועצה האזורית חוף השרון הסתיר מההורים מפגש עם פורום המשפחות הישראלי-פלשתיני. שם הקוד שניתן לאירוע ביומן היה 'עגבניות ירוקות מטוגנות'. הדוגמאות הללו מראות באופן ברור כיצד ממשלות זרות מתערבות בחינוך של ילדינו לטובת הטיית הדעה למען האינטרס והנרטיב הפלשתיני, וכיצד מתבצעת ההסתרה מההורים".

יו"ר נעם פנה להורי התלמידים, ואמר: "הדבר הטוב שקרה בסערת הימים האחרונים, זה שאותו שיתוף פעולה בין משרד החינוך לבין העמותות הפרטיות, שנעשה עד כה במחשכים בהסתרה, יצא לאור השמש, שהוא כידוע המחטא מספר אחד בעולם. היום אתם יודעים שיש תוכניות חוץ שמופעלות על-ידי עמותות שמרצות על מגוון נושאים ומגוון תכנים. היום אתם יודעים שאלו עמותות פרטיות ולא משרד החינוך. היום אתם יודעים שמוכנסים תכנים זרים ואג'נדות שונות, שלאו-דווקא תואמות לדרככם החינוכית".
מעוז קרא להורים לברר ולבדוק את התכנים שמעבירים לילדיהם בתוכניות ההעשרה. "אני רוצה להבטיח מכאן שכל מה שאעשה בנושא שיתוף הפעולה בין משרד החינוך לעמותות הפרטיות, יהיה בשיתוף ההורים, בשיתוף המנהלים, ובעיקר בשקיפות מלאה".
בסוף דבריו, שב ופנה ללפיד, לשאשא ביטון ולגוש שהפסיד בבחירות: "אתם פוחדים משקיפות? אתם בעד הסתה והמרדה? אתם בעד ההסתרה מההורים? אתם בעד התערבות של ממשלות ומדינות זרות בתכני החינוך של ילדי ישראל? אני מבטיח להורים, לתלמידים ולמנהלים, ולמערכת החנוך כולה: לא עוד הסתרה אלא שקיפות מלאה תוך כדי שיתוף פעולה עם המנהלים וההורים. לא עוד החדרת תכנים שאינם מקובלים על ההורים אלא מעורבות ויידוע של ההורים בנעשה בחינוך ילדיהם באמצעות עמותות פרטיות".

תאריך:  05/12/2022   |   עודכן:  05/12/2022
+הרמטכ"ל בשיחות סגורות: אין היתכנות להסכם הקואליציוני
20:09 05/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש המטה הכללי היוצא מתנגד באופן נחרץ להסכם בין הליכוד לציונות הדתית המעניק לסמוטריץ' שליטה על מתאם פעולות הממשלה בשטחים  ▪  "שבירה של שרשרת הפיקוד"

כוכבי. מסיים בסוף החודש את כהונתו [צילום: גדעון מרקוביץ', פלאש 90]
+בן-גביר דורש לקבל את תפקיד מ"מ יו"ר ועדת השרים לחקיקה
16:32 05/12/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהדית, ח"כ איתמר בן-גביר, דורש לקבל את תפקיד מ"מ יו"ר ועדת השרים לחקיקה. בראש הוועדה עומד שר המשפטים, כנראה יריב לוין, וזאת כדי לשלוט במה שקורה עם החקיקה שהוא מבקש לקדם.
בן-גביר אמר בפתח ישיבת הסיעה: "לצערי, בימים האחרונים אני שומע פתאום גמגומים בקשר להמשך ההסכמים ולמה שכבר סוכם ונחתם, ולמעשה למימוש המדיניות הזאת. יש פרק של אידאולוגיה וישבנו ודיברנו עליו. יש פרק של עקרונות ודיברנו עליו, סוכמו דברים אבל פתאום יש גמגומים. אני מבין שזה בגלל הלחץ של התקשורת או סיבה אחרת, אבל מה שבטוח שבחדרי המומ שאני נמצא בהם בלילות האחרונים שמעתי פתאום זמירות אחרות שמעמידות בסכנה את יכולתנו להתמודד עם האתגרים".

+נתניהו: קבלו את תוצאות הבחירות, תפסיקו עם הכזבים
16:07 05/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה המיועד: לפיד מנהל מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם. הסמכות שתועבר לאבי מעוז היא אלפית האחוז מתקציב החינוך, הכל כפוף אלי. המנהל האזרחי יישאר במשרד הביטחון

נתניהו. נחושים לבצע את מדיניות הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לפיד לנתניהו: "המרדה? יש לי חדשות בשבילך, רק התחלתי!"
15:49 05/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר יש עתיד: "אנחנו ניאבק בממשלת התוהו ובוהו. אנחנו נוציא אנשים לרחובות. אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו"  ▪  מאשים: נתניהו לא יכול לחזור בו מהבטחתו לאבי מעוז כי הוא חלש

לפיד. זועם [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+המגעים מול דגל התורה עלו על שרטון
15:17 05/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עימות חדש בקואליציה העתידית: יו"ר ועדת הכספים משה גפני מתנגד לסיכום בין הליכוד לציונות הדתית שמעניק למפלגתו של סמוטריץ' את ראשות ועדת הרפורמות בכנסת  ▪  בסביבת פרוש טוענים שטרם נמצא פתרון אמיתי למשרד ירושלים והמורשת

זינדל. משבר אמון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לפיד לא הכחיש שהתבטא פוליטית בפני קצינים בקריה
15:00 05/12/22  |  עידן יוסף

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד בתשובה לשאלת כתבת חדשות 13, האם אכן דיבר עם קציני צבא בבור בקריה בעניינים פוליטיים ואמר כי הימין הקיצוני תמיד שואף להשתלט על הצבא: ״אני לא מגיב לשיחות בבוקר בקריה״.

+השר בני גנץ: לא נרד מהארץ, נרעיד אותה
14:42 05/12/22  |  עידן יוסף

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: "מי שציפה למצוא נפולת של נמושות, ימצא את אזרחי ישראל ברחובות. לא נרד מהארץ, נרעיד אותה".
במסר לשר הביטחון הבא, אמר שר הביטחון היוצא: "אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך תהפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל – תהיה שר ביטחון סוג ב' – אות הקין יהיה עליך".

+עתירה הוגשה לביה"ד של הליכוד נגד מינוי יו"ר קק"ל
14:35 05/12/22  |  עידן יוסף

הקרב על קרן קימת לישראל: ארנן פלמן יו"ר חבר הנאמנים בליכוד העולמי הגיש עתירה לבית הדין של הליכוד העולמי נגד ח"כ מיקי זוהר בדרישה לקיים את החלטות מוסדות הליכוד העולמי ולקיים מחר את הדיון על מינוי יו"ר קק"ל (ישראל היום).

+אגף תרבות יהודית יעבור ממשרד החינוך לציונות הדתית
14:25 05/12/22  |  עידן יוסף

עוד אגף יוצא ממשרד החינוך: אגף תרבות יהודית יעבור לידי המשרד למשימות לאומיות (לשעבר ההתיישבות), שבראשו תעמוד כנראה אורית סטרוק (חדשות 12).

+נתניהו ביקש מאבי מעוז להנמיך פרופיל
14:21 05/12/22  |  עידן יוסף

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ביקש מאבי מעוז להוריד פרופיל ולא להתראיין. למרות זאת, מעוז צפוי לתת היום הצהרה לתקשורת שבה יגיב לסערה סביב הסמכויות החדשות שקיבל במערכת החינוך (INN).

+הליכוד: הממשלה תוביל רפורמת אזרחות שווה למתיישבי יו"ש
14:14 05/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+דרעי ובר סימן טוב נפגשים עם נתניהו כעת
14:12 05/12/22  |  עידן יוסף

בשעה זו נתניהו, דרעי ומשה בר סימן טוב נפגשים. דרעי רוצה עצמאות מוחלטת במשרד הבריאות (כיכר השבת). קודם לכן נתניהו נפגש עם דרעי והשר לשעבר אריאל אטיאס בירושלים (וואלה).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעוז: מבטיח להורי התלמידים שקיפות מלאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד: לפיד מנהל מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם. הסמכות שתועבר לאבי מעוז היא אלפית האחוז מתקציב החינוך, הכל כפוף אלי. המנהל האזרחי יישאר במשרד הביטחון
עידן יוסף
יו"ר יש עתיד: "אנחנו ניאבק בממשלת התוהו ובוהו. אנחנו נוציא אנשים לרחובות. אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו"    מאשים: נתניהו לא יכול לחזור בו מהבטחתו לאבי מעוז כי הוא חלש
עידן יוסף
עימות חדש בקואליציה העתידית: יו"ר ועדת הכספים משה גפני מתנגד לסיכום בין הליכוד לציונות הדתית שמעניק למפלגתו של סמוטריץ' את ראשות ועדת הרפורמות בכנסת    בסביבת פרוש טוענים שטרם נמצא פתרון אמיתי למשרד ירושלים והמורשת
עידן יוסף
עידן יוסף
התוכנית לשינוי הוועדה לבחירת שופטים כוללת הגדלת משקל נבחרי הציבור בוועדה לבחירת שופטים ולשנות את הבחירה האוטומטית לנשיא העליון    בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מציעים להוסיף 6 נבחרי ציבור לוועדה    בליכוד מכחישים וטוענים כי הנושא לא נדון כלל
רשימות נוספות
שר מהציונות הדתית ימנה את המתפ"ש וראש המנא"ז  /  עידן יוסף
התקדמות במו"מ בין הליכוד ליהדות התורה  /  עידן יוסף
כ-50 רשויות מקומיות נגד אבי מעוז  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il